Üle 60% sellest hinnast on maksud. Selles osas ei koti sisseostuhind kedagi, maksad per liiter olenemata sisseostuhinnast. Niiet jah, kui aktsiis langeb, siis "võiks" hind selle jagu langeda.
Samas ei saa ja päris otse nafta hinda lugeda, sest enne paaki minekut läbib see terve pika tootmisahela. Ja turg on ka pisuke nagu parditiik, kus läbimüügi hulga pealt nii palju ei teeni...
Kütusehinnast
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mis siis siiani hinnamuutust kottinud on kui mitte sisseostuhind, ajal mil aktsiis olnud sama? Selle sama tootmisahela läbib see kütus alatiCyber kirjutas: ↑L Apr 04, 2020 12:56Üle 60% sellest hinnast on maksud. Selles osas ei koti sisseostuhind kedagi, maksad per liiter olenemata sisseostuhinnast. Niiet jah, kui aktsiis langeb, siis "võiks" hind selle jagu langeda.
Samas ei saa ja päris otse nafta hinda lugeda, sest enne paaki minekut läbib see terve pika tootmisahela. Ja turg on ka pisuke nagu parditiik, kus läbimüügi hulga pealt nii palju ei teeni...
Valasin SAAB i paaki E98 Helsinkis Itaväilä Shellil liitrihinnaga 1.30 eur. Ei paha aga SAABist on tulnud "roheline"alkohoolik RE85 ga söites. Hommikul turtsus ja ajas tahma sumbutitorust välja. Ei muud kui tuli ECU kaitse minutiks pesast eemaldada , nüüd lepib SAAB bensiinipöletamistega.
Diiselkütust tangin veokisse juba möned ajad nii , et liitrid jooksevad näidikul eurodest kiiremini kuid firmal veokeid kümneid ja 400 l paagitäis kulub sageli tööpäeva jooksul.
Diiselkütust tangin veokisse juba möned ajad nii , et liitrid jooksevad näidikul eurodest kiiremini kuid firmal veokeid kümneid ja 400 l paagitäis kulub sageli tööpäeva jooksul.