Neljandasse silindrisse minev kütusetoru läks siis katki. Sisselaske kollektorile kinnituvast kohast. Kas seda annab kuidagi lappida või kust kohast uut/asendus juppi otsima hakata ? Kataloogi kaup ei paista olevat
Autoks 88a 8v turbo.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Mingid torud olid kaasas,kas neist ei sobi.
Kuskilt oleks nagu lugenud, et neid torusid asendatakse mingisuguste r/v sukkadega bensuvoolikutega.
Hetkel ei suuda täpsemalt meenutada, peab mõnest väljamaa foorumist kaevama.
EDIT: leidsin Saabcentralist mõned viited, kus räägitakse, et K-jetiga VW Golf 1-l olla sobivad metallsukaga voolikud. Samuti on tehtud neid voolikuid järgi hüdraulikafirmade komponentidest.
Hetkel ei suuda täpsemalt meenutada, peab mõnest väljamaa foorumist kaevama.
EDIT: leidsin Saabcentralist mõned viited, kus räägitakse, et K-jetiga VW Golf 1-l olla sobivad metallsukaga voolikud. Samuti on tehtud neid voolikuid järgi hüdraulikafirmade komponentidest.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
VAG masinatel kasutati selliseid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
võta katkine voolik näppu ja mine Forssi (vag varuosapood) ma sealt ennegi niimoodi saanud juppe asendatud VW/Audi tükkidega teistel autodel. Teinekord on seal päris pädevad mehed letis, kes silma järgi oskavad juba öelda, mis tükk võiks asenduseks sobida.