Sigatsejad Saabi roolis

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#126

P Aug 21, 2011 14:28

Vot-vot- hakkas juba sinnamaale jõudma, kuhu minagi sihtisin.Mitte vihkamine ei olnud eesmärk, vaid see ongi kaastunne, millest ma rääkisin.Kahju on.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#127

P Aug 21, 2011 15:14

Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.


Kehtiva liiklusseaduse järgi on see selge (ja ülbe) rikkumine.
[• Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Erandiks on möödasõit vasak- või tagasipööret sooritavast sõidukist.]



Tuline õigus!

Küll aga ei ole keelatud vasakus reas sõitvast autost ette jõudmine, samuti mitte ümberreastumine..
Vot niimoodi kaheti tõlgendatavad on need meie seadused :)

Jumala eest, ma ei õigusta sellist käitumist ja mõtetut nahaalsust liikluses.
Eriti häiriv on, kui tehakse möödasõite mööda sõitmise pärast. St. sõidan ühtlase kiirusega, (cruise) tegelased punnitavad end mööda ja järgmisel hetkel on nad mul jalus.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#128

P Aug 21, 2011 22:29

Vot-vot- hakkas juba sinnamaale jõudma, kuhu minagi sihtisin.Mitte vihkamine ei olnud eesmärk, vaid see ongi kaastunne, millest ma rääkisin.Kahju on.

Mulle see kaastunde aspekt meeldib. Budistlike tõekspidamiste järgi võid olla näiteks Bodhisattva, kes üha sünnibki siia ilma, et kannatust vähendada ja kaastunnet jagada, muutes sellega maailma paremaks. Muide seegi aspekt, koos vaatleja omaga sobib ilmas elamiseks hästi.
Lisaks veel mõtte, mis mulle alati on meeldinud:
"Elu on ilus senikaua, kuni jumal laseb lolle vohada nagu ohakaid." (Stefan Zweig)
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#129

P Aug 21, 2011 23:40

~~
siis hakkasin Ehitajate teel kohe teises reas tulema.Saab samas reas mu taga.Kogu tee sõitsin püsikiiruse hoidjaga, kuna liiklus oli hõre.Spido näitas 61-62, mis reaalsuses on umbes 55-56.Rohkem autosid tervel Ehitajate teel ei olnud.Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.Aega tal selleks eriti ei olnud, kuna see tee on üsna lühike.Aga vähemalt sai ära tehtud.
~~

Ilmselt on kogu eesti euroametnike plejaad samasugune nagu timitutit - ajavad iga asja lõhki. Ja muu euroopa itsitab pihku.
>
See auto ei jäänud sulle ette. Ta ei tekitanud liiklusohtlikku olukorda. Punkt.
Sa jälgid liiga palju enda ümber toimuvat - tegele rohkem oma asjadega ja lase teistel ka sõita.
Teoreetiliselt tahaks ma ka alati kõigist enne ristmikku mööda saada, sest läbin ristmikke enamasti kiiremini kui teised. Ja see ei ole teiste asi kui mina rullnokk olen. Ei Fordiga ega ka Saabiga - loomulikult niikaua kui see pole ümbritseva suhtes ohtlik.
Ma loodan, et mõni politsei loeb seda ja teeb sulle trahvi.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#130

E Aug 22, 2011 7:34

~~
siis hakkasin Ehitajate teel kohe teises reas tulema.Saab samas reas mu taga.Kogu tee sõitsin püsikiiruse hoidjaga, kuna liiklus oli hõre.Spido näitas 61-62, mis reaalsuses on umbes 55-56.Rohkem autosid tervel Ehitajate teel ei olnud.Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.Aega tal selleks eriti ei olnud, kuna see tee on üsna lühike.Aga vähemalt sai ära tehtud.
~~

Ma loodan, et mõni politsei loeb seda ja teeb sulle trahvi.


See lause tekitas küll õrna ajurakkude hävimise... :wtf:
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#131

E Aug 22, 2011 8:59

faca-nägid lõvi unes vä?
Kas Sa ise ka aru said, mida kirjutasid?
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#132

E Aug 22, 2011 9:47

Ise otseselt sõeluja ei ole, aga kui kõrvalreas on foori taga vaba tee, siis reastun reeglina ikkagi ümber, just samal põhjusel mis faca mainis.

Samuti möödun sageli eessõitvast autost maanteel isegi kui ma ei ole temast oluliselt kiirem, lihtsalt ei meeldi kellegi teise sabas sõita ja ma ei tee möödasõitu selle võidetava 30 sekundi pärast vaid vaba tee, parema nähtavuse jms pärast.

Raske on läbi foorumi hinnata, mis seal timuti ümber toimus, aga jutu järgi suhteliselt sama olukord (kui möödasõidud ei olnud just ohtlikud vms).
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#133

E Aug 22, 2011 9:58

Kuna teema on üldisemaks läinud ja võimalus siin nö hingelt ära öelda, siis tahaks ka pihtida või pihustada oma emotsioone siin. Timutit häiris tõmbleja ja kihutaja. Eks igaühel võib olla mingeid halbu päevi või hetki, pean silmas seda kihutajat. Kahjuks olen ka ise vahel või isegi tihedamini kui vahel selline mõttetu tõmbleja. Pidev ajanappus, väiksemad või suuremad unevõlad, hilinemine, väljaelamata emotsioonid (loll ju, kes põhjust ei leia), mis kahjuks siis lapatsi ja rooliga maanteele jõuavad, äärmiselt halb ju, sest just seal on oht enesele, lähedastele ja teistele väga suur.

Raputan tuhka pähe ja tunnistan, et tahan end pidevalt parandada ja olengi parandanud, püsin rohkem lubatud kiiruse piires, muidugi endiselt mitte punktuaalselt spidomeetri järgi 50 või 90 sõites, aga siiski. Kiirendan endiselt veidi raskema jalaga ja möödasõidule kipun ka. Linnas siiberdan suhteliselt sageli radade vahel leides aeglasemalt liikujate vahelt vabu trajektoore, kuid ei sõida julmalt ette ega vahele, sundides teisi liikumiskiirust muutma.

Ja viimasel ajal on selline tunne, et paganad tahavad eriti kannatust proovile panna, võibolla aimate kuhu see jutt sihib. Minu ja arvatavasti ka paljude teiste inimeste aeg on loetud, olgu siis kuidas keegi seda loeb, elu lõpuni jäänud minutite või oma kodus ja kallimatega viibitud ajas või hobide ajas jne. Samal ajal kui ma tahaks viibida punktis B, pean vahepeal sõitma roolis ja seda mitte lihtsaks ei tehta. Seesama Tabasalu-Tallinn tee, mida Timutit siin mainis, või Tallinna-Tartu maantee, või ka Tallinna-Pärnu maantee, vahet enam pole. Igale poole on tekkinud "ontlikud" ja "ohutult" sõitvad kodanikud. Võibolla saabki meie tulevik selline olema ja kõik ongi jube ohutu, aga praegu ei mahu see veel pähe mulle.

Jutt käib sellest, et varsti absoluutselt iga kord kui ma rooli istun, on kusagil minu ees keegi, kes sõidab nui neljaks 60 ja 65 km/h 90 alas. Ja ma tunnen et tema sõidab mulle sisse, pede*eerib mind ja minu aega konkreetselt.

Tulin pühapäeval Pärnust, mõned hakkasid kohe paugutama ja tõmbasid mööda. Ajapikku jäid aga siin-seal mõne rekka vms taha kinni ja sain nad kätte ka püsikiirusega lubatu piires sõites. Sõitsin ise mööda ja siis kiiruskaamerate lähenedes vaatlesin huvitavat fenomeni. Võtsin kaugelt püsikiirushoidjalt enne kaamerat 2-3 km/h maha, sest spidokas näitab täpipealt seda, mis kiirus ongi. Minu taga liiga lühikest pikivahet hoidev vanem Passat pidurdas kiiruskaamerat nähes suurest ehmatusest arvatavasti umbes 70ni. Järgmise kaamera juures oli ta mul jälle sabas, väga lähedal, mul ühtlane kiirus peal, aga tema jällegi kiiruskaamera tulles kadunud mul tagant, pidurdas jällegi 70ni. Kolmanda kaamera juures oli veidi julgem, pikivahe kärises vaid veidi.

Aga see Rannamõisa tee, pole seal mingeid kaameraid, võibolla ainult iga päev mitte sõitjaid segadusse ajavad 70 ja soovitusliku 50 märgid muu 90 km/h vahel, mida jääb muidugi üha vähemaks ja olen kuulnud ka, et mõni ütleb, ah ma ei VIITSI selle 1-2 km pärast püsikiirushoidja nuppu vajutada.

Ükspäev vaatasin sellisest 60ga sõitjat 90 alas möödasõidul sekundi murdosakese jagu. 60aastates soliidne härra, vestles kaassõitjaga, ega teinud end ümbritsevast mittte mingitki numbrit. Tal mitte polnud suva, vaid ta ei adunudki, kus ta on ja mis ta teeb. Ei olnud ka selline klassikaline penskar, vanema autoga, korralik härrasmees normaalse autoga. Ei tundunud ka otsivat mingit teeotsa.

Pühapäeval tulles oli üks 60ga sõitja endale kena rivi taha kogunud, paarist tõmbasin mööda, siis hakkas õde mind kritiseerima. Seletasin talle sama, mis ma siin seletan, et see 60ga sõitja sõidab mulle sisse, kuigi jah, möödasõit eriti paljudest pole ka ohutu, kuigi möödasõit pole ju keelatud. Frustratsioon jäi hinge ja autosid oli liiga palju, et jõuda sellest pidurdajast ette.

Võimalik, et varsti lepin olukorraga ja lõpetan tõmblemise, panen maanteel viienda asemel neljanda käigu, püsikiirushoidjale 60 peale ja nui neljaks, tehke ülejäänud mis tahate, tee serva võin tõmmata kui ruumi on, et mööda lasta. Teen endale selgeks, palju ma aega kaotan ja sisendan endale, et see 5 minutit rohkem ma tahangi just seal maanteel hängida.

Ei taha arvamusi, ega vastukaja, sain kasutatud seda avalikku ruumi emotsioonide väljaelamiseks, olen loodetavasti selle võrra parem inimene.

EDIT: Mainin samuti nagu napoleon, et ma ei pea kuskil eelnevas jutus silmas seda, et timutit nii sõidaks.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#134

E Aug 22, 2011 10:13

Mõtlesin jupp aega, kas kirjutada siia midagi või mitte. Mitte et ma sellist käitumist nüüd otseselt õigustaks või propageeriks, kuid saan sellest siiski aru. Ka minu jaoks on see tee igapäevane ja igapäevane on ka olukord, kus Rannamõisa teel peale piirangute lõppu jääb keegi 60-70km/h ees magama ning lisaks sellele ei suuda ka ühtlast kiirust hoida ja vastutuleva liikluse tõttu pole ka möödasõit kõige lihtsam manööver. Selleks on lihtsam mööduda potentsiaalsetest magajatest(1) enne ringi, kus pärisuunas on kaks rada. Jah, ma tean, et absoluutarvudes pole 70 vs 90-100km/h ajaline võit suur, kuid parema meelega lülitaks autopiloodi sisse ja naudiks sõitu selle asemel, et sõita ebaühtlase kiirusega liikuja järel olles pidevalt valmis äkkpidurduseks, kui eessõitja viimasel hetkel seda teeotsa märkab, kust ta sisse tahab pöörata(ka see pole antud teelõigul väga ebatavaline olukord).


(1) herr Timutit sõidustiili ma ei tea, seega pole siin mõtet otsida vihjet konkreetse(te)le isiku(te)le.
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#135

E Aug 22, 2011 10:40

Kui nüüd jutt läks veidi umbmääraseks ning subjektiivseks lisaks omapoolse kiiksu ka.. Mind ennast ei ajagi närvi niivõrd need sigatsejad liikluses vaid pigem need, kes ei suuda normaalselt parkida.. Kui keeruline on joonte vahele autot liigutada nii, et kõrvalolija mahuks ka ust avama?

Aga liiklusest üldiselt, ise olen märganud pigem tendentsi, et asjad liiguvad paremuse poole. Neid siiberdajaid ja muidu huligaane (kes näiteks sooritavad möödasõite bussitaskust/rajast või sõidavad otse kui märk näitab paremale) on üldjoontes vähemaks jäänud.. Inimene kipub ka meelde jätma just neid mölakaid/ülbikuid kellega tee on ristunud.. Seega, näidakem eeskuju lootes, et keegi kaeb ning võtab õppust..
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#136

E Aug 22, 2011 11:31

Ma ei takistanud tagant-tulijat.

Ma sõitsin püsikaga piiri peal ,st. +5 +6 üle 50.Alates +6-st võivad reeglina trahvima hakata.Seega ei saanud ma tagant-tulijat segada.Lõppkokkuvõttes on mul kama kaks mida nad ümberringi teevad.Ses mõttes, et kas saab must keegi mööda või ei saa.Kui mina saan omas tempos sõita, siis on keik korras.

Ka ei läinud mu päev sellest kehvemaks, ei saanud maohaavu.Aga mulle tundub see käitumine NAPAKAS, siis arvasin, et võiks suud pruukida.Ja juttu tuli.Üks targem, kui teine.

Küll see maailm on ikka huvitav.Imelised mõttekäigud tekkivad neis ajudes.No loe neid arvamusi- üks targem ja tabavam, kui teine.
Homo Sapiens on tõesti kihvt loom.Kallis ja tülikas pidada, aga elamusi pakkuv.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#137

E Aug 22, 2011 12:00

Ma ei takistanud tagant-tulijat.

Ma sõitsin püsikaga piiri peal ,st. +5 +6 üle 50.Alates +6-st võivad reeglina trahvima hakata.Seega ei saanud ma tagant-tulijat segada.Lõppkokkuvõttes on mul kama kaks mida nad ümberringi teevad.Ses mõttes, et kas saab must keegi mööda või ei saa.Kui mina saan omas tempos sõita, siis on keik korras.
/.../

Imelised mõttekäigud tekkivad neis ajudes.


Äkki sa, Timutit, mainid vahepeal põhjuse, miks sul +5 +6 üle oli püsikaga sõites? Kohe parasjagu nii, et eeskirju karistamatult rikkuda? Võitsid sellest midagi? Pool minutit? 5 meetrit? Automootori mõistlikumad pöörded?

Mitte et ma ise mõnikord ei rikuks (püüan mitte), vaid lihtsalt tundub kuidagi pada-katel lugu olevat.

PS. Kui keegi kurat Saabiga kadaka teel 40-ga venib või pärnu mnt-l Hiiust laagrini punktilt 50-ga uinub, siis võib juhtuda, et see olen mina.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#138

E Aug 22, 2011 13:24

Ma ei takistanud tagant-tulijat.

Ma sõitsin püsikaga piiri peal ,st. +5 +6 üle 50.Alates +6-st võivad reeglina trahvima hakata.Seega ei saanud ma tagant-tulijat segada.Lõppkokkuvõttes on mul kama kaks mida nad ümberringi teevad.Ses mõttes, et kas saab must keegi mööda või ei saa.Kui mina saan omas tempos sõita, siis on keik korras.
/.../

Imelised mõttekäigud tekkivad neis ajudes.


Äkki sa, Timutit, mainid vahepeal põhjuse, miks sul +5 +6 üle oli püsikaga sõites? Kohe parasjagu nii, et eeskirju karistamatult rikkuda? Võitsid sellest midagi? Pool minutit? 5 meetrit? Automootori mõistlikumad pöörded?

Mitte et ma ise mõnikord ei rikuks (püüan mitte), vaid lihtsalt tundub kuidagi pada-katel lugu olevat.

PS. Kui keegi kurat Saabiga kadaka teel 40-ga venib või pärnu mnt-l Hiiust laagrini punktilt 50-ga uinub, siis võib juhtuda, et see olen mina.

MNJAHHH...................
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#139

T Aug 23, 2011 0:49

Enamuses riikides sõidetakse lubatud kiirus+mõned km/h rohkem piirangust.Ja selle eest ei karistata enamuses riikides.Aga meil ei osata sõita ühtlase kiirusega,mis tähendab tegelikult arvestamist teiste liiklejatega.Seetõttu ma ei taha liikuda kolonnis Tallinn Tartu mnt.-l näiteks reedel Tartu suunas.Ja üldse,kui keegi möödub liikluses,siis võetakse seda isikliku solvanguna.Ja ma ei pidanud silmas hr.Timutit üldsegi.Alati on kiiremaid liikujaid ja üldjuhul ei takista nad ka kedagi,kuid leidub seliseid tegelasi,kes möödasõidu lõpetajat hakkavad takistama,lisades kiirust jne.Kusjuures mu arust on suurimad ülbikud sellised 54-60 aastased onklid (enamasti kuiviku näoga:D )oma Nissani või Toyota roolis.
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#140

T Aug 23, 2011 1:21

Olen olnud senimaani arusaamal, et kõik spidomeetrid sõltumata automargist ja mudelist valetavad veidi... Ma ei kujutaks ette, et tee ääres kahuriga passiv sinitriip hakkab kuuest-seitsmest autost koosnevat kolonni rajalt maha sikutama, kui nad sõidavad linnas pluss neli-viis-kuus km/h üle... :freak:
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#141

T Aug 23, 2011 10:37

Jutt kisub väga üldiseks. Soovitan vaadata teemapüstitust: iisak moraliseerib, et saabiomanik ei peaks sigatsema; talle sekundeerib vulkanus, kes nendib kahetsusega, et Saab hakkab muutuma rullnokabrändiks. Kas me sellist Saabi tahtsimegi!?
SAAB on tegusõna!
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#142

T Aug 23, 2011 10:47

Soovitan vaadata teemapüstitust: iisak moraliseerib, et saabiomanik ei peaks sigatsema; talle sekundeerib vulkanus, kes nendib kahetsusega, et Saab hakkab muutuma rullnokabrändiks.


Kui nüüd vaadata, et autosid on Eestis saada igat sorti ja inimene läheb ja ostab nende hulgast turboga sõiduki siis küllap tal kuskil sisemuses ikka väike rullnokk pesitseb:) Võibolla see ei löö alati välja ja inimene seda ise tunnistada ka ei taha:) Ega ma pole ise ka patust päris puhas aga muidugi ei tasu minu kommentaari väga tõsiselt ka võtta;)
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#143

T Aug 23, 2011 11:09

Soovitan vaadata teemapüstitust: iisak moraliseerib, et saabiomanik ei peaks sigatsema; talle sekundeerib vulkanus, kes nendib kahetsusega, et Saab hakkab muutuma rullnokabrändiks.


Kui nüüd vaadata, et autosid on Eestis saada igat sorti ja inimene läheb ja ostab nende hulgast turboga sõiduki siis küllap tal kuskil sisemuses ikka väike rullnokk pesitseb:) Võibolla see ei löö alati välja ja inimene seda ise tunnistada ka ei taha:) Ega ma pole ise ka patust päris puhas aga muidugi ei tasu minu kommentaari väga tõsiselt ka võtta;)


Rohkem seda teemat ei solgi aga minus peitub kindlasti väike rullnokk, olen seda vahel enda juures märganud. Kusjuures pärast rullnokalikku akti olen alati tundnud piinlikkust. Enamasti aitab enda sõidustiili juures negatiivsete ilmingute vältimiseks hilisem analüüs. Kunagise avarii analüüsisin ka läbi ja kuigi seal sõideti mulle lihtsalt ette oleksin saanud ilmselt palju ise ära teha ristmikule lähenedes.
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#144

T Aug 23, 2011 11:31

Jutt kisub väga üldiseks. Soovitan vaadata teemapüstitust: iisak moraliseerib, et saabiomanik ei peaks sigatsema; talle sekundeerib vulkanus, kes nendib kahetsusega, et Saab hakkab muutuma rullnokabrändiks. Kas me sellist Saabi tahtsimegi!?


Olgem ausad, üks "tüüpiline oss" kipub valima ikka bemarit. Üldjuhul on autoks üks võrdlemisi ront isend mida hea tallata.. Võibolla on asi ka selles, et BMWsid on oluliselt rohkem linnapildis kui Saabe aga enda kogemuste põhjal leian, et kõige rohkem sigatsejaid leidub just selle margi roolist..
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#145

T Aug 23, 2011 12:15

Nüüd Vallika teema jätkuks - kui ma olen võõras kohas ja sõidan 70ga, siis kas ma ei või seda teha? Näen ju küll, et taha koguneb rivi närvilisi. Kuid ma ei saa ju kiiremini sõita.
70 ei ole kindlasti veel põhjendamatult aeglane sõitmine ning kui on palju vastutulijaid, kelle tõttu ei saa möödumist teha, siis järelikult seal võibolla ongi tihe liiklus, mistõttu tulebki pisut aeglasemalt sõita? Sõiduteed on kõigi jaoks, mitte ainult kiiretele ja julgetele.

Väga aeglaselt magajaile saab võibolla täistuledega vilgutades märku anda, et see kõrvale tõmbaks, signaal annaks vist vale signaali. Me kõik vahest laename üksteise käest asju ja aega ja tähelepanu ka.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#146

T Aug 23, 2011 12:27

Läheb juba täiesti OT-ks, aga lisaks üldisele viisakusele on see ka seaduses paika pandud:

§ 53. Juhtide vastastikused kohustused möödasõidul
/.../
(4) Kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#147

T Aug 23, 2011 12:36


Väga aeglaselt magajaile saab võibolla täistuledega vilgutades märku anda, et see kõrvale tõmbaks, signaal annaks vist vale signaali. Me kõik vahest laename üksteise käes asju ja aega ja tähelepanu ka.


Olen ka vahel proovinud vilgutamist, tõenäoliselt need aeglaselt kulgejad vaatavad ainult ette, neil on kas auto juhtimisega palju tegemist või millegi muuga, tahavaatepeeglisse nad iga natukese aja tagant pole harjunud vahtima, ega tea adekvaatselt, mis nende ümber toimub.

Paljud ei saa tulede vilgutamisest (näiteks kui tuled puuduvad või peatumiseks kui auto alt midagi ripub) või käemärkidest (ei pea silmas keskmist sõrme, vaid "pane tuled põlema", "pidurda/aeglasemalt", "tule veel", "keera paremale/vasakule", "pöördeid juurde", "sureta mootor välja") mitte midagi aru...

Võibolla ma pingutan üle, aga osa juhte tundub ilmselgelt olema sobimatud rooli, nad pole küpsed. Võibolla on nad küpsed teele, kus on liiklustihedus väga madal. Minu ämm ja mu ema näiteks ei sõida Tallinnas ja kõik, nad ei tuleks toime ja teavad ka seda. Mõnedel inimestel elu surub peale ja nad pressivad end teele, sest muud lahendust pole. Nad on ettevaatlikud ja ujedad, aga saavad aeglasemalt hakkama.

Siin ongi nüüd mul koht, kus ma ajapikku pean tõenäoliselt harjuma, et nii peabki olema, nii hakkame kõik tulevikus sõitma.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#148

K Aug 24, 2011 18:18

Kui sigatsejatest rääkita siis täna üks klubiliige (auto number olemas) istus mul täna nii tagumikus kui olla sai liivalaia tänava peal , et kui pidurtanud oleks , oleks ta mul tagumikus olnud. Milleks on vaja nii lähedal olla ehki kiirus oli nö linnakiirus 60km/h . Ja kui ma napilt kollasega foori alt läbi sain siis tema kindlasti tuli punasega. Pole just kõige parem reklaam klubile :-( . Tervitusi ,Mitsu maasturist kui loed seda Saab 9-5 omanik.
www.tmuuga.eu
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#149

K Aug 24, 2011 18:24

Pärnus ka lahe tropp, must 9-3 SS 2,2 D. ( nr kah olemas)

Täiesti normaalne saabimees, kes keskmist sõrme näitab. :thumb:
pärast ei julgend otsa vaadata, keeras pea ära, kui kõrvale sõitsin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Saabiiir
Postitusi: 126
Liitunud: N Aug 04, 2005 13:17
Asukoht:
Auto:

#150

K Aug 24, 2011 19:37


Paljud ei saa tulede vilgutamisest (näiteks kui tuled puuduvad või peatumiseks kui auto alt midagi ripub) või käemärkidest (ei pea silmas keskmist sõrme, vaid "pane tuled põlema", "pidurda/aeglasemalt", "tule veel", "keera paremale/vasakule", "pöördeid juurde", "sureta mootor välja") mitte midagi aru...

Kas oskad juhatada, kust neid käemärke teada võiks saada? Autokoolis ju neid ei õpetata (võib-olla osades õpetatakse ka, aga mulle küll omal ajal ei õpetatud). Enamik nimetatutest on küll täiesti elementaarsed ja selgelt mõistetavad ka esimesel nägemisel, aga seda ma küll ei tea, mihuke käemärk see "pöördeid juurde" tähendab :red:
Vasta