Naljanurk (vabal teemal) (ei kommentaari!)
Jätkuks Kärsa naisepidamise teemale veidi loomapidamise teemat :)
http://www.michellemcbride.com/2004/02/for_the_pet_lov.html
http://www.michellemcbride.com/2004/02/for_the_pet_lov.html
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
näidis
klipp pärineb reaalsel asjal, seda et sarnaseid asju tõesti juhtus, kirjutab The Virginian-Pilot ("he tried to vote for Sen. John F. Kerry, but the machine kept highlighting President Bush instead. The precinct captain finally had the machine reset").
klipp pärineb reaalsel asjal, seda et sarnaseid asju tõesti juhtus, kirjutab The Virginian-Pilot ("he tried to vote for Sen. John F. Kerry, but the machine kept highlighting President Bush instead. The precinct captain finally had the machine reset").
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Et mitte ainult Audide populaarsus nii suur ei ole, siis pakuks alljärgnevat, kuna sõber sõidab Eestist ära ja müüb oma BMW 320. V.l. aasta 1996, valuveljed
17", must.
Auto on heas seisukorras (v.a. mõlk katusel, mis on jäänud jalgpallist). Hind
on ülisoodne - 2,000 euro.
Pilt lisatud. http://www.ljplus.ru/img/gambling/BMW.jpg
17", must.
Auto on heas seisukorras (v.a. mõlk katusel, mis on jäänud jalgpallist). Hind
on ülisoodne - 2,000 euro.
Pilt lisatud. http://www.ljplus.ru/img/gambling/BMW.jpg
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
njaah, nalja taga peitub aga tõsine lugu ühest inkassofirmast, kes tänaseks põhja on läinud ja kes vahepealsel ajal nimetet domeeni erinevatele inkassofirmadele astronoomiliste summade eest maha üritas parseldada.
Algselt postitas: Ay
www.inkasso.ee väga hea nali üle piiika aja
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kui teil tööst kopp ees (nagu minul tavaliselt :P), siis lõõgastuge ja vaadake toredaid pilte.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui teil on töö ajal kopp ees, olete te kopajuht...Pidavat olema ka hea amet karjääritegemiseks.
Ja natuke pornotuuningut ka..:)
Ja natuke pornotuuningut ka..:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Krt, ei saa muidu kui pean selle postitama. Vabandused küsimata postituse eest honda-club.ee suunas:D:D:D
Posted: Wed Oct 20, 2004 8:51 am Post subject: Mis keegi oma Honda mootoriga teind
--------------------------------------------------------------------------------
Minu mootoriga juhtus nii, et seal oli juba enne mind kallal käidud ja oskajad vennad olid kuskil lasknud väntta lihvida, aga tulemuseks oli see, et 30000 ja kepsu saaled, 45000 ja raam saaled. Loomulikult ma jäin hiljaks ja tulemus oli et 4'nda sil. kepsukas ja 3- 4'nda sil. vahelt raamikas otsustasid pensile minna. Sai veitsa fooliumiga mängitud ja sõit läks edasi, ainult et üle 3000 polnud enam isu vajutada. Alla selle oli norm kuni 10000. Nii tiirutasin taga aastakese, kuni sain teise plokki, koos orig. vändaga, mille lasin kohe koos hoorattaga ära tasakaalustada. Mootor sai seega lahti võetud ja leitud, et rihma vaheline kere kinnituse poldi keermestik on murdunud. Keevitades, tõmmati mul 4'as sil. ellipsisse, mille tulemusena, ei näinud ma muud ette, kui ühe tuttavaga treialiga võtsime kätte ja puurisime je treisime Mosse hülsid Honda mootorisse, üldiselt jahutavus on paremaks läinud. Need ei kulu ka nii kiiresti ja kui kuluvad, siis paar sotti, ja hüls, ning pole vaja mingeid remont komplektide peale raha kulutada. Kolvid ja kepsud sai ka ära tasakalustatud. Ploki kaant sai mingi 0,4 mm õhemaks freesitud ja muidugi kanalite lihvimine ja kollektori avade freesimine. Pritsungi kallal pole nagu midagi tehtud, kõik on vana esialgu. Muidugi ootan, millal mul aega on uut mootori rem. ette võtta, sest tahaks teada, millised nääd saaled on, peale 60000'ndet. Ja lolli peaga ei raatsinud kolvikaid vahetada ja nääd on siis käes, õlikad on läbi ja õli võttab meeletult- idioot, ärge kunagi nii tehke, et hoonite hülsse ja siis ei vaheta kolvikaid. Jaapanlaste põhi viga on, et õlikad saavad enne otsa, kui survekad. Muidugi siduri korv tuleks vahetada, sest on pehme ja siis laseks juba hoorattast ka mingi jagu kergemaks. Hiljem tuleb ka vist kat vahelt minema ajada, sest niikuinii see õli pask ajab ta varsti umbe, ja siis on jama, kui enam auto käima ei lähe. Vot nii. Aga üldiselt sõidab, nagu väga hea tänavasõidu auto, hätta temaga ei jää ja ainukesed, kes kõva konkurentsi pakkuvad on 100 aastat nooremad ja edasi. Mul auto 86 aasta Accord 2,0i EX 12V 90kw.
_________________
Happy with HONDA!
Posted: Wed Oct 20, 2004 8:51 am Post subject: Mis keegi oma Honda mootoriga teind
--------------------------------------------------------------------------------
Minu mootoriga juhtus nii, et seal oli juba enne mind kallal käidud ja oskajad vennad olid kuskil lasknud väntta lihvida, aga tulemuseks oli see, et 30000 ja kepsu saaled, 45000 ja raam saaled. Loomulikult ma jäin hiljaks ja tulemus oli et 4'nda sil. kepsukas ja 3- 4'nda sil. vahelt raamikas otsustasid pensile minna. Sai veitsa fooliumiga mängitud ja sõit läks edasi, ainult et üle 3000 polnud enam isu vajutada. Alla selle oli norm kuni 10000. Nii tiirutasin taga aastakese, kuni sain teise plokki, koos orig. vändaga, mille lasin kohe koos hoorattaga ära tasakaalustada. Mootor sai seega lahti võetud ja leitud, et rihma vaheline kere kinnituse poldi keermestik on murdunud. Keevitades, tõmmati mul 4'as sil. ellipsisse, mille tulemusena, ei näinud ma muud ette, kui ühe tuttavaga treialiga võtsime kätte ja puurisime je treisime Mosse hülsid Honda mootorisse, üldiselt jahutavus on paremaks läinud. Need ei kulu ka nii kiiresti ja kui kuluvad, siis paar sotti, ja hüls, ning pole vaja mingeid remont komplektide peale raha kulutada. Kolvid ja kepsud sai ka ära tasakalustatud. Ploki kaant sai mingi 0,4 mm õhemaks freesitud ja muidugi kanalite lihvimine ja kollektori avade freesimine. Pritsungi kallal pole nagu midagi tehtud, kõik on vana esialgu. Muidugi ootan, millal mul aega on uut mootori rem. ette võtta, sest tahaks teada, millised nääd saaled on, peale 60000'ndet. Ja lolli peaga ei raatsinud kolvikaid vahetada ja nääd on siis käes, õlikad on läbi ja õli võttab meeletult- idioot, ärge kunagi nii tehke, et hoonite hülsse ja siis ei vaheta kolvikaid. Jaapanlaste põhi viga on, et õlikad saavad enne otsa, kui survekad. Muidugi siduri korv tuleks vahetada, sest on pehme ja siis laseks juba hoorattast ka mingi jagu kergemaks. Hiljem tuleb ka vist kat vahelt minema ajada, sest niikuinii see õli pask ajab ta varsti umbe, ja siis on jama, kui enam auto käima ei lähe. Vot nii. Aga üldiselt sõidab, nagu väga hea tänavasõidu auto, hätta temaga ei jää ja ainukesed, kes kõva konkurentsi pakkuvad on 100 aastat nooremad ja edasi. Mul auto 86 aasta Accord 2,0i EX 12V 90kw.
_________________
Happy with HONDA!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=saab
minu lemmik:
3. SAAB
A thinking man's Mercedes.
minu lemmik:
3. SAAB
A thinking man's Mercedes.