1. leht 1-st

K-jeti remont

Postitatud: N Nov 17, 2011 23:00
Postitas Fabrik
Lugesin siin kuskilt, et mehhaaniline k-jet toimib mingite metallide paisumis-kahanemis temperatuuridel. Mul see 8 klapine k-jet. Muidu toimib kõik, aga kui mootor kuumeneb nii, et seier tõuseb üle poole, siis hakkab puterdama. Gaasi andes sureb täitsa ära. Läheb küll käima, aga sõita ei saa, sest gaasi andes saab justkui liiga palju kätte. Natuke ootamist - jahtumist ja kõik toimib jälle. Tahaks siiski, et toimiks ka natuke kuumemalt. On seda üldse mõtet ise näppida.

K-jeti remont

Postitatud: N Nov 17, 2011 23:15
Postitas ivomets
sul on mingi rõhk vale; niikaua kui rõhuregulaatorist tuleb peale lisarõhk, niikaua rõhku jätkub, hiljem jääb vajaka.

K-jeti remont

Postitatud: N Nov 17, 2011 23:28
Postitas Fabrik
Kas see rõhuregulaator on benapaagi all, filtri kõrval. Kui jah siis, see vidin eelmise omaniku poolt eemaldada lastud Troostis. Ei funganud ja võeti ära ning oli arvatud, et saab ka ilma. Suvel saigi. Vahel harva oli poolsooja mootoriga nii, et käivitades oli vaja gaasiga pöörded üles ajada, siis oli kõik ok.

K-jeti remont

Postitatud: N Nov 17, 2011 23:38
Postitas ivomets
see seal paagi juures on rõhuakumulaator.
see võib probleeme tekitada vaid käivitamisel, et tahab rohkem käiata.
ega ma kohe peast ei teagi, kust viga otsida. pean nats raamatut vaatama.

aga juhtrõhuregulaator on seal kuhu kaks makaroni lähevad, termostaadi juures.

aga tõenäoliselt selles viga ei ole, kui külmalt töötab.
omme uurin kirjandust

K-jeti remont

Postitatud: N Nov 17, 2011 23:45
Postitas Fabrik
ok tänud.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 8:11
Postitas Trionic
90% tõenäosusega on viga vales juhtrõhus,mis tõuseb regulaatori küttekeha soojenedes väärtuseliselt liiga kõrgeks.Mulle on viimase 15 aasta jooksul ette sattunud ainult 1 Saab ja 1 bemari,milledel juhtrõhk üleüldse puudus.Siis olid sümptoomid sarnased.Aga neil isenditel oli keegi "tarkpea" kütusesööturi pulkadeks lammutanud ja kuna mõistust ei jagunud-selle valesti koostanud.Seega vajalik oleks juhtrõhuregulaatori ( warm up valve ) remont,või asendamine.

Lihtsalt järmise "vana" külgekruvimine ei pruugi vajalikku tulemust anda,kuna neid toodeti vähemalt viiekümnes eri kalibreeringus,erinevatele markidele-mudelitele.Äärmiselt tähtis on nn. "ajateljel" saada sünkrooni juhtrõhu muutumine võrreldes temperatuurimuutusega mootoris.
Kasutet regulaatorite puhul on see suht lootusetu üritus. Mootor,kas käib hästi külmalt,või siis ainult töötemperatuuril. Tuleb leida kompromiss, et kogu regulaatori rõhumuutuse vahemikus mootor normaalselt töötaks.

Rõhuakumulaator käivitamisel erilist rolli ei mängi,samuti ei muutu tuntavalt mootori töö,kui seda junni üldse pole.Tema põhifunktsioon on kütusetrassis rõhu stabiliseerimine ja -hoidmine (peale mootori seiskamist hõlbustab uuesti käivitamist),et vähendada pumba poolt tekitet müra.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 8:27
Postitas ivomets
kle trionic, räägi, mis pidi saabil see juhtrõhuregulaator töötab?
kas küttekehaga soojenedes regulaatori sees olev klapp avaneb, või hoopis sulgub?
Mu raamat näitab pilti mõlemist variandist.

juhtrõhu regulaatorist minev rõhk läheb ju sööturi kolvi peale ja mis ei laseks kolvil liiga üles tõusta ja segu rikkamaks teha?
sellisel juhul ju peaks olema, et madala temperatuuri puhul regulaatoril klapp kinni ja kolvil võimalus kõrgemale tõusta.

ja mis süsteemi puhul seda teist varianti kasutatakse??

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 9:27
Postitas Trionic
Külma mootoriga rakendub klapile ainult spiraalvedru jõud ja klapp on pea-aegu avatud,st.kütus saab vabalt paaki tagasi voolata,juhtrõhk on madal (miinuskraadidega seal alates 0,2 bar.) ning segu on väga rikas. Temperatuuri tõustes hakkab elektriliselt kuumutatav bimetallvedru kõverduma ja kütuse tagasivoolu pärssima.Seega tõuseb juhtrõhk,mis avaldab sõõturi kolvile ülemisest kambrist suurenevat vasturõhku,mistõttu segu lahjeneb.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 9:41
Postitas ivomets
Ok. selge. aga nüüd antud teemasse: tal sooja mootoriga rõhku ei jätku, siis ikka sööturi küljes olevas rõhuregulaatoris jama?

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 13:45
Postitas Fabrik
Trionicu jutu järgi pole mõtet ise torkida ja targem uus jubin panna, kas seda rõhuregulaatorit uuest peast liigub. Kuigi kõigepealt peab ikkkagi spetsialisti külastama, nagu ma aru saan. Hakkan helistama.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 14:03
Postitas Cyber
ega ei liigu uuena... Ma kunagi üritasin Boschist küsida, jube palju taheti raha ta eest ka... mingi 2500 EEKu ja seda mingi 10 a tagasi..:P Praegu küsiksid nad ilmselt mingi 250€... Aga ega neid vist enam ei tehta ka...

Aga kui sul näiteks homseni kannatab, siis ma sobran pisut keldris... Äkki seal on üks kusagil.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 14:37
Postitas Trionic
Ok. selge. aga nüüd antud teemasse: tal sooja mootoriga rõhku ei jätku, siis ikka sööturi küljes olevas rõhuregulaatoris jama?
Pigem on just juhtrõhk liiga kõrge,seega segu ülilahja.

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 15:07
Postitas Cyber
Tööpõhimõtted puust ja punaseks (ok tegelt on mustvalged pildid... )

K-jeti remont

Postitatud: R Nov 18, 2011 16:57
Postitas Fabrik
Mul kannatab homseni vabalt, sest auto iseenesest täna sõidus. Ummikusse ei tohi jääda, siis saan tund aega oodata, kuni asi jahtub. Esmaspäeval lähen taga Kadakasse, eks siis paistab, mis, kus, miks.

K-jeti remont

Postitatud: E Dets 05, 2011 14:13
Postitas realrainer
Tundub, et minu probleem sobib ka siia lahkamiseks:

Külmalt käivitub normaalselt, aga kui mootorit soojaks ei sõida ja välja suretan, siis koheselt starter mootorit käima ei vea ja paugub. Eile ootasin ca 15 minutit, starter ikka käima ei vedanud - mõtlesime, et mis seal ikka, lükkame käima:wall: Siduripedaali vabastades käis selline pauk, et lõpupütt lendas ribadeks. Ootasin veel 15 minutit ja läks starterist käima, puterdas, pöördesse ei tahtnud hästi minna. Sõitsin natukene ja töötas kenasti. Segu on rikas, bensuhais salongis sees. Samas kui külmalt käivitada, ringi sõita, siis pole pärast mingit probleemi käivitada. Ahjaa, niimoodi hakkas tegema pärast süüte paikakeeramist.

E: külmalt on tühikäigupöörded 900-1000. Pärast soojana on ca 1200

K-jeti remont

Postitatud: E Dets 05, 2011 15:15
Postitas ivomets
elektri probleemi nagu näeks; annab bena peale ja sädet kohe ei ole.

K-jeti remont

Postitatud: L Jaan 07, 2012 13:52
Postitas Fabrik
Nii, auto nüüd juba umbes kuu aega taas liikumises. Probleem oli mitmes asjas. Jagaja ja süütepooli vaheline juhe oli vanadusse surnud ja lisaks putitas Trionic veel seda regulaatorit. mingi kala on veel sees, sest mingil poolikul temperatuuril tuleb jube pikalt käiata, aga lõpuks ikka läheb ja kui juba käib, siis tuksub tublilt.

K-jeti remont

Postitatud: E Jaan 09, 2012 11:46
Postitas Trionic
See "pooliku" temperatuuri häda ongi neil põhiline.Poolsurnud juhtrõhuregulaatori saab paika"timmida", kas nii,et käivitub külmalt hästi,kuid poolsoojalt-töösoojalt on probleeme, või siis nii,et väga külmana ei taha üldse käivituda ja kui see lõpuks õnnestub,käitub soojalt korralikult.
Kompromissi on pea-aegu võimatu saavutada.

K-jeti remont

Postitatud: E Jaan 09, 2012 11:57
Postitas KT100
Kas neid saadana regulaatoreid siis remontida ei saa? Tundub igapäevane mure siin juba olevat.
Ebays mingi remondikit müügil koos juhendiga.
http://www.ferrari400parts.com/Warmupregulatorrepair.php
http://www.ebay.co.uk/itm/Warm-Up-Regulator-WUR-repair-rebuild-kit-Bosch-single-vacuum-membrane-set-3-/110747715008?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19c91405c0

K-jeti remont

Postitatud: E Jaan 09, 2012 12:35
Postitas Trionic
Paraku pole selles mõtetus kit`s ju ühtegi sellist detaili,mis tegelikke rikkeid põhjustavad,ehk siis bimetall lehtvedru ja mähist.Midagi puhastada??? Selline vajadus saab tekkida ainult siis,kui puudub toimiv kütusefilter,või kui kütuse asemel on paagis mingi laukavee taoline ollus.

K-jeti remont

Postitatud: R Veebr 10, 2012 15:03
Postitas EnnSvensson
Tundub, et minu probleem sobib ka siia lahkamiseks:

Külmalt käivitub normaalselt, aga kui mootorit soojaks ei sõida ja välja suretan, siis koheselt starter mootorit käima ei vea ja paugub. Eile ootasin ca 15 minutit, starter ikka käima ei vedanud - mõtlesime, et mis seal ikka, lükkame käima:wall: Siduripedaali vabastades käis selline pauk, et lõpupütt lendas ribadeks. Ootasin veel 15 minutit ja läks starterist käima, puterdas, pöördesse ei tahtnud hästi minna. Sõitsin natukene ja töötas kenasti. Segu on rikas, bensuhais salongis sees. Samas kui külmalt käivitada, ringi sõita, siis pole pärast mingit probleemi käivitada. Ahjaa, niimoodi hakkas tegema pärast süüte paikakeeramist.

E: külmalt on tühikäigupöörded 900-1000. Pärast soojana on ca 1200

Enda vanal sinisel oli sama diagnoos.Aitas külmkäivituspihusti anduri vahetus.Proovida saad nii,et soojenenud mootoriga võtad külmkäivituspihustil toite maha,kui käivitub,siis andur peetis.P-s andur jätab kk.pihusti sooja mootoriga taha ja ülirikas küttesegu lämmatab mootori ja taob sumpa bena täis.

K-jeti remont

Postitatud: P Juul 20, 2014 21:43
Postitas stennadi
mis võiks põhjustada Jetronicul liiga kõrgeid tühikäigu pöördeid ?

K-jeti remont

Postitatud: P Juul 20, 2014 22:05
Postitas ivomets
seal gaasiklapi juures on üks 6mm polt, 10 mm peaga ja stoppermutter. keera seda sissepoole ja pöörded langevad.

K-jeti remont

Postitatud: E Juul 21, 2014 9:57
Postitas Trionic
mis võiks põhjustada Jetronicul liiga kõrgeid tühikäigu pöördeid ?


Näiteks lisaõhuklapp ei sulgu täielikult.