K: arvamus hansaliisingu punktide kohta
Tervitus
Puht omast huvist küsin,et kuidas Teie suhtute Hansaliisingu sellesse punkti,kus kirjas,et ostjal võimalus viis päeva "proovida" autot,mida tahab osta ning tõsiste mehhaaliniste vigade korral siis lepingust taganeda...Oli midagi taolist :)
Esimese autoga ei olnud eelmine omanik sellise asjaga nõus ning kui lõpuks asi lahendatud sai,siis tuligi kolmandal päeval (kui auto juba minu nimel oli ja platsil seisis) välja,et ajab päris hullusti sinist tossu välja-saaled ja ma ei tea mis asjad seal kõik vahetusse läksid ning summa ületas kümmet tuhandet.Seekord saime kokkuleppele ja tegime summa siis müüjaga pooleks ning auto sai korda(kuigi lepingu järgi oleks võinud tuimalt öelda,et petukaup)..
Küsin,kuna viimaste masinatega mingi veider teema,et inimesed pole selliste punktidega nõus.Et ma sõitvat auto ribadeks ja siis viin viiendal päeval tagasi ning müüja jääb rahata ja tagatipuks autota...
Kui oma Saabiku maha müüsin,siis 101% oleks lasknud ostjal sellist punkti kasutada(kuigi osteti kohe välja ja ei hakatud selle liisinguga üldse jamama).Teadsin oma auto olukorda ning seetõttu oleks lasknud ka ostjal selles veenduda.Peale selle heaperemehelikult tankisin paagi kah täis ja andsin igasugu asju ka veel kaasa.
Küsimus siis:
Kui teie müüksite oma autot,siis kas läheksite kogu selle "Viie päeva" asjaga kaasa ja miks ning vastupidi,kui ei,siis miks?!
Eugam
Puht omast huvist küsin,et kuidas Teie suhtute Hansaliisingu sellesse punkti,kus kirjas,et ostjal võimalus viis päeva "proovida" autot,mida tahab osta ning tõsiste mehhaaliniste vigade korral siis lepingust taganeda...Oli midagi taolist :)
Esimese autoga ei olnud eelmine omanik sellise asjaga nõus ning kui lõpuks asi lahendatud sai,siis tuligi kolmandal päeval (kui auto juba minu nimel oli ja platsil seisis) välja,et ajab päris hullusti sinist tossu välja-saaled ja ma ei tea mis asjad seal kõik vahetusse läksid ning summa ületas kümmet tuhandet.Seekord saime kokkuleppele ja tegime summa siis müüjaga pooleks ning auto sai korda(kuigi lepingu järgi oleks võinud tuimalt öelda,et petukaup)..
Küsin,kuna viimaste masinatega mingi veider teema,et inimesed pole selliste punktidega nõus.Et ma sõitvat auto ribadeks ja siis viin viiendal päeval tagasi ning müüja jääb rahata ja tagatipuks autota...
Kui oma Saabiku maha müüsin,siis 101% oleks lasknud ostjal sellist punkti kasutada(kuigi osteti kohe välja ja ei hakatud selle liisinguga üldse jamama).Teadsin oma auto olukorda ning seetõttu oleks lasknud ka ostjal selles veenduda.Peale selle heaperemehelikult tankisin paagi kah täis ja andsin igasugu asju ka veel kaasa.
Küsimus siis:
Kui teie müüksite oma autot,siis kas läheksite kogu selle "Viie päeva" asjaga kaasa ja miks ning vastupidi,kui ei,siis miks?!
Eugam
Müüjad(eriti platsid) ei ole enam nõus sellepärast, et vahepeal oli trend tõsta autodelt juppe ringi.
Ehk siis mingi tüüp võttis Audi A8 liisingusse, tuttavas töökojas visati käigukast(Multitronic) ringi enda autole ja siis viidi 4 päeva pärast liisitud auto platsile tagasi:
"Käigukast on pekkis, ma ei taha seda autot."
Ja müüja oli sunnitud tagasi võtma kuna lepingus oli punkt sees.
Ja selliseid asju ei ole tehtud mitte 1-2X vaid OLULISELT rohkem:wise:
Ehk siis mingi tüüp võttis Audi A8 liisingusse, tuttavas töökojas visati käigukast(Multitronic) ringi enda autole ja siis viidi 4 päeva pärast liisitud auto platsile tagasi:
"Käigukast on pekkis, ma ei taha seda autot."
Ja müüja oli sunnitud tagasi võtma kuna lepingus oli punkt sees.
Ja selliseid asju ei ole tehtud mitte 1-2X vaid OLULISELT rohkem:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Sama juttu Mis Iisak pajatas olen ka ise kuulnud ja lisaks mis mind pani inestama kui sõbraga käisin lammutuses kaasas mingi vidina järel märgistati see vidin ja kui ma küsisin,et miks siis vastati,et üritatakse tagasi sokutada katkiseid juppe.
Algselt postitas: Eugam
Tervitus
Puht omast huvist küsin,et kuidas Teie suhtute Hansaliisingu sellesse punkti,kus kirjas,et ostjal võimalus viis päeva "proovida" autot,mida tahab osta ning tõsiste mehhaaliniste vigade korral siis lepingust taganeda...Oli midagi taolist :)
Esimese autoga ei olnud eelmine omanik sellise asjaga nõus ning kui lõpuks asi lahendatud sai,siis tuligi kolmandal päeval (kui auto juba minu nimel oli ja platsil seisis) välja,et ajab päris hullusti sinist tossu välja-saaled ja ma ei tea mis asjad seal kõik vahetusse läksid ning summa ületas kümmet tuhandet.Seekord saime kokkuleppele ja tegime summa siis müüjaga pooleks ning auto sai korda(kuigi lepingu järgi oleks võinud tuimalt öelda,et petukaup)..
Küsin,kuna viimaste masinatega mingi veider teema,et inimesed pole selliste punktidega nõus.Et ma sõitvat auto ribadeks ja siis viin viiendal päeval tagasi ning müüja jääb rahata ja tagatipuks autota...
Kui oma Saabiku maha müüsin,siis 101% oleks lasknud ostjal sellist punkti kasutada(kuigi osteti kohe välja ja ei hakatud selle liisinguga üldse jamama).Teadsin oma auto olukorda ning seetõttu oleks lasknud ka ostjal selles veenduda.Peale selle heaperemehelikult tankisin paagi kah täis ja andsin igasugu asju ka veel kaasa.
Küsimus siis:
Kui teie müüksite oma autot,siis kas läheksite kogu selle "Viie päeva" asjaga kaasa ja miks ning vastupidi,kui ei,siis miks?!
Eugam
Kui oma halli 9-5te müüsin, siis osteti auto minult läbi Sampo Liisingu. Sampol on kaebuste esitamise ja tagastamise aeg hoopiski 10 päeva. Enne 10-et päeva ei saanud ma isegi raha neilt kätte, õnneks teadsin auto heas korras olevat, ning kui midagi oligi vajaka, siis teadvustasin sellest ka ostjat.
Kui ma ise auto müüja oleksin, siis ilmselt läheksin selle 5 päevaga endiselt kaasa, kuna sellest keeldumine tekitaks ostjale kahtlusi auto seisukorras. Ilmselt tuleb lihtsalt enne müüki täielik müügieelne kontroll teha, ning kõik ilusti must-valgelt paberile kirja panna. Siis oleks mingisugunegi tõend auto seisukorra kohta enne auto müümist.
Ise autot ostes oleksin kahe käega selle 5 päeva poolt, ehkki siiamaani olen kõigi oma 3 Saabiga ülimalt rahul olnud, ning pole veel kordagi olnud põhjust müüjat kiruda halva kauba pärast. ;)
Tervitus,
tegu ikka 7 päevase ajaga, seadusest tulenevalt ja kehtiv eraisiku puhul. Pole pelgalt Dankse/Swedi pärusmaa, kõigil liisingulepingutel / järelmaksudel see sees.
Müüjal ei ole kohustust üle anda vara enne 8'ndat päeva, (eraisikust) Ostjal on õigus lepingust taganeda 7 päeva jooksul.
parimat,
T.
P.S. õrritavalt võiks juhtida tähelepanu ka seadusepügalale VÕS § 43 ehk Krediidiasutuste õigust muuta ühepoolselt lepingu tingimusi s.h. intressi suurust.
tegu ikka 7 päevase ajaga, seadusest tulenevalt ja kehtiv eraisiku puhul. Pole pelgalt Dankse/Swedi pärusmaa, kõigil liisingulepingutel / järelmaksudel see sees.
Müüjal ei ole kohustust üle anda vara enne 8'ndat päeva, (eraisikust) Ostjal on õigus lepingust taganeda 7 päeva jooksul.
parimat,
T.
P.S. õrritavalt võiks juhtida tähelepanu ka seadusepügalale VÕS § 43 ehk Krediidiasutuste õigust muuta ühepoolselt lepingu tingimusi s.h. intressi suurust.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
nende kahe juures vist peab kasutama kujutlusvõimet ja siis saadki selle, mida küsid..:) 7--8 suht lähedased numbrid vist.. Aga järjekordselt peab jurist tõlgendama neid...Algselt postitas: epsum
TP. Oskad sa seda kohustust vara üle anda enne 8.ndat päeva ka viidata kusagilt? Ma silmasin kiiresti VõSi läbi, aga seda ei leidnud.
Aga 7 päevane taganemisõigus on VõSist lähtuvalt küll olemas.
ostsin omale autot. väljavalituks sai Mazda 6. Tegin esinduses ülevaatamise (500.-). Kojamehed kulunud, muu värk tip-top. Mõeldud-tehtud, liisingusse vormistama ning asi nendega korras. ARK'is paberid värgid korras. Ukses välja minnes ütles müüja tsau ja hakkas mu äsja soetatud auto poole minema. Tekkis väike sõmelus ja vaidlus. Tema siiski sõitis selle autoga minema. Alla sai ennist kirjutatud ka vastuvõtmis-üleandmis aktile.
Järgneval päeval sain õnneks siiski auto kätte. Rõõmsalt kohe signa peale ning turvapoldid külge. Peale seda mõtlesin, et kas sellel ülevaatus on.. ei osta just iga päev autosi.. Esmaregistreerimisel pole seda muidugi. Sõitsin siis kohe otse esimesse ülevaatuspunkti. Ei saanud läbi. Üks xenon tule mootor ei tööta. Kõne müüjale. See ütles, et tule mul siia lasnamäele, mul sõbra juures saad läbi tase..
igatahes, kemplemine käis, tuld korda ei saanud ning kümnendal päeval katkestasin liisingu. Hansa oli toona. kaotasin signa raha ning lepingu tasu. võitsin kogemuse ja teadmise, et venelastega ei saa äri teha.
omamoodi tase oli ka Inchape töö. mõttetud vennad ikkagi.
E: nüüd siis olen traktorist.
Järgneval päeval sain õnneks siiski auto kätte. Rõõmsalt kohe signa peale ning turvapoldid külge. Peale seda mõtlesin, et kas sellel ülevaatus on.. ei osta just iga päev autosi.. Esmaregistreerimisel pole seda muidugi. Sõitsin siis kohe otse esimesse ülevaatuspunkti. Ei saanud läbi. Üks xenon tule mootor ei tööta. Kõne müüjale. See ütles, et tule mul siia lasnamäele, mul sõbra juures saad läbi tase..
igatahes, kemplemine käis, tuld korda ei saanud ning kümnendal päeval katkestasin liisingu. Hansa oli toona. kaotasin signa raha ning lepingu tasu. võitsin kogemuse ja teadmise, et venelastega ei saa äri teha.
omamoodi tase oli ka Inchape töö. mõttetud vennad ikkagi.
E: nüüd siis olen traktorist.
Algselt postitas: epsum
TP. Oskad sa seda kohustust vara üle anda enne 8.ndat päeva ka viidata kusagilt? Ma silmasin kiiresti VõSi läbi, aga seda ei leidnud.
Aga 7 päevane taganemisõigus on VõSist lähtuvalt küll olemas.
Tervitus,
see see point ongi, ei ole kohustust enne üle anda. Miks inimesed seda päeval 1 teevad jääb minule arusaamatuks.
parimat,
T.
P.S. ma võin tööl olles seadusepügala vms ka tuua kui vaja.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
hmm...kõik see jutt viib mind selleni,et ei julge autot kellegi muu kui oma ema käest osta... :thumb:
müüjana saan aru: ostja VÕIB juppe vahetada ja pahatahtlikuks osutuda.
ostjana aga tahaks ikkagi auto seisukorras kindel olla-70 või misiganes tuhat krooni pole just kommiraha.Samas,nüüd tuleb välja,et ma ei pruugi autovõtmeidki enne kaheksandat päeva näha..:conf:
Kokkuvõttes jääb see liisingu jama mulle arusaamatuks ja ei näe enam üldse mõtet,miks see olemas on.
vanakooli moodi "raha võrdub autovõtmed" ja asi korras,oli ja jääbki vist kõige normaalsemaks autoostu võimaluseks.
Eugam
müüjana saan aru: ostja VÕIB juppe vahetada ja pahatahtlikuks osutuda.
ostjana aga tahaks ikkagi auto seisukorras kindel olla-70 või misiganes tuhat krooni pole just kommiraha.Samas,nüüd tuleb välja,et ma ei pruugi autovõtmeidki enne kaheksandat päeva näha..:conf:
Kokkuvõttes jääb see liisingu jama mulle arusaamatuks ja ei näe enam üldse mõtet,miks see olemas on.
vanakooli moodi "raha võrdub autovõtmed" ja asi korras,oli ja jääbki vist kõige normaalsemaks autoostu võimaluseks.
Eugam
See sinu vanakooli teema tähendab ka sedasama (parandage mind kui ma eksin), aga 7 päeval peale ostu-müügitehingu toimumist võib su autoostja või müüja sulle helistada ja ütelda, et tänud, aga ma siiski ei soovi.
Aga kunagi, kui liisinguga auto ostsin, siis SEBiga läks kõik libedalt. Valisin auto välja, leppisin müüjaga kokku, paar päeva hiljem kandsin pangale esimese sissemakse, ja õhtul sõitsin tartusse, kust võtsin poest pestud, ülevaatuse ja numbritega auto ja sõitsin minema. Minu meelest see nii peabki käima, või ma eksin?
Aga kunagi, kui liisinguga auto ostsin, siis SEBiga läks kõik libedalt. Valisin auto välja, leppisin müüjaga kokku, paar päeva hiljem kandsin pangale esimese sissemakse, ja õhtul sõitsin tartusse, kust võtsin poest pestud, ülevaatuse ja numbritega auto ja sõitsin minema. Minu meelest see nii peabki käima, või ma eksin?
Tervitus,
eks igal asjal oma head ja vead. Käsi püsti kellel 70 teek taskust kohe võtta on? Et kui soovid müüa autot siis mõni lisaalternatiiv ei tee paha.
Ja tagasi on toodud autosi igasugusel põhjusel, nt. keeldus kodanik autot vastu võtmast (uut) kuna numbrimärgil olevad tähed ei sobinud (BAD).
Mis puudub seadusega toodud õigusesse tagastada (sinu ostu korral) siis soovitaks pigem kulutada 500 EEK ja auto üle lasta vaadata. Aa see juba OT.
parimat,
T.
eks igal asjal oma head ja vead. Käsi püsti kellel 70 teek taskust kohe võtta on? Et kui soovid müüa autot siis mõni lisaalternatiiv ei tee paha.
Ja tagasi on toodud autosi igasugusel põhjusel, nt. keeldus kodanik autot vastu võtmast (uut) kuna numbrimärgil olevad tähed ei sobinud (BAD).
Mis puudub seadusega toodud õigusesse tagastada (sinu ostu korral) siis soovitaks pigem kulutada 500 EEK ja auto üle lasta vaadata. Aa see juba OT.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Algselt postitas: T.P.
...
Ja tagasi on toodud autosi igasugusel põhjusel, nt. keeldus kodanik autot vastu võtmast (uut) kuna numbrimärgil olevad tähed ei sobinud (BAD).
...
OT jätkuks. Meenub kohe AZZ seeria (nt fofae sai kena number), aga samas oli üks tädike, kes keeldus sellisese seeriaga numbrit vastu võtmast, ütles, et tema per*ega ei sõida
/OT
terv, teager
Tervitus,
teema lõpetuseks jätkuks :
Too seadusepügal oli võlaõigusseaduse § 57, tarbija krediidilepingust taganemise õigus, millele kogu arutelu tugineb. Seal sees et 7 päeva on taganemise õigus. Samas on see, et kui klient on teinud avalduse ja selle posti pannud, siis enne 7 päeva lõppemist postitempli puhul läheb siiski taganemine arvesse. Tõlgendamise küsimus. Samas ühtegi kohustust vara varem kätte anda ei eksiteeri.
parimat,
T.
teema lõpetuseks jätkuks :
Too seadusepügal oli võlaõigusseaduse § 57, tarbija krediidilepingust taganemise õigus, millele kogu arutelu tugineb. Seal sees et 7 päeva on taganemise õigus. Samas on see, et kui klient on teinud avalduse ja selle posti pannud, siis enne 7 päeva lõppemist postitempli puhul läheb siiski taganemine arvesse. Tõlgendamise küsimus. Samas ühtegi kohustust vara varem kätte anda ei eksiteeri.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein