1. leht 1-st

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: T Apr 05, 2011 21:38
Postitas teager
Väike mõtisklus... Kevadised suurveed on kohal

Olles näinud tagajärgi, mida teeb vesi, sattudes põlemiskambrisse läbi sisselaske siis...

Kuidas on mõislikum sõita läbi sügavast veest, kas:
1. Väga aeglaselt, et vesi ei loksuks õhufiltri kopsikust sisse
2. Väga kiiresti, et võimalikult vähe vett sisse loksuks

Teema pigem sinna valdkonda, et kas rohkem saab märjaks vihmas kõndides või joostes :)

Aga ... turbomootorid on nagu tolmuimejad, pidevalt ahmivad õhku sisse - kas vastuseks on ainuõige tegevus - üldsegi mitte sõita läbi lombi, isegi kui kümme autot su taga signaali lasevad, kui sa üritad tagurpidi välja vingerdada tipptunnil.

Sest kõigil meil pole igapäeva liikuriteks midagi sellist, kus mootori õhuvõtt on katuselt...

Pilt

terv, teager

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: T Apr 05, 2011 21:42
Postitas unine
No ikka võimalikult kiiresti. Siis lööb laps käsi kokku ja ütleb: "issi tee veel"

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: T Apr 05, 2011 21:55
Postitas Jupats
9-5'ga läheksin pigem aeglaselt. Õhuvõtt asub ca 10cm kapotiservast alla poole - seega päris kõrgel. Kiiresti minnes tekib juba laine...

Samas, kui asfaldi peal über lomp, saab ju vesiliugu ära kasutada;)

Kevadiste vihmadega saab Tammsaare tee pikendusel ja Ülemistel järgi proovida.

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: T Apr 05, 2011 21:55
Postitas saabSS
No ikka võimalikult kiiresti. Siis lööb laps käsi kokku ja ütleb: "issi tee veel"
Mina enam ei pea ütlema ning teengi veel - mida kiiremini, seda parem. Kuna nüüd uued suverehvid, siis kahjuks enam ei pritsi.

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: T Apr 05, 2011 23:04
Postitas Neeme
Ma võtan peale eelmist aprilli vesisteks sõitudeks mõne teise auto:)

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 2:08
Postitas erki
Ma võtan peale eelmist aprilli vesisteks sõitudeks mõne teise auto:)


Kas laenan sulle klassikut :D

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 7:43
Postitas janek83
Kõige mõistlikum oleks vist lombist mööda sõita?!

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 8:16
Postitas Cyber
Kui ma oma avatari vaatan, siis kiirus oli seal minimaalne, laine ja pritsmed ikka päris korralikud ja õhufilter oli lõpuks ikka vaja lendama õpetada, sest oli vett saanud, kuigi mitte vee alla sattunud.

Janek83-e soovitus oleks võist kõige parem küll..:) Aga kui ikka "äkki" loik tee peale hüppab, siis ei ole ju eriti midagi teha lajatad ikka täiega läbi, sest pidurdada ei jõua. Kui vaja ukerdada, siis peab ikka mõtlema, et kummal pool see õhufilter on ja katsuma selle kuiva maa poole (kõrgemale) jätta.

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 8:32
Postitas oswald
Teema tundub ühendavat nii veetakistuste läbimise maastilkul kui lompides sõitmise - lompide puhul arvestaks ehk sellega, et seal põhjas võib olla ka auk - nii et kiirus vastavaslt sellele, kui head tuttavad romulas töötavad.:P
Minu puhul siis vääga aeglaselt.

Veetakistuste puhul valiks snorkliga aparaadi..:drink:

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 9:02
Postitas anthillse
Kas teema on seotud Laagna tee suure lompiga eile :P

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 9:28
Postitas no1
Äkki hooga ja ilma gaasita? Siis peaks ju teoreetiliselt väiksem võimalus olema vett sisse imeda?

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 10:18
Postitas AndresV
Kui süüte hoopis välja keerad, siis ei ime üldse ... ja rool-pidurid hakkavad tunduvalt rohkem juhi kaloreid kulutama. Rannahooaeg läheneb!

Kiiresti sõites tekib rataste ette laine küll aga äkki õhuvõtu ots jääb siiski lainest välja?

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 14:44
Postitas parkentosh
Igasugu erinevate autodega suurtest lompidest läbi sõitnud ja siiani tundub, et kiiresti sõitmine on hea, sest siiamaani pole ühtegi probleemi peale seda tekkinud. :)

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: K Apr 06, 2011 21:57
Postitas vallikas
Ma olen sõitnud kunagi suvel metsateel üheksakümnendatest pärit passatiga läbi u 25-30 meetrise lombi, kus vahepeal oli vesi üle põlve tugevalt. Sõites lükkas nina vaalu üles ja kui üks auk tuli, siis käis vesi kapoti peale ka. Suhteliselt kõnnikiirusel läksin, ei tulnud kusagilt vist sisse, mälu järgi. Ja probleeme sellest juurde ei tekkinud. Ise olen mõelnud küll, et vesi ju peaks jõudma piisavalt pikalt sügavas vees sõites starterite ja genekate ja juhtmete ja tont teab milleni. Selle peale aga küll pole tulnud, et ta õhuvõttu jõuaks, see on ikka suhteliselt kõrgel ju...

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: N Apr 07, 2011 7:01
Postitas saab1208
Sõbral oli kunagi selline juhus, kui sõitis E30 325-ga sügavasse ja suurde lompi. Vesi sattus väljalaskesse ja lõi kepsu kõveraks.

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: N Apr 07, 2011 7:41
Postitas Trionic
Vaevalt,et väljalaskesse sattuv vesi mootorini jõuaks;) .

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: N Apr 07, 2011 10:23
Postitas Tan
Kunagi hallil ajal sõitsin Galandiga hullu vihma ajal Tartus Riia viadukti all nii, et vesi üle kapoti tuli. Kustunud autosid oli seal õige mitu juba ja ust lahti teha poleks tahtnud. Omal kadus vist üks pott kadus tagant ära ja numbrimärgi muris eest lahti.. sõitsin aeglaselt aga kõrge pöördega, et (äkilise temperatuurilanguse tõttu??) välja ei sureks.

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: P Juun 11, 2017 20:21
Postitas Aigor
Kaevan teemat.
9-5 Griffiniga maandusin lombis - hea kaasliikleja abil õnnestus küll välja saada, aga mis nüüd peaks tegema?
Elekter jäi, aga mootor suri ära keset lompi. Ootan kuivamist? Mis edasi?
Ei ole varem sellist jama suutnud omale kaela tõmmata.. :wall:

Kuidas lombist läbi sõita?

Postitatud: P Juun 11, 2017 21:07
Postitas Riho1231
Olen sellist situatsiooni läbi elanud.

Oleneb mille pärast seisma jääb. Kas elektri viga või vesi mootoris.
Mul oli vesi mootoris.

Ma võtsin lõdvikud lahti ja liigutasin autot edasi tagasi, käik sees, et väsi välja saada. Parem kui küünlad ka maha võtta, siis on lihtsam ja saab ka küünad ära kuivatada ja hiljem läheb auto kergemini käima ka (Mul endal polnud lihtsalt võimalik küünlaid maha võtta). Pärast seda käiiasin käima lahtiste lõdvikutega ja lasin turbol sisselaske torustiku korralikult puhtaks puhuda.

Griffi puhul vaja õhulugejaga ka kuivatada. Minu masinal seda lihtsalt pole.

Ahh jaa, õhufilter ka maha, sealt ei käi õhk enam läbi.

Nii tegin mina, muidugi see ei pruugi õige tegu olla ja tegi valesti, kuid peale seda oli kõik korras jälle.