Ämber auto sabas - mis värk on?
Juba mõnda aega vaevab üks küsimus, millele pole saanud vastust. Miks mõnedel autodel ripub tagaotsas, haakekonksu küljes või mujal selline pisike plekist ämber ???
Nõuka ajast mäletan, et veokatel rippus suur korralik ämber taga konksu otsas, see siis ilmselt jahutusvedeliku välja laskmiseks vms. Aga tänapäeval näen iga päev linnavahel mõnda sõiduautot või kaubikut, millel miniämber sabas tilpnemas.
Mis värk sellega on :freak:
Nõuka ajast mäletan, et veokatel rippus suur korralik ämber taga konksu otsas, see siis ilmselt jahutusvedeliku välja laskmiseks vms. Aga tänapäeval näen iga päev linnavahel mõnda sõiduautot või kaubikut, millel miniämber sabas tilpnemas.
Mis värk sellega on :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Peaks ka siis omale muretsema sellise..See on neil, kes auto valikuga ämbrisse astunud on. Siis jääb ämber pikalt taha kolisema...
Nõuka ajal oli ämber veoauto küljes väga vajalik asi. Suvel vaja kraavist vett juurde valada või bensiini (kui keegi teele oli jäänud). Ämbri ülaserv oli teravaks vajutatud, et täpsem valada.
Hästi ei mäleta, aga meenub, et talvel lasti õhtul radika vesi ämbrisse ja hommikul käivitati masin veeta. Ämber pandi mootorile sulama ja siis sai juba vee uuesti sisse kallata - kui polnud võimalust "vedelat" vett lähedalt saada. Võib-olla panen viimase lausega puusse. Isa (RIP) möllas autodega nõuka ajal ja midagi sellist meenub. Pidevalt käis mingi vee ja kütuse kallamine.
Talvel oli ämbris liiv...mitu ämbrit siis äkki kaasas?? Meie kandis liivata kindlasti ei saanud - ka sõiduautod mitte.
Hästi ei mäleta, aga meenub, et talvel lasti õhtul radika vesi ämbrisse ja hommikul käivitati masin veeta. Ämber pandi mootorile sulama ja siis sai juba vee uuesti sisse kallata - kui polnud võimalust "vedelat" vett lähedalt saada. Võib-olla panen viimase lausega puusse. Isa (RIP) möllas autodega nõuka ajal ja midagi sellist meenub. Pidevalt käis mingi vee ja kütuse kallamine.
Talvel oli ämbris liiv...mitu ämbrit siis äkki kaasas?? Meie kandis liivata kindlasti ei saanud - ka sõiduautod mitte.
Juba mõnda aega vaevab üks küsimus, millele pole saanud vastust. Miks mõnedel autodel ripub tagaotsas, haakekonksu küljes või mujal selline pisike plekist ämber ???
Nõuka ajast mäletan, et veokatel rippus suur korralik ämber taga konksu otsas, see siis ilmselt jahutusvedeliku välja laskmiseks vms. Aga tänapäeval näen iga päev linnavahel mõnda sõiduautot või kaubikut, millel miniämber sabas tilpnemas.
Mis värk sellega on :freak:
Ämber konksu otsas - ebaõnne vastu, et küte otsa ei saaks, sama nagu pannakse pihlakaoks autose - õnnetuste vastu.
Poksikinad - suudan ise enda autot kaitsa.
Rist või palvehelmed - kirik/Jumal kaitse minu autot.
Vot tak.
Juba mõnda aega vaevab üks küsimus, millele pole saanud vastust. Miks mõnedel autodel ripub tagaotsas, haakekonksu küljes või mujal selline pisike plekist ämber ???
Nõuka ajast mäletan, et veokatel rippus suur korralik ämber taga konksu otsas, see siis ilmselt jahutusvedeliku välja laskmiseks vms. Aga tänapäeval näen iga päev linnavahel mõnda sõiduautot või kaubikut, millel miniämber sabas tilpnemas.
Mis värk sellega on :freak:
Ämber konksu otsas - ebaõnne vastu, et küte otsa ei saaks, sama nagu pannakse pihlakaoks autose - õnnetuste vastu.
Poksikinad - suudan ise enda autot kaitsa.
Rist või palvehelmed - kirik/Jumal kaitse minu autot.
Vot tak.
Aga , mis näriliste vastu aitaks peegli külge?
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: T Veebr 08, 2011 6:00
- Asukoht:
- Auto:
Vanasti oli traktoritel diisliämber kabiini taga rippumas.