Split zorroh auto teemast (kuidas siis ikkagi auto remondi eest raha julgetakse küsida)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#1

K Aug 25, 2010 12:35

käisin siin vahel audaceris tuulutusklapiga remondis ja plokikaane tihendi lasin ära vahetada Audaceris... hinnad on muidugi head, plokikaane tihendi vahetuse ja kaane lihvi oleks mujalt poole odavamalt saanud...

Oleksin Audaceri suhtes ettevaatlik, kuna mulle soovitati seal rõõmsalt, et ma tuleks kohe ka ketivahetusse, õõtshoova puksid ning stabikapuksid vaja ära vahetada ning ühtteist öeldi veel..ühesõnaga puksiring miski 4-5 tuhhi ning ketivahetus 10-15 tuhhi... tule taevas appi... mõtlesin, et imelik, alles käisin ülevaatusel ja kiideti masinat et väga korras kõik ja ühegi häälekohta ei öeldud midagi.. läksin siis teise töökotta ja vaatasime need puksid-asjad üle, tulemus oli see, et puksid värgid olid peaaegu nagu uued ja kett ka ei kolise selliselt nagu Audaceri vennad väidavad. Käisin veel selle keti pärast Saabi esinduses ka, et mis nemad ütlevad ja sealt tehnik vaatas -kuulas ning väitis, et ei ole midagi hullu.

ühesõnaga, kui rahast ei ole kahju siis minge muidugi kõik Audaceri jmt taolised saabiklubi liikmetele soodustusi tegevatesse kohtadesse.
ipi
Postitusi: 152
Liitunud: K Juul 11, 2007 10:49
Asukoht: Rakvere
Auto:

#2

K Aug 25, 2010 12:49

Kui saladus pole, siis mis selle teise remonditöökoja nimi oli kus käisid?
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#3

K Aug 25, 2010 13:00

Teine töökoda oli mu sugulasele kuuluv ettevõte Tartu lähistel ning Tartu Carringus käisin ka diagnoosimas asja..
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#4

K Aug 25, 2010 13:17

Ei taha küll ropendada ,aga nüüd võrdlete küll m...i näpuga.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Aug 25, 2010 13:30

Mul tekib ainult üks küsimus:
Kui seal "teises" kohas poole odavam kaanetihendivahetus oli siis miks sa ikka meie juurde auto tõid?
Seda enam, et hind sai enne töötegemist kokku lepitud.
Nagu ma sulle ütlesin siis tihendivahetust saab teha kahte moodi: 1. Odavalt, 2.Korralikult.

Kui ma õigesti mäletan siis oleks su autol vaja vahetada tagumise käändtelje suured puksid ja silikoonpuksid.
Stabikapukse ei ole keegi tahtnud sul vahetada.
Üldiselt tundub jälle "peale kaklust rusikatega" teema olema...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#6

E Sept 06, 2010 10:20

sellepärast tõin teie juurde, et jäite tee peale ning mul polnud hindadest aimu.. olin naiivne, kui mõtlesin, et teen teistele saabi meestele head ja pakun tööd.. ei osanud arvata, et selle eest kohe karistada saab ning kõik raha kohe välja pumbatakse.
..kui ikka lubatud hinnast kakskorda kallimaks läks, siis hakkasin mujale vaatama ning asja uurima, sest mõningaid saabi vendasid usaldada küll ei saa selle tõttu, et nad saabiklubi liikmetele soodustust lubavad teha... oma saabituttavatele soovitan kyll teie(audacerist) juurest kaarega eemale hoida.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#7

E Sept 06, 2010 10:34

Irw. Sa teed teistele saabimeestele HEAD(!) ja luban neil oma autot remontida. Pahad saabivennad, et küsisid veel korralikult remontimise eest raha ka onju. Vot see on juba tase mõtlemises. Äkki müüd saabi maha ja ostad tojoota või volksvageni endale, need ju ei lagune ja suvaline pulk ei maksa üle 100 krooni, eksju. Ja saad siis tojoota või volksvaageni vendadele HEAD teha ja neil lubada oma autot remontida.

Ma ei teadnudki, et aero nii hea auto on, et selle remontima viimine on kellelegi teene tegemine. Aga tänu Sulle, nüüd tean. Ja ootan kohe remontijate järjekorda oma ukse taga. Ma siis valin kõige vähem karvaste jalgadega (ja suuremate rindadega) remontijad välja, kellel ma lubaks mõningaid töid ette võtta:)
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#8

E Sept 06, 2010 10:43

tundub, et audaceri jünger... mina valisin koha, kus hind ja suhtumine kõvasti parem on ja remonti tehakse ka korralikult, ainult, et tükkmaad parema hinnaga - lihtne.

kunagi räägiti - põhiline, et ikka tööd on, sest siis on ka sissetulekut! ja see on ju hea.. ma saan kliendina valida, et kelle juurde ma enda masinat viin, mis tähendab, et ka oma sissetuleku viin sinna.. remonditöökoda peaks sellest huvitatud olema ju, et võimalikud paljud just neile tuleksid.. seega, kui ma eelistasin kedagi, et neile tööd anda, siis ma tegin neile head..
aga võid ju siin loopida, et küll nad kõik minu juurde tulevad ja kogu oma raha mulle annavad, sest kui ma küsin kõvasti pappi, siis jääb mulje, et ma ka paremat remonti teen... varsti võib nii juhtuda, et ikka ei tule küll kõik su juurd remontima ning järjekord kaob ära.. loodame, et nii juhtub ja siis ka suhtumine muutub.
Algselt postitas: epsum
Irw. Sa teed teistele saabimeestele HEAD(!) ja luban neil oma autot remontida. Pahad saabivennad, et küsisid veel korralikult remontimise eest raha ka onju. Vot see on juba tase mõtlemises. Äkki müüd saabi maha ja ostad tojoota või volksvageni endale, need ju ei lagune ja suvaline pulk ei maksa üle 100 krooni, eksju. Ja saad siis tojoota või volksvaageni vendadele HEAD teha ja neil lubada oma autot remontida.

Ma ei teadnudki, et aero nii hea auto on, et selle remontima viimine on kellelegi teene tegemine. Aga tänu Sulle, nüüd tean. Ja ootan kohe remontijate järjekorda oma ukse taga. Ma siis valin kõige vähem karvaste jalgadega (ja suuremate rindadega) remontijad välja, kellel ma lubaks mõningaid töid ette võtta:)
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#9

E Sept 06, 2010 11:10

Vabanda, et see küll sinu auto teemast välja läheb(ilus auto muideks), aga olles läbinud erinevate saabidega üle 300tkm ja kulutades hoolduse peale pea kuuekohalise numbri kehtivat raha ning olles külastanud nii suvalisi "odavaid" ja "häid" kohti, kui kõiki saabidele spetsialiseerunud hoolduskeskusi, olen jäänud audaceri peale, sest:
- hoolimata sellest et mujal saab odavamalt on mulle tähtis see, et viga saaks korralikult remonditud;
- et ma võin olla kindel selles, et kui midagi ootamatut katki läheb, siis leitakse võimalus see kähku ära remontida (1x on ootamatult auto lagunenud);
- ning see, et kui ma auto hooldusest kätte saan, ma tean et 10tkm on suuresti muretu, sest kõik kahtlustäratavad detailid on välja vahetatud.

Pealegi mulle meeldib, kui minu autode hooldajad teavad mu autosid. Siis on võimalik planeerida kulusid pikema perioodi peale ette ja omada korralikku autot suurema osa ajast. Kindlasti saab kusagilt odavamalt kui konkreetset tööd vaadata, aga käies paljudes odavates kohtades ei ole sul kusagil kindlust, et nüüd on kõik tehtud ja et keegi teaks täpselt, mis asjad tuleks järgmises hoolduses vahetada.

Aga teemasse - mis nende velgede nimi on (pole varem selliseid originaale näinud).
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#10

E Sept 06, 2010 12:05

nojah, eks igaüks putitab seal, kus talle parim.. :) velgede kohta ei oska öelda, et mis nimi, nad olid mul kohe ostes kaasas... kui googlest otsida pilte, siis paljudel aerodel on sarnased...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Sept 06, 2010 13:30

Algselt postitas: zorroh

..kui ikka lubatud hinnast kakskorda kallimaks läks, siis hakkasin mujale vaatama ning asja uurima, sest mõningaid saabi vendasid usaldada küll ei saa selle tõttu, et nad saabiklubi liikmetele soodustust lubavad teha... oma saabituttavatele soovitan kyll teie(audacerist) juurest kaarega eemale hoida.

Millest sul 2X kallimaks läks?
Ole hea mees ja võta arve uuesti kätte.
Nüüd vaata palju seal muid asju on. Õli+vahetus, jahutusvedelik+vahetus, termostaat, vl.kollektori tikkpoldid, PCV-klapp jne.
Lisaks tehti sulle töö pealt 10% allahindlust.
Ma ei saa jätkuvalt aru, millega sa rahul ei ole?
:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#12

E Sept 06, 2010 13:44

plokikaane lihvi töö ja tihendi vahetus oli algselt 5k jutt aga lõpuks oli miski 8.5k..oleks ma pisut uurinud, siis Tartus oleksin sama töö 4kiloga saanud.
..ning konkreetselt öeldi, et õõtshoova puksid vaja ära vahetada ning stabika puksid, mis muidugi ei vastanud tõele ning kui oleks vastanud tõele siis 5k selle töö eest on ilmselge röövimine.. ja see on minu personaalne arvamus. on täiesti ok, kui keegi usaldab audaceri ja tahab selle usalduse eest kallimat hinda maksta. praegu olen täiesti rahul oma autoga ja tehtud remonttöödega, mis on nüüd siin Tartu pool tehtud, lihtsalt oli üllatav Tallinna ja Tartu tohutu hinna vahe. ma omasin ühte arvutifirmat, mis tegeles arvutite remondiga ning oleks mõeldamatu olnud, kui mulle ei oleks mõne kliendi graafikakaart meeldinud ning ma oleks selle lihtsalt heast peast ära vahetanud ning selle eesti siis korraliku arve kirjutanud - see on siis võrdluseks pukside vahetuse kohta, mida ei olnudki vaja vahetada. tõesti, võibolla ajasite midagi sassi ning minu kriitika on üleliigne aga et selle töö hinda ka pealekauba visati nii suur, siis paratamatult tekib mõte, et äkki seal käivadki asjad nii, kuidagi on vaja ju teenida pappi, et 9-7 sõita...see oli lihtsalt mu esimene emotsioon ja hüpotees(mis ei pruugi tõsi olla), kui sain teada, et puksidega kõik korras ning kui see töö olekski vaja teha, siis kindlasti ei ole selle tööhind selline. aga meil on turumajandus, igaüks võib sellist hinda öelda nagu talle meeldib.. seega edu!

võib olla on hea ja õige, kui keegi hea admin splitib teema ära, et see remondihinna vaidlus ei pea siin teemas olema, et see pigem teine teema.
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: zorroh

..kui ikka lubatud hinnast kakskorda kallimaks läks, siis hakkasin mujale vaatama ning asja uurima, sest mõningaid saabi vendasid usaldada küll ei saa selle tõttu, et nad saabiklubi liikmetele soodustust lubavad teha... oma saabituttavatele soovitan kyll teie(audacerist) juurest kaarega eemale hoida.

Millest sul 2X kallimaks läks?
Ole hea mees ja võta arve uuesti kätte.
Nüüd vaata palju seal muid asju on. Õli+vahetus, jahutusvedelik+vahetus, termostaat, vl.kollektori tikkpoldid, PCV-klapp jne.
Lisaks tehti sulle töö pealt 10% allahindlust.
Ma ei saa jätkuvalt aru, millega sa rahul ei ole?
:conf:
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#13

E Sept 06, 2010 14:17

Tead, zorroh, ma ei ole küll absoluutselt vägivaldne inimene, aga sinusugused tatipritsijad ja tühikargajad kukuvad varem või hiljem näiteks ninaluu kogemata vastu uksepiita puruks...

Kui sulle midagi hinna või tehtud töö juures ei meeldinud, siis miks sa alandliku näoga ja seletust küsimata autole järgi minnes kogu summa ära maksid ning nüüd foorumis laimu levitad ja oma õiguseid nõuad? Ning kui miski selgus alles hiljem, mida kohe ei teadnud või tähele ei pannud, kas sa üritasid esmalt asja Iisakuga omavahel lahendada? Selge on see, et vahel tekib ka möödarääkimisi ja arusaamatusi, aga inimesel ongi suu selle jaoks, et küsida, mitte tatipritsimiseks.

Ei midagi isiklikku, aga sellise suhtumisega kaugele ei jõua.

PS. Ma ei ole Audaceri jünger ning Iisak ei ole mu isiklik tuttav, mulle üleüldiselt ei meeldi sinu taktika probleemide lahendamiseks.
zorroh
Postitusi: 46
Liitunud: P Sept 19, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#14

E Sept 06, 2010 14:29

ma ei laima ja räägin seda,mis konkreetselt oli. ma küsisin seletust ja esialgu ma ei osanud midagi vastata, sest ma ei valda teemat. nagu ma loen sinu allkirjast oled arvuti mees.. minul on samuti, ma tunnen rohkem arvutihingeelu või fotograafia osas aga mitte autodest ja seega on lihtne mulle auto koha pealt jama ajada. hiljem, kui ma olin teinud uurimuse erinevates autotöökodades siis selgusid minu jaoks negatiivsed asjaolud audaceri suhtes ning kuna siin on minu auto ja selle ajalooteema, siis mõtlesin, et mainin väikese tõrvatilga, mis mul auto nokitsemise juures oli, seega ma ei nõudnud mingeid õiguseid, kus sa seda välja loed? probleemi polnud mõttet audaceriga lahendada, sest rahad olid makstud ja tagantjärgi on väga keeruline midagi tõestada ja sellepärast ma ka oma postituses mainisin teistele, et oleks igaksjuhuks ettevaatlikud, sest ma usun,et ma pole siin foorumis ainuke, kes ei valda auto mootori hingeelu ja seega potensiaalne kellelt pappi välja pumbata. selle negatiivse juhtumi jätsin selja taha ja käin teises kohas ning kõik ok.

Algselt postitas: djstallion
Tead, zorroh, ma ei ole küll absoluutselt vägivaldne inimene, aga sinusugused tatipritsijad ja tühikargajad kukuvad varem või hiljem näiteks ninaluu kogemata vastu uksepiita puruks...

Kui sulle midagi hinna või tehtud töö juures ei meeldinud, siis miks sa alandliku näoga ja seletust küsimata autole järgi minnes kogu summa ära maksid ning nüüd foorumis laimu levitad ja oma õiguseid nõuad? Ning kui miski selgus alles hiljem, mida kohe ei teadnud või tähele ei pannud, kas sa üritasid esmalt asja Iisakuga omavahel lahendada? Selge on see, et vahel tekib ka möödarääkimisi ja arusaamatusi, aga inimesel ongi suu selle jaoks, et küsida, mitte tatipritsimiseks.

Ei midagi isiklikku, aga sellise suhtumisega kaugele ei jõua.

PS. Ma ei ole Audaceri jünger ning Iisak ei ole mu isiklik tuttav, mulle üleüldiselt ei meeldi sinu taktika probleemide lahendamiseks.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#15

E Sept 06, 2010 16:03

Tsiteerin korra veel, kui esimene kord aru ei saanud:facts:

Algselt postitas: iisak
Nagu ma sulle ütlesin siis tihendivahetust saab teha kahte moodi: 1. Odavalt, 2.Korralikult.


Vajadusel võid alati enne töö tellimist spetsialistide käest küsida, mis nende kahe erinevus on ja miks see odav alati hea ei ole. Kui arvutid hingelähedasemad on, siis arvuti võib osta mõne tuhandega. Võib ka mõnekümne tuhandega ja serverite hind võib mõnel juhul isegi seitsmekohaliseks minna. Samamoodi võib naabipoiss tädi Maali arvuti 50kr või kommikoti eest kuidagi tööle putitada, aga millegipärast keegi seda naabipoissi vaatamata madalale palgasoovile süsadmin-ks ei taha.
Isiklikult pole mul Audaceriga ühtegi negatiivset kogemust. Aga võibolla on see ka suhtumise asi - pigem maksan pisut rohkem ja võin kindel olla, et kõik tehakse korda ja teavitatakse ka leitud vigadest kui lähen kuhugi "karaasi", kui ei või iial kindel olla, et mu 9-5 Griffinile näiteks toore jõu abil Saab 95 õhufiltrit ei panda:D Audaceri kasuks räägib minu jaoks ka see, et kiire murega on alati leitud võimalus asi samal päeval ära lahendada erinevalt mõnest teisest firmast, kus öeldakse tuima näoga "tule järgmine nädal tagasi".
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#16

E Sept 06, 2010 16:47

On ju vana teada tõde, et kui tahad odavat ja head, siis pead ostma kaks asja - odava ja hea. Tihtipeale on olemas ka mõistlikud kompromisslahendused ja alati ei ole kõige kallim kõige parem, aga selge on see, et kvaliteetne kaup/teenus ei saa olla ka turu odavaim. Odavaima puhul hoitakse alati millegi olulise arvelt kokku.

Mina võtan Audaceri ja Iisaku ees mütsi maha (kuigi mul pole tegelikkuses ühtki mütsi :P), kuna 3,5 päevaga poleks mul tõenäoliselt ükski teine remontija suutnud teha käigukastile remondi, sealjuures leida ja asendada töö käigus selgunud vajaminev difrijupp. Kindlasti oleksin saanud kogu töö otsimise peale mujalt veidi odavamalt, aga millise aja- ja närvikuluga? Ma ei oleks kuidagi rahul saanud olnud sellega, kui sobivaid kastilaagreid oleks vajalike kataloogide puudumisel tellima hakatud alles siis, kui kast lahti ning heal juhul 2 nädala möödudes oleksin auto remonditud kastiga uuesti kätte saanud. Kiirus ja töö kvaliteet maksavad samuti.

Paraku võin ka oma kogemustest öelda, et on teatud hulk kliente, kes tahavad asja või teenust saada nüüd ja kohe, veel parem kui eile ja väga soodsalt ning parem kui üldse maksma ei peaks. Ja loomulikult ei oleks nad rahul sellega, kui nad kibekiiresti ja imeodavalt kvaliteetsest asja/teenust ei saa, nad tahavad nendel tingimustel veel ka parimat võimalikest. Magage kaineks, kõnealused seltsimehed ja -naised, sellist asja ei ole olemas ja ei saa kunagi ka olema :bs:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

E Sept 06, 2010 16:59

Ma panen siia nüüd arve koopia üles.
Pidage meeles, et 5000.- oli PUHTALT KAANETIHENDI VAHETUSE JA KAANE LIHVIMISE HIND KOOS TIHENDI JA KKK TIHENDIGA.
Vaadake, palju asju arve peal on ja otsustage ise.

Lisatud failid
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#18

E Sept 06, 2010 17:57

Mnjah, lugesin selle sopaloopimise ainuüksi sellepärast lõpuni läbi, et teema algataja mainis midagi oma teises postituses Tartu lähistel sugulasele kuuluvast autoremonditöökojas. Millegipärast ei taha ta mainida ei selle täpset asukohta ega ka nime, et teha "teistele saabi omanikele" heategu". Carringu remondimeeste oskuste kohta ma ei oska õelda midagi aga kui kunagi käisin sealt küsimas termostaadi hinda siis seal õeldi hind mis ülatus üle 200.- mille mul vend tõi Tallinna kandist alla 100.- tükk. Audaceris olen käinud ainult 2 korda ja mõlemad korrad tuleb tunnistada, et teenindus oli kiire, mured said lahenduse ja nii uskumatu kui see ka ei ole oli pärast hea meel maksta seda summat mis küsiti kuna oli oodatust oluliselt väiksem.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#19

E Sept 06, 2010 18:29

Algselt postitas: iisak
Ma panen siia nüüd arve koopia üles.
Pidage meeles, et 5000.- oli PUHTALT KAANETIHENDI VAHETUSE JA KAANE LIHVIMISE HIND KOOS TIHENDI JA KKK TIHENDIGA.
Vaadake, palju asju arve peal on ja otsustage ise.


Kui mehed on tasemel, siis võivad nad ju rohkem raha ka küsida - ja kui klient on nõus maksma, siis pole ju probleemi. Kindlasti saab odavamalt. Tegin väikse hinnavõrdluse, originaalhindade ning suvalisest varuosapoest saadaolevate hindadega. Nn. B-osadele on külge märgitud ka tootja. NB! Kõik hinnad on käibemaksuta.

Valik on alati sinu - kas sa valid odavama töökoja, ostad kõik jupid teenindusest paigaldatuna või võtad oma kama kaasa ja lased mehel ainult töö teha.

terv, teager

Lisatud failid
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#20

E Sept 06, 2010 18:45

Kas 10.25 h sees ka töömehe lõuna ? Tunde nagu liiast (tundub)
Eelmine aasta vahetati minu suksul kaanetihendit ja ajakulu oli 7h (vahetati VM-s)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#21

E Sept 06, 2010 19:11

Algselt postitas: Soovitaja
Kas 10.25 h sees ka töömehe lõuna ? Tunde nagu liiast (tundub)
Eelmine aasta vahetati minu suksul kaanetihendit ja ajakulu oli 7h (vahetati VM-s)


Nagu sa näed, siis on arvel lisaks tikkpoldid. Tõenäoliselt nende väljapuurimise peale kulus enamus aega, ülejäänud on käkitegu.

terv, teager
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#22

E Sept 06, 2010 20:28

Selle kohta öeldakse nii ,et kui tahad odavalt ja kedagi pärast süüdistamata tee ise--- Ei viitsi remontida osta uus auto---- Tahad lihtsalt läbi ajada osta vana ja odavate ülalpidamiskuludega auto nt.VW ,SAAB seda sulle ei paku ja 9-5 ongi kahjuks selline õnnetu, kuhu tuleb raha sisse matta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

T Sept 07, 2010 8:20

Nagu herr teager juba mainis-purunenud tikkpoldid.Paar tundi nikerdamist ja olidki 4 purunenut asendatud.Lisaks kõverdunud malmist kollektori(mis on alati pikkade,otsmiste tikkpoltide purunemise põhjustaja)sirgestamine käsitsi jne.
Telliti KORRALIK,mitte ODAV tööversioon.Saab kaant lihvida ka 300.- eest ja saab ka üleüldse lihvimata jätta,nagu mõnes teises töökojas seda harrastatakse.Pretensioone pole töö kvaliteedi suhtes keegi meile esitanud.

Tsitaat:
"Oleksin Audaceri suhtes ettevaatlik, kuna mulle soovitati seal rõõmsalt, et ma tuleks kohe ka ketivahetusse, õõtshoova puksid ning stabikapuksid vaja ära vahetada ning ühtteist öeldi veel..ühesõnaga puksiring miski 4-5 tuhhi ning ketivahetus 10-15 tuhhi... tule taevas appi..."

Taheti ülevaadet auto seisukorrast ja see sai ka antud.Keegi pole KÄSKINUD neid töid teha.Tagasilla kompleksne ennistamine maksabki koos uretaanide,-uniball pukside,tööraha ning sillareguleerimisega 4,3kilo.Kui kusagil Jõhvis,või Elvas tehakse sama töö 1300.-`ga,siis on ju tore ja sinna tulekski minna,mitte TAGANTJÄRELE foorumites tatti pritsida.Kõik hinnad olid ette teatatud.

Ketid: Kettide vahetus maksabki,sõltuvalt võimalike tellitud lisatööde mahust 8-15 000.-

Tsitaat
"Käisin veel selle keti pärast Saabi esinduses ka, et mis nemad ütlevad ja sealt tehnik vaatas -kuulas ning väitis, et ei ole midagi hullu. "

Ei olegi midagi hullu.Keegi polegi ju väitnudki,et "hullu" on.Ketikolinaga masinal loomulikult soovitaks need vahetada.
Pragudega ja "lödide" õõtsapukside puhul sama jutt.
Stabikapuksidest pole mingit teema arendet meie poolt.

Tsitaat: "et äkki seal käivadki asjad nii, kuidagi on vaja ju teenida pappi, et 9-7 sõita..."
Et äkki nagu võõras rahakotis nuuskimisena tundub... . Mina sõidan näiteks kiiskavsileda V-12 mootoriga 8`nda seeria BMW`ga,mille väärtus on veel oluliselt kõrgem,kui sel 9-7`l.Kuidagi on tõesti vaja teenida,et sõita....:eureka:
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#24

T Sept 07, 2010 8:50

Kohe näha, et eestlased koos!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#25

T Sept 07, 2010 9:34

Mõtlesin et suudan sellest teemast eemale hoida aga kohe ikka ei saa.

Ma olen olnud Audaceri klient pea kaks aastad ja nende töö üle pole midagi halba öelda,ainuge asi vahel kui mina telefoni teel lampist küsin
palju selle asja vahedamine maksab siis on nii olnud et X -osa maksab nii palju ja ma olen nõus ka nii palju maksma
aga pärast kui arve kätte saan on hoopis hind palju odavam.

Ja suhtumine klientidese on väga väga hea, kevadel õhtul kella kaheksa ajal lagunes auto nii, et ei saanud teda kusagile liigutada
siis helistasin Iisakule, kes oli just vanni sooja vee lasknud , ta murestses mulle puksiiri tuli kodust töökoja õuele
lasi auto sinna jätta ja kõige tagatipuks ta viis mind kesklinna koduuksele ehk oleksin ka takso või bussiga saanud.
Mõni teine saadab sind pikkalt ,eriti veel kell kaheksa õhtul.


Ehki kusagilt mujalt ma võin ehk odavamalt saada autoremondi aga klientidese suhtumine ja nende vastutulelikus maksab ka midagi,
tänapäeval ei saa isegi peksa tasuta.

Saabi ostmisel pea üks asi meeles number 10000 ehk 10000 tagant vaheda õli ja ürita alati varuda 10000 eesti raha remonti jaoks.
www.tmuuga.eu
Vasta