900 NG ON kõva auto!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see sai selgeks reede öösel kell 22 00, kui sokk autole kiirusel 100...110 ca 3...4 meetri pealt kraavist ette hyppas.
peale kokkupõrget paiskus sarvede ja sabaga elukas mõnusa kõrge õhulennuga ca 8 m etepoole autot ja jäi teepervele .( nyyd kuskil taluperemees juba praemaitsegi suhu saand ja minul sarved kodus !)
autot vaadates leidsin eest purunenud esituleklaasi, esitule kojameeste systeem oli deformeerunud ja signaalijubinas radikasse nõelpeene augu teind ning number vähe kõver ja muud ei midagi!
kogu stange täiesti terve, vaid udukate pirnid läbi sellest kokkupõrkest. läikiv kannel terve ja suunakas samuti. ja ei mõlkigi ei poritiival ega kapotil!!
nyyd ma tundsin, et sõidan turvalise autoga.
ps: 6 päeva tagasi sattus isa vaz 2104 le samuti sokk ette.tema autol ikka poritiib täiesti sodi ja kapoot tahab tegemist ja tuli ja iluvõre....
edit:
ca 2 nädalat tagasi sain ka pihta kassisuurusele enesetapjast rebasele , kes liigutas stangealt vaid plastmassid veidi paigast...
homme ostan esimese asjana automaailmast põdravile.
vahepeal mõnel autol olen kasutanud ja loomi pole näind. ei tea kas sellest aga see 60 kr. pole ka kurjast
peale kokkupõrget paiskus sarvede ja sabaga elukas mõnusa kõrge õhulennuga ca 8 m etepoole autot ja jäi teepervele .( nyyd kuskil taluperemees juba praemaitsegi suhu saand ja minul sarved kodus !)
autot vaadates leidsin eest purunenud esituleklaasi, esitule kojameeste systeem oli deformeerunud ja signaalijubinas radikasse nõelpeene augu teind ning number vähe kõver ja muud ei midagi!
kogu stange täiesti terve, vaid udukate pirnid läbi sellest kokkupõrkest. läikiv kannel terve ja suunakas samuti. ja ei mõlkigi ei poritiival ega kapotil!!
nyyd ma tundsin, et sõidan turvalise autoga.
ps: 6 päeva tagasi sattus isa vaz 2104 le samuti sokk ette.tema autol ikka poritiib täiesti sodi ja kapoot tahab tegemist ja tuli ja iluvõre....
edit:
ca 2 nädalat tagasi sain ka pihta kassisuurusele enesetapjast rebasele , kes liigutas stangealt vaid plastmassid veidi paigast...
homme ostan esimese asjana automaailmast põdravile.
vahepeal mõnel autol olen kasutanud ja loomi pole näind. ei tea kas sellest aga see 60 kr. pole ka kurjast
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
See, et sul hästi läks, ei näita kohe auto kõvadust. Mul läks sellise laksuga iluvõre, esituli, suunatuli, logar, plekki ... hea et kondi radikas terveks jäi (see pasuna ja kliima pudeli konstruktsioon ei ole hea lahendus). Stange materjali võib küll kiita, pole vähemalt habras.
Sellese euro testi julgen väikse reservatsiooniga suhtuda, eriti kui rootsi kindlustusseltsi Folksam statistikat tegelikust elust võrrelda (muidugi kindlustusel võib ka miski erivärihuvi olla). Kerekonstruktsioonilt pea sama auto, 9-3 on saanud palju parema tulemuse (võime kiita inseneride tööd, kes on teinud eurotesti vigadeparanduse). Samas peab vaatama ka turvatesti taustsüsteemi - 90nendate alguses eurotesti vist veel ei tehtud, teiste samal ajal projekteeritud autode turvalisust jne..
Algselt postitas: Garu
EuroNCAP teda küll väga kõvaks autoks ei pea.
Sellese euro testi julgen väikse reservatsiooniga suhtuda, eriti kui rootsi kindlustusseltsi Folksam statistikat tegelikust elust võrrelda (muidugi kindlustusel võib ka miski erivärihuvi olla). Kerekonstruktsioonilt pea sama auto, 9-3 on saanud palju parema tulemuse (võime kiita inseneride tööd, kes on teinud eurotesti vigadeparanduse). Samas peab vaatama ka turvatesti taustsüsteemi - 90nendate alguses eurotesti vist veel ei tehtud, teiste samal ajal projekteeritud autode turvalisust jne..
9-3 on saanud oluliselt parema tulemuse küll aga suur osa 900 9-3 -ks moonudumise muudatusi olid ka ju just turvavallast. Kui pilte vaadata ja teksti lugeda siis salongi deformatsioon pole väga erinev. Mõlemal deformeerus suht tugevalt. 9-3 -l on lihtsalt veidi parem salongisisene turvalisus, külgturvapadjad jms. 900 ja 9-3 on muidugi mõlemad oma aja kohta täiesti viisaka turvalisusega aga mingid ülikõvad nad ka pole.
Muidugi praegusel ajal projekteeritaksegi autosid seal testis hästi esinema. See ei tähenda et masin mingis teises olukorras sama hea oleks.
Muidugi praegusel ajal projekteeritaksegi autosid seal testis hästi esinema. See ei tähenda et masin mingis teises olukorras sama hea oleks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
Mis siinses kommentaaris sulle ütles, et SAAB on sitt? Täiesti adekvaatne kommentaar ju. No ei saa füüsikaseaduste vastu ükski auto! Kurg lõhub ka hummeri..;)
Aga Ivometsal ilmselt vedas jah, õige nurga all lähenes sokule. Mul lõhkus koer classicu esinurga ka rohkem ära kui see sokk NG. Asi on ikka vedamises. Sa, Ivomets, peaksid nüüd minema ja ühe loteriipileti ka võtma..;)
Muide ma vaatasin terve selle folksami listi läbi. Saab oli seal ainuke kes oli üleni roheline ainult ühe erandiga. Volvo oli ka enamasti roheline. Ülejäänud automarkidel olid üksikud rohelised mudelid. Ei oska midagi arvata :freak: Muidugi tore oleks kui Saab teistest automarkidest nii kõvasti üle oleks aga raske on seda uskuda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to cyber:
mul lotoga auto juba võidetud!
" sprinti" mäletad?
sel ajal isa mulle oma autoga sõita niipalju ei andnud, kui oleksin tahtnud ja siis käisin välja , et kui ma omale lotoga auto võidan, siis isa proovisõitugi teha ei saa.
ja sõbrad teadsid ka seda.
ja siis tuli ka võit!! paides ja aastal 1991.
ja autoks oli tutikas zaz 968M.
mul lotoga auto juba võidetud!
" sprinti" mäletad?
sel ajal isa mulle oma autoga sõita niipalju ei andnud, kui oleksin tahtnud ja siis käisin välja , et kui ma omale lotoga auto võidan, siis isa proovisõitugi teha ei saa.
ja sõbrad teadsid ka seda.
ja siis tuli ka võit!! paides ja aastal 1991.
ja autoks oli tutikas zaz 968M.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
Mis siinses kommentaaris sulle ütles, et SAAB on sitt? Täiesti adekvaatne kommentaar ju. No ei saa füüsikaseaduste vastu ükski auto! Kurg lõhub ka hummeri..;)
Aga Ivometsal ilmselt vedas jah, õige nurga all lähenes sokule. Mul lõhkus koer classicu esinurga ka rohkem ära kui see sokk NG. Asi on ikka vedamises. Sa, Ivomets, peaksid nüüd minema ja ühe loteriipileti ka võtma..;)
Selle konkreetse postituse juures meenutas mulle seda nüanssi Arno allkiri, arvamus on tulnud mitmest eelnevast erinevast postitusest, kus ta on promonud isegi Sierra ostu (andku jumal, et ise vanast peast Sierraga sõitma ei pea)
Põrutame veel pisut teemavälisel rindel...
No too sierrasoovitus oli ju täiesti omal kohal. Esimeseks autoks on sierra täiesti broo. Ise olen küll ääretult rahul, et esimeseks autoks oli oopeliront. Õppimiseks (nii tehnika kui liikluse ) sobib ikka kehvem auto. Saabist tunnen oluliselt rohkem rõõmu, kui võrdlusmoment oopeliga olemas on.
Keegi ei käse kellelgi vanast peast sierraga sõitma hakata:P
Algselt postitas: sigaelmar
Selle konkreetse postituse juures meenutas mulle seda nüanssi Arno allkiri, arvamus on tulnud mitmest eelnevast erinevast postitusest, kus ta on promonud isegi Sierra ostu (andku jumal, et ise vanast peast Sierraga sõitma ei pea)
No too sierrasoovitus oli ju täiesti omal kohal. Esimeseks autoks on sierra täiesti broo. Ise olen küll ääretult rahul, et esimeseks autoks oli oopeliront. Õppimiseks (nii tehnika kui liikluse ) sobib ikka kehvem auto. Saabist tunnen oluliselt rohkem rõõmu, kui võrdlusmoment oopeliga olemas on.
Keegi ei käse kellelgi vanast peast sierraga sõitma hakata:P
eriti OT:
sierrat sõimate liiga palju mehed :fight:, see on üsnagi legendaarne auto, kui pooleks pole siis ikka kuidagi liigub, vastupidiselt mingite ECUde-Kekude-süütekassettide-tiskettide jms-ga tränaga anomaalselt kapriisseks aetud pillidele. vaadates "järeleaitamise köögipoolele" - xr-4 ei vaja väga vist kommentaare, kosvortt on :notworthy: ( seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
sierrat sõimate liiga palju mehed :fight:, see on üsnagi legendaarne auto, kui pooleks pole siis ikka kuidagi liigub, vastupidiselt mingite ECUde-Kekude-süütekassettide-tiskettide jms-ga tränaga anomaalselt kapriisseks aetud pillidele. vaadates "järeleaitamise köögipoolele" - xr-4 ei vaja väga vist kommentaare, kosvortt on :notworthy: ( seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: part
eriti OT:
seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
Jätkates eriti OT:
Õnneks nad ei teinud seda. Probe näeb ikka palju kenam välja kui see õnnetu seenepress.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: vaade
to topic
Oleks see sokk kõrgemale hüpanud oleks tuba vere-soolika läga täis olnud. Ma olen kuskil sellist pilti näinud. Vaevalt see NG klaas tugevam oleks olnud.
ja see auto oli veel vist maastur isegi...:mad:
See pildiseeria oli masendav tõesti...
Samas see suvi sai Rutja lennuväljal proovida veidi suuremat kiirust, kuid mingil kombel oli soojal rajal üllatavalt palju linde kellest üks suutis põigata autole ette, küljepeegli avast läbi. Igatahes juba 110 juures kadus igasugune edasise kiirendamise mõte, sest peale seda lööki oli ikka pool kõrvalistuja klaasi ... täis Rääkimata siis suuremast loomast.
Samas see suvi sai Rutja lennuväljal proovida veidi suuremat kiirust, kuid mingil kombel oli soojal rajal üllatavalt palju linde kellest üks suutis põigata autole ette, küljepeegli avast läbi. Igatahes juba 110 juures kadus igasugune edasise kiirendamise mõte, sest peale seda lööki oli ikka pool kõrvalistuja klaasi ... täis Rääkimata siis suuremast loomast.
Algselt postitas: part
eriti OT:
sierrat sõimate liiga palju mehed :fight:, see on üsnagi legendaarne auto, kui pooleks pole siis ikka kuidagi liigub, vastupidiselt mingite ECUde-Kekude-süütekassettide-tiskettide jms-ga tränaga anomaalselt kapriisseks aetud pillidele. vaadates "järeleaitamise köögipoolele" - xr-4 ei vaja väga vist kommentaare, kosvortt on :notworthy: ( seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
Ta võib ju sõita, aga üks viga on küll vist kõikidele Sierradele vabrikus külge pandud - mootor ei tööta õigesti! Peale selle veel ohtralt muid kvaliteediprobleeme. Igatahes inimesed kui tahate vanat ja odavat autot, siis vaadake enne Opelite poole kui Fordide, rooste koha pealt on :gun: aga muu vähemalt enam - vähem OK
Sierra mootor ei tööta? Millist mudelit siis silmas pead. No ma ei saaks küll öelda, et see sissepritsega 2.0 miski eriti kapriisne pill oleks olnud, oli küll vanem 1 nukaga. Ka Scorpal olnud 2.0 EFI oli ok, kui arvata välja umbeläinud nuka määrimine ja aegajalt vahetust vajavad süütejuhtmed (peamine probleem juhe pooli ja jagaja vahel).
Edit; Väikesed vigadeparandused ning lisamärkus - on väidetud, et kõik hädad on saavad alguse fordiomaniku kokkuhoiust, kes keerab külge kõige odavama kättesaadava B jupi ning kurdab siis, et auto laguneb...
Edit; Väikesed vigadeparandused ning lisamärkus - on väidetud, et kõik hädad on saavad alguse fordiomaniku kokkuhoiust, kes keerab külge kõige odavama kättesaadava B jupi ning kurdab siis, et auto laguneb...
vett OT rattale, õli OT lõkkesse:
jah. ma ei saa kah aru mis hiina sierrad siin kõigile on kätte sattunud, nendega, mille elulooga olen kursis olnud pole nagu probleeme olnud. kõige kangem poiss, laia peaga 2.0, ajas probleemideta miski 400K ära, ja oleks rohkemgi, kui poleks lössi sõidetud
jah. ma ei saa kah aru mis hiina sierrad siin kõigile on kätte sattunud, nendega, mille elulooga olen kursis olnud pole nagu probleeme olnud. kõige kangem poiss, laia peaga 2.0, ajas probleemideta miski 400K ära, ja oleks rohkemgi, kui poleks lössi sõidetud