Tõeliselt head laulud
Hakkas hirmsasti huvitama siinsete kasutajate muusikamaitse.
Nii info mõttes. Teinekord hea mingit valikut meloodiate osas teha üritustel. Kui tead mida inimesed ootavad.
Seega tundus hea mõte teha siia teema kuhu soovijad saavad lisada enda TOP7.
On need siis laulud, mis lapsepõlvest meelde jäänud või toovad niisama külmavärinad peale... või pisara silmanurka...
Teen ise otsa lahti kah:thumb:
1. Buckethead-Whitewash
2. Dream Theater - The Count of Tuscany
3. Pink Floyd-High Hopes
4. Eloy - End of an Odyssey
5. Tangerine Dream - No Man's Land
6. Mike Oldfield-Tubular BellsIII Secrets/Far above the clouds
7. Jean Michel Jarre- Rendez Vouz IV
Jätkake:facts:
Nii info mõttes. Teinekord hea mingit valikut meloodiate osas teha üritustel. Kui tead mida inimesed ootavad.
Seega tundus hea mõte teha siia teema kuhu soovijad saavad lisada enda TOP7.
On need siis laulud, mis lapsepõlvest meelde jäänud või toovad niisama külmavärinad peale... või pisara silmanurka...
Teen ise otsa lahti kah:thumb:
1. Buckethead-Whitewash
2. Dream Theater - The Count of Tuscany
3. Pink Floyd-High Hopes
4. Eloy - End of an Odyssey
5. Tangerine Dream - No Man's Land
6. Mike Oldfield-Tubular BellsIII Secrets/Far above the clouds
7. Jean Michel Jarre- Rendez Vouz IV
Jätkake:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tänaseks menüüks näiteks sellised asjad...mingil ajal on külmavärinaid küll esile kutsunud:
1. Katie Melua - I Cried For You
2. Юлия Савичева - Прости за любовь
3. OMD - Souvenirs
4. Safri Duo - Adagio
5. Lara Fabian - For Always
6. Supertramp - Hide In Your Shell
7. Jon & Vangelis - The Friends Of Mr. Cairo
1. Katie Melua - I Cried For You
2. Юлия Савичева - Прости за любовь
3. OMD - Souvenirs
4. Safri Duo - Adagio
5. Lara Fabian - For Always
6. Supertramp - Hide In Your Shell
7. Jon & Vangelis - The Friends Of Mr. Cairo
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
1. Linkin Park - Krwlng
2. Concord Dawn - Take Me Away
3. Queen - Breakthru
4. High Contrast - Forever and a Day
5. DDT - Это Всё
6. Armin Van Buuren - In and Out of Love
7. 30 Seconds to Mars - Closer to the Edge
Suht kirju seltskond aga noh...
2. Concord Dawn - Take Me Away
3. Queen - Breakthru
4. High Contrast - Forever and a Day
5. DDT - Это Всё
6. Armin Van Buuren - In and Out of Love
7. 30 Seconds to Mars - Closer to the Edge
Suht kirju seltskond aga noh...
ja tuleb veel kirjum..
1.Narcotic Thrust- I Like It
2. DJ Fresh - Gold Dust
3. J Majik & Wickaman - In Pieces
4. Swedish House Mafia - One (Your Name)
5. Black Label Society - Fire It Up
6. Dire Straits - Money For Nothing
7. Metallica - Nothing Else Matters
Metallica'lt on ikka väga raske parimaid palasi otsida..all time favourites for me;)
1.Narcotic Thrust- I Like It
2. DJ Fresh - Gold Dust
3. J Majik & Wickaman - In Pieces
4. Swedish House Mafia - One (Your Name)
5. Black Label Society - Fire It Up
6. Dire Straits - Money For Nothing
7. Metallica - Nothing Else Matters
Metallica'lt on ikka väga raske parimaid palasi otsida..all time favourites for me;)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Safri Duo - Sunrise
Paul van Dyk - For an angel...oioi mis lugu ikka kunagi oli.
Roger sanches - Another chance
Junior Jack - E samba
Underworld - palju lugusid, parim- Rez cowgirl:love:
Filterheads - Jimanya
Andain - Beautiful things- sellest paremat lugu pole olemas :cool:
Panacea - Found a lover
Nagu näha on KÕIK küttemuusika. Vaevalt , et kokkutulekul midagi selllist tuleb ..hehe
Paul van Dyk - For an angel...oioi mis lugu ikka kunagi oli.
Roger sanches - Another chance
Junior Jack - E samba
Underworld - palju lugusid, parim- Rez cowgirl:love:
Filterheads - Jimanya
Andain - Beautiful things- sellest paremat lugu pole olemas :cool:
Panacea - Found a lover
Nagu näha on KÕIK küttemuusika. Vaevalt , et kokkutulekul midagi selllist tuleb ..hehe
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
prooviks kah midagi kirja panna:
europe the final countdown
helloween dr. stein
kino gruppa grovi
tõnis mägi aed
sektor gaza tuman
iron maiden the number of the beast
pink floyd another brick in the wall
t-klaas pidu
/ kõik algas muidugi 86 aastal kui koolidisko ajal raadiotoast, kus suurtest kõlaritest sai europet kuulatud//
europe the final countdown
helloween dr. stein
kino gruppa grovi
tõnis mägi aed
sektor gaza tuman
iron maiden the number of the beast
pink floyd another brick in the wall
t-klaas pidu
/ kõik algas muidugi 86 aastal kui koolidisko ajal raadiotoast, kus suurtest kõlaritest sai europet kuulatud//
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Thori hetke lemmikud (vahetuvad pidevalt)
1) Pearl Jam - Black
2) Camouflage - The great commandment
3) Joy Division - She's Lost Control
4) Tubeway Army / Gary Numan - Are 'friends' electric?
5) kõik Madnessi looming
6) Kõik Pixiese looming
7) Kõik And One looming
1) Pearl Jam - Black
2) Camouflage - The great commandment
3) Joy Division - She's Lost Control
4) Tubeway Army / Gary Numan - Are 'friends' electric?
5) kõik Madnessi looming
6) Kõik Pixiese looming
7) Kõik And One looming
tõnis mägi - vikerkaar
dire straits - brothers in arms
chris isaak - wicked game
the clash - bankrobber
black sabbath - children of the grave
otis redding - sitting on the dock of a bay
rolling stones - symphathy for the devil
:head:
dire straits - brothers in arms
chris isaak - wicked game
the clash - bankrobber
black sabbath - children of the grave
otis redding - sitting on the dock of a bay
rolling stones - symphathy for the devil
:head:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
1) ABBA - Winner takes it all
2) Dingo - Autio talo (Maarit - Jäätelökesä)
3) Lemon Jelly - Nice weather for Ducks
4) Kirtana Rasa - Päike on vihma naine
5) Johanson & vennad - Külm
6) the Carpenters - Close to you
7) Sisters of Mercy - Temple of love
No ja loomulikult kogu Eppu Normaali
2) Dingo - Autio talo (Maarit - Jäätelökesä)
3) Lemon Jelly - Nice weather for Ducks
4) Kirtana Rasa - Päike on vihma naine
5) Johanson & vennad - Külm
6) the Carpenters - Close to you
7) Sisters of Mercy - Temple of love
No ja loomulikult kogu Eppu Normaali
1) Type O Negative - October Rust album
2) Alice in Chains - kurat neil nii palju head
3) Filter - The amalgamut ablum
4) Tool - kurat kõik on neil hea
5) Pantera - ka kõik hea
6) Nirvana - kunagine lemmik, väga palju head
7) Jimi Hendrix - purple haze
jne..
edit: nende artistide puhul on "parimate" lugude välja valimine sama kui peaks ütlema milline oma lastest on lemmik..
2) Alice in Chains - kurat neil nii palju head
3) Filter - The amalgamut ablum
4) Tool - kurat kõik on neil hea
5) Pantera - ka kõik hea
6) Nirvana - kunagine lemmik, väga palju head
7) Jimi Hendrix - purple haze
jne..
edit: nende artistide puhul on "parimate" lugude välja valimine sama kui peaks ütlema milline oma lastest on lemmik..
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Michael Jackson - Give In To Me (+ muud laulud)
Billy Idol - Speed (kellele tõest meeldib kiirus:) nagu mulle)
Vanessa Mae - i feel love
Prodigy - Smack My Bitch Up
Armin Van Buuren
vanemad Tiesto lood - Love Comes Again, Lethal Industry, Forever Today, Adagio for Strings
Billy Idol - Speed (kellele tõest meeldib kiirus:) nagu mulle)
Vanessa Mae - i feel love
Prodigy - Smack My Bitch Up
Armin Van Buuren
vanemad Tiesto lood - Love Comes Again, Lethal Industry, Forever Today, Adagio for Strings
__In Boost We Trust__
edit: nende artistide puhul on "parimate" lugude välja valimine sama kui peaks ütlema milline oma lastest on lemmik..
Härrased, tundub, et meie seas on maailmahaardega saabihuvilisest muusikamänedžer või produtsent!? Edu! Aga kahju, et Kurt Cobainiga läks, nagu läks...
Kodusest plaadiriiulist (läbisegi): Miles Davis, Arcade Fire, Led Zeppelin, Metallica, Sade, Police, U2, Travis, Feist, INXS, Peter Gabriel, David Bowie, Neil Young, Bryan Ferry, Supertramp, Björk, Johnny Cash, Sigur Rós, 22 Pistepirkko, Tom Waits, Patti Smith, oma tütreke ka (nime jätan saladuseks)...
SAAB on tegusõna!
Lugusid ja artiste on lihtsalt nii palju, et ei mina neist mingit valikut suuda eriti teha, aga vaatan, et mu maitse on midagi nii teistmoodi (siinse valikuga võrreldes väga soft), et panen siis pildi kirjumaks ajamiseks ka midagi kirja, mis on täielikult ebatäielik ja midagi enda jaoks väga head olen siit raudselt ära unustanud...
1. Sting ja Police - pigem Stingi vanemad albumid The Soul Cages (1991), Ten Summoner's Tales (1993), Mercury Falling (1996), Brand New Day (1999), aga ka mõned uued lood Sacred Love (2003) pealt. Police'i igalt albumilt on parimaid lugusid: Outlandos d'Amour (1978), Reggatta de Blanc (1979), Zenyattà Mondatta (1980), Ghost in the Machine (1981), Synchronicity (1983)
2. Jan Garbarek, paljud lood albumilt Rites (1998), ja Hilliard Ensemble'iga Mnemosyne (1999)
3. Tõnis Mägi, albumid Liivakell (1995), Siirius (2003), Jäljed (2008)
4. Phil Collins albumilt ...But Seriously (1989), Genesis albumitelt Genesis (1983), Invisible Touch (1986), We Can't Dance (1991), ...Calling All Stations.... (1997)
5. Roxette, album Tourism (1992) - seda kassetti sai saab 99-s käiatud kuni venitama hakkas
6. Hedvig Hanson albumil Tule mu juurde (2001), Laura Junsoni album Kodus 2010, Siiri Sisaski album Lingua mea (2010), Liisi Koiksoni album Väike järv (2005), Väikeste asjade võlu (2007), Ettepoole (2010), Oleg Pissarenko albumid IXΘYΣ (2002), The little one's (2003), The books burning (2005), Kait Tamra album
Kõigel on kõigega seos (2002), Olav Ehala looming, Raul Söödi muusika, Raivo Tafenau jt looming albumil Take Off (2004), Ruja muidugi
7. filmimuusika Eleni Karaindrou poolt, klassikapoolelt Arvo Pärt, Cyrillius Kreegi reekviem, koorimuusikat näpuga
Minu jaoks tehti suuresti head muusikat pigem 80-90 paiku, maailmamuusika pop-rokkmuusikapoolelt ei leia ma endale praegu mingitki pidepunkti.
EDIT: ääremärkusena, et ise olen sünd. 82.
EDIT2: Sooviti linke ka, panen mõned näited Sinutorust, loomuliklult tulevad hea muusika nüansid välja ikka originaalplaadilt ja hea süsteemiga, aga aimduse saamiseks kärab ju mis iganes.
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=oyltPmcnZNs]Sting - Wild Wild Sea unplugged[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=hu_Ww8dvUQw]Sting - When The Angels Fall[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=MS_bN5ECJTI]Sting - They Dance Alone[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=zNKJgAd_hyw&feature=related]Sting - Ghost Story[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=2A0vmhdWaJc&feature=related]Police - King Of Pain[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/tonismagi/music/songs/Maandumispaev-Landing-Day-27286020]Tõnis Mägi - Maandumispäev[/URL]
::: Sting - midagi sarnast eelmise looga, meremeestelaul [URL=http://www.youtube.com/watch?v=F9INlsUYkOI]Valparaiso[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/laurajunson/music/songs/Kodumaa-78300382]Laura Junson - Kodumaa[/URL], parim laul kooliminekust, hea muusika Raadio Tallinn aitas avastada [URL=http://www.myspace.com/laurajunson/music/songs/see-kauaks-meelde-j-b-78301002]See kauaks meelde jääb[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=FzSRemRHwZI]Jan Garbarek Group - Mission: To Be Where I Am[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/raulsootmusic/music/songs/skane-mp3-77548182]Raul Sööt - Skåne[/URL], [URL=http://www.myspace.com/raulsootmusic/music/songs/vanamees-ja-meri-54961114]Vanamees ja meri[/URL]
1. Sting ja Police - pigem Stingi vanemad albumid The Soul Cages (1991), Ten Summoner's Tales (1993), Mercury Falling (1996), Brand New Day (1999), aga ka mõned uued lood Sacred Love (2003) pealt. Police'i igalt albumilt on parimaid lugusid: Outlandos d'Amour (1978), Reggatta de Blanc (1979), Zenyattà Mondatta (1980), Ghost in the Machine (1981), Synchronicity (1983)
2. Jan Garbarek, paljud lood albumilt Rites (1998), ja Hilliard Ensemble'iga Mnemosyne (1999)
3. Tõnis Mägi, albumid Liivakell (1995), Siirius (2003), Jäljed (2008)
4. Phil Collins albumilt ...But Seriously (1989), Genesis albumitelt Genesis (1983), Invisible Touch (1986), We Can't Dance (1991), ...Calling All Stations.... (1997)
5. Roxette, album Tourism (1992) - seda kassetti sai saab 99-s käiatud kuni venitama hakkas
6. Hedvig Hanson albumil Tule mu juurde (2001), Laura Junsoni album Kodus 2010, Siiri Sisaski album Lingua mea (2010), Liisi Koiksoni album Väike järv (2005), Väikeste asjade võlu (2007), Ettepoole (2010), Oleg Pissarenko albumid IXΘYΣ (2002), The little one's (2003), The books burning (2005), Kait Tamra album
Kõigel on kõigega seos (2002), Olav Ehala looming, Raul Söödi muusika, Raivo Tafenau jt looming albumil Take Off (2004), Ruja muidugi
7. filmimuusika Eleni Karaindrou poolt, klassikapoolelt Arvo Pärt, Cyrillius Kreegi reekviem, koorimuusikat näpuga
Minu jaoks tehti suuresti head muusikat pigem 80-90 paiku, maailmamuusika pop-rokkmuusikapoolelt ei leia ma endale praegu mingitki pidepunkti.
EDIT: ääremärkusena, et ise olen sünd. 82.
EDIT2: Sooviti linke ka, panen mõned näited Sinutorust, loomuliklult tulevad hea muusika nüansid välja ikka originaalplaadilt ja hea süsteemiga, aga aimduse saamiseks kärab ju mis iganes.
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=oyltPmcnZNs]Sting - Wild Wild Sea unplugged[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=hu_Ww8dvUQw]Sting - When The Angels Fall[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=MS_bN5ECJTI]Sting - They Dance Alone[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=zNKJgAd_hyw&feature=related]Sting - Ghost Story[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=2A0vmhdWaJc&feature=related]Police - King Of Pain[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/tonismagi/music/songs/Maandumispaev-Landing-Day-27286020]Tõnis Mägi - Maandumispäev[/URL]
::: Sting - midagi sarnast eelmise looga, meremeestelaul [URL=http://www.youtube.com/watch?v=F9INlsUYkOI]Valparaiso[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/laurajunson/music/songs/Kodumaa-78300382]Laura Junson - Kodumaa[/URL], parim laul kooliminekust, hea muusika Raadio Tallinn aitas avastada [URL=http://www.myspace.com/laurajunson/music/songs/see-kauaks-meelde-j-b-78301002]See kauaks meelde jääb[/URL]
::: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=FzSRemRHwZI]Jan Garbarek Group - Mission: To Be Where I Am[/URL]
::: [URL=http://www.myspace.com/raulsootmusic/music/songs/skane-mp3-77548182]Raul Sööt - Skåne[/URL], [URL=http://www.myspace.com/raulsootmusic/music/songs/vanamees-ja-meri-54961114]Vanamees ja meri[/URL]
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ehh....
1) Therion- Nightside Of Eden
2) Therion- The Wondrous World Of Punt
3) Falkenbach- Baldurs Tod
4) Satyricon- Walk The Path Of Sorrow
5) Dismal Euphony- Et Vintereventyr
6) Slayer- Seasons In The Abyss
7) King Diamond - A Mansion in Darkness
Tegelikult jääb see 7 väheks, häid asju on oluliselt rohkem ja üldjuhul on ikka nii, et albumit saab võtta ainult ühtse tervikuna...Täpset järjestustki raske panna :)
1) Therion- Nightside Of Eden
2) Therion- The Wondrous World Of Punt
3) Falkenbach- Baldurs Tod
4) Satyricon- Walk The Path Of Sorrow
5) Dismal Euphony- Et Vintereventyr
6) Slayer- Seasons In The Abyss
7) King Diamond - A Mansion in Darkness
Tegelikult jääb see 7 väheks, häid asju on oluliselt rohkem ja üldjuhul on ikka nii, et albumit saab võtta ainult ühtse tervikuna...Täpset järjestustki raske panna :)
Uuno raadio top 1000
Aga täpsemalt siis:
1.Hans Zimmer & Lisa Gerrard - Now we are free
2.Dire Straits - Brothers In Arms
3.URBAN SYMPHONY "Skorpion"
4.The time machine - Goodspeed
5.Vennad Urbi - Imeline aas
6.Elton John - Sacrifice
7.Cue - Crazy
Järjekord ei ole oluline aga minule meeldivad.
Aga täpsemalt siis:
1.Hans Zimmer & Lisa Gerrard - Now we are free
2.Dire Straits - Brothers In Arms
3.URBAN SYMPHONY "Skorpion"
4.The time machine - Goodspeed
5.Vennad Urbi - Imeline aas
6.Elton John - Sacrifice
7.Cue - Crazy
Järjekord ei ole oluline aga minule meeldivad.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
No paneks enda ka mõne lemmiku aga kuna ei suuda eraldi kõiki lugusi välja tuua siis panen vaid esitajad kelle looming mulle meeldib!
1.Nightwish(Anett ei ole ikka nii hea kui oli Tarja)
2.Apulanta(põdrad juba teavad mida teevad)
3.Nirvana(krt poiss oleks pidanud kauem vastu pidama)
4.R.E.M
5.Pet Shop Boys
6.Bruce(the Boss)Springsteen-The River!
7.Dingo-Autiotalo
8.Mati Nuude
9.Chalice-Minu inimesed
10.Ruja
eks neid lemmikuid ole sitaks rohkem
eraldi tooks välja veel ans.Kala kelle suve üritused alati läbuks kätte ära lähevad
1.Nightwish(Anett ei ole ikka nii hea kui oli Tarja)
2.Apulanta(põdrad juba teavad mida teevad)
3.Nirvana(krt poiss oleks pidanud kauem vastu pidama)
4.R.E.M
5.Pet Shop Boys
6.Bruce(the Boss)Springsteen-The River!
7.Dingo-Autiotalo
8.Mati Nuude
9.Chalice-Minu inimesed
10.Ruja
eks neid lemmikuid ole sitaks rohkem
eraldi tooks välja veel ans.Kala kelle suve üritused alati läbuks kätte ära lähevad
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Üks võimalikest kõrvapistete menüüdest:
1. Radiohead - All I need
2. GUS GUS - Believe
3. Gary Numan - Pressure
4. Foo Fighters - Pretender
5. Rotary Connection - I am the black gold of the sun
6. Jojo Mayer & Nerve - Far
7. Marcus Intalex - Meltdown feat. Calibre
Kuid soovitus kõigile teistele ka, et lisage lingid oma lugudele nagu esimesed seda on teinud. Pääseb kiiresti midagi uut ja huvitavat kuulama ehk :headbang: Esimestest listidest sain mina juba mõne tera kätte igatahes :thumb:
1. Radiohead - All I need
2. GUS GUS - Believe
3. Gary Numan - Pressure
4. Foo Fighters - Pretender
5. Rotary Connection - I am the black gold of the sun
6. Jojo Mayer & Nerve - Far
7. Marcus Intalex - Meltdown feat. Calibre
Kuid soovitus kõigile teistele ka, et lisage lingid oma lugudele nagu esimesed seda on teinud. Pääseb kiiresti midagi uut ja huvitavat kuulama ehk :headbang: Esimestest listidest sain mina juba mõne tera kätte igatahes :thumb:
Osa nendest, ja mitte meeldivuse järjekorras
1. Billy Idol - White Wedding
2. Guns´n Roses - Knockin´on Heavens Door
3. Ozzy Osbourne & Motorhead & Slash - I Ain't No Nice Guy
4. "Behind Blue Eyes ": Limp Bizkit, featuring Halle Berry
5. Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home
6. HU Hannaliisa Uusmaa Depressiivsed Eesti väikelinnad
7. Ruja - Kes kellega käib
1. Billy Idol - White Wedding
2. Guns´n Roses - Knockin´on Heavens Door
3. Ozzy Osbourne & Motorhead & Slash - I Ain't No Nice Guy
4. "Behind Blue Eyes ": Limp Bizkit, featuring Halle Berry
5. Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home
6. HU Hannaliisa Uusmaa Depressiivsed Eesti väikelinnad
7. Ruja - Kes kellega käib
1. Pink Floyd (plaatide kaupa) Pigs on the wing näiteks.
Konkreetseid lemmikuid polegi. Üsna juhuslik valik:
T-Klaas - Tule homme
Accept - Metal Heart
Alice In Chains - Down In A Hole
U96 - Das Boot - natuke saabiteemalinegi
Rammstein - Amerika
Massive Attack - Unfinished Sympathy
The Rolling Stones - Like A Rolling Stone (Dylan)
Konkreetseid lemmikuid polegi. Üsna juhuslik valik:
T-Klaas - Tule homme
Accept - Metal Heart
Alice In Chains - Down In A Hole
U96 - Das Boot - natuke saabiteemalinegi
Rammstein - Amerika
Massive Attack - Unfinished Sympathy
The Rolling Stones - Like A Rolling Stone (Dylan)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma olen sõltuvalt tujust ja päevast ja kuuseisust ja KST millest veel võimeline väga paljusid asju kuulama. Aga siiski põhirõhk läheb sinna metali valda. Asjal peab miski power ja meloodia sees olema, siis mulle meeldib..:) Ja power ei ole alati ainult metalis, igal pool mujal ka.
ilma erilise tähtsuse järjestuseta ja paljudel juhtudel ilma konkreetse loota...
Eelmisel aastal juhuslikult kontserdile sattununa hakkas meeldima
The Birthday Massacre
Nightwish ja mina ei kakleks sellel Tarja vs Anett teemal, piisavalt erinevad ja kuulatav igal moel
Lunatica
Ilmselt on näha, et mul on mingi kiiks naislauljatega metalbändide osas..:)
No Big Silence, lihtsalt hea küte..:) Live'id on kah alati head.
Metallica - One
Metsatöll - Oma laulu eileia ma üles Tegelt see ugrimugri värk lihtsalt istub mulle. (Lätlaste Skyforger kah siia patta)
Helloween, Vanem looming tekitab rohkem emotsiooni, ilmselt lapsepõlve "trauma"..:)
Iron Maiden, kah vist lapsepõlve trauma, et see vanem kraam väga peas on.
Judas Priest - Breaking the law ja muu Priesti kraam ka...
Ei tohi muidugi unustada Manowari
Ja ongi juba pikem nimekiri, kui algselt plaanis oli...
ilma erilise tähtsuse järjestuseta ja paljudel juhtudel ilma konkreetse loota...
Eelmisel aastal juhuslikult kontserdile sattununa hakkas meeldima
The Birthday Massacre
Nightwish ja mina ei kakleks sellel Tarja vs Anett teemal, piisavalt erinevad ja kuulatav igal moel
Lunatica
Ilmselt on näha, et mul on mingi kiiks naislauljatega metalbändide osas..:)
No Big Silence, lihtsalt hea küte..:) Live'id on kah alati head.
Metallica - One
Metsatöll - Oma laulu eileia ma üles Tegelt see ugrimugri värk lihtsalt istub mulle. (Lätlaste Skyforger kah siia patta)
Helloween, Vanem looming tekitab rohkem emotsiooni, ilmselt lapsepõlve "trauma"..:)
Iron Maiden, kah vist lapsepõlve trauma, et see vanem kraam väga peas on.
Judas Priest - Breaking the law ja muu Priesti kraam ka...
Ei tohi muidugi unustada Manowari
Ja ongi juba pikem nimekiri, kui algselt plaanis oli...
Väljavõte tänasest auto playlistist...
George Thorogood - Bad To The Bone
Midnight Oil - The Dead Heart
Kinks - I'm Not Like Everybody Else
Bad Religion - Where The Fun Is
Everlast - Stone in My Hand
Billy Talent - Fallen Leaves
Apoptygma Berzerk - Shine On
Monster Magnet - Gods and Punks
Korpiklaani - Vodka
Moby - Lift me up
Black Strobe - I'm A Man
Peer Günt - Bad Boys Are Here
Sõitmisel peab reibas tuju olema...
George Thorogood - Bad To The Bone
Midnight Oil - The Dead Heart
Kinks - I'm Not Like Everybody Else
Bad Religion - Where The Fun Is
Everlast - Stone in My Hand
Billy Talent - Fallen Leaves
Apoptygma Berzerk - Shine On
Monster Magnet - Gods and Punks
Korpiklaani - Vodka
Moby - Lift me up
Black Strobe - I'm A Man
Peer Günt - Bad Boys Are Here
Sõitmisel peab reibas tuju olema...
Ma olen vana Jaskafänn seetõttu on tema lugudega plaat autos nõutav:
http://www.youtube.com/watch?v=5yGcGt4fmqM
Vana Elvise fänn olen ka, seega üks lemmiklugusid:
For the good times http://www.youtube.com/watch?v=c7LP1CkosjE
See lugu võib autoroolis saatuslikuks saada, energialaks:
Jennifer Rush - I come undone http://www.youtube.com/watch?v=_vLpC7Q-Nnc
Seda on hommikul tööle sõites hea kuulata Dave Grusin ja Lee Ritenour:
http://www.youtube.com/watch?v=O15w_M1iPN0
Nostalgia Miami Vice aegadest, tõeliselt hea sari oli ja lood ka, kahjuks lugude kuulamiseks oleks vaja esiteks kabriot, siis palme, ookeani ja laiu avenüüsid ning kiirust:
http://www.youtube.com/watch?v=CJjGwhHFNow
http://www.youtube.com/watch?v=M5v-xeA1w98
http://www.youtube.com/watch?v=rPrgRjxsZRo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5yGcGt4fmqM
Vana Elvise fänn olen ka, seega üks lemmiklugusid:
For the good times http://www.youtube.com/watch?v=c7LP1CkosjE
See lugu võib autoroolis saatuslikuks saada, energialaks:
Jennifer Rush - I come undone http://www.youtube.com/watch?v=_vLpC7Q-Nnc
Seda on hommikul tööle sõites hea kuulata Dave Grusin ja Lee Ritenour:
http://www.youtube.com/watch?v=O15w_M1iPN0
Nostalgia Miami Vice aegadest, tõeliselt hea sari oli ja lood ka, kahjuks lugude kuulamiseks oleks vaja esiteks kabriot, siis palme, ookeani ja laiu avenüüsid ning kiirust:
http://www.youtube.com/watch?v=CJjGwhHFNow
http://www.youtube.com/watch?v=M5v-xeA1w98
http://www.youtube.com/watch?v=rPrgRjxsZRo&feature=related
Uh, head muusikat on nii palju, aga üritan ka midagi kirja saada.
1. Korpiklaani siit ei oska midagi välja tuua, kogu nende looming on hea
2. Rammstein - bänd, mis on mulle meeldinud juba väga noorest peale.
3. AC/DC -st ei saa ka üle ega ümber
4. Üks minupoolne kummardus hiljuti siit ilmast lahkunud suurepärasele artistile Gary Moore'le
5. Proclaimers "I'm Gonna Be (500 miles)" on lugu, millest mul vist kunagi küllalt ei saa.
6. Billy Idol "Speed"
7. Ugly Kid Joe "Cats in the Cradle"
Need on need esimesed, mis meelde tulid. Tegelikult oleneb muusikavalik hetkemeeleolust ja muudest teguritest
1. Korpiklaani siit ei oska midagi välja tuua, kogu nende looming on hea
2. Rammstein - bänd, mis on mulle meeldinud juba väga noorest peale.
3. AC/DC -st ei saa ka üle ega ümber
4. Üks minupoolne kummardus hiljuti siit ilmast lahkunud suurepärasele artistile Gary Moore'le
5. Proclaimers "I'm Gonna Be (500 miles)" on lugu, millest mul vist kunagi küllalt ei saa.
6. Billy Idol "Speed"
7. Ugly Kid Joe "Cats in the Cradle"
Need on need esimesed, mis meelde tulid. Tegelikult oleneb muusikavalik hetkemeeleolust ja muudest teguritest
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Emotsioonirikas:love:
Dials-Disappear(Nocow Warm Remix)
Tänapäevane popmuusika, vist:head:
Chase & Status - Hitz ft. Tinie Tempah
Dials-Disappear(Nocow Warm Remix)
Tänapäevane popmuusika, vist:head:
Chase & Status - Hitz ft. Tinie Tempah