Vana klassiku hingeelu

Kõige klassikalisemad Saabid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#51

N Jaan 05, 2006 11:55

Kasutage otsingut,see teema siit korduvalt läbi käinud.Sobib ainult atf,sest tehas näeb nii ette ja atf on vastupidiselt mootoriõlile väga väikese temp.tundlikkusega-viskoossus muutub vähe.
Segusiibriga pole zenith-strömb. tüüpi karpadel õliga mingit seost ja nõuka-aegsetel polnudki kusagile õli vaja panna:poke:
Tegu on muutuva läbimõõduga kurguga karpaga,mistõttu pole vajadust kiirenduspumba järele.Õli kasutatakse peadoseerdüüsi nõela ja muutuva kurgu
kolvi liikumise stabiliseerimiseks.
Ei viitsi kogu karbussiteooriat siia trükkida,netis infot piisavalt.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#52

N Jaan 05, 2006 12:05

Noh! Karpa nagu motikal ja seda kolbi nimetataksegi segusiibriks.:fight:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#53

N Jaan 05, 2006 12:39

Enivei.... uus õli sai karpasse. Käivitus esimese korraga. :head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

N Jaan 05, 2006 23:32

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Noh! Karpa nagu motikal ja seda kolbi nimetataksegi segusiibriks.:fight:


see kolb ei ole segusiiber
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#55

N Jaan 05, 2006 23:38

Aga siis ma paluks seletust, mis ta on. Ta on ikka ju kolvi kujuline ja all keskel on doseernõel.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#56

R Jaan 06, 2006 15:37

Välja lülides ei taha mootor kohe seisma jääda - nagu mingid asjad käiksid veel edasi ringi, teeb paar sellist kolisevat tötrsu ja alles siis.....:freak: kas see viitab millelegi või?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#57

R Jaan 06, 2006 15:45

Kas on äkki hõõgsüütega tegemist. Mis bensaga sõidad?

Või siis detoneerib?
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#58

R Jaan 06, 2006 15:46

Yldiselt 95-ga. Võsatagustes tanklates ei käi. Praegu on Statoili 95 sees.

edit: detonatsioon eeldaks vist ikka sellist korraliku pauku, see on rohkem selline värk nagu käiksid mingid kolvid lihtsalt edasi..... umbes nii. nagu tahaks korra uuesti käima minna ja siis sureks välja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#59

R Jaan 06, 2006 15:50

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Aga siis ma paluks seletust, mis ta on. Ta on ikka ju kolvi kujuline ja all keskel on doseernõel.


hõrenduskolb,või vaakumi kolb on selle nimi.gaasiklappi nimetet seguklapiks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#60

R Jaan 06, 2006 15:51

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas on äkki hõõgsüütega tegemist. Mis bensaga sõidad?

Või siis detoneerib?


nende vahel käib võrdusmärk
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#61

R Jaan 06, 2006 15:52

Tähendab detoneerib......:( mis põhjused võivad olla?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#62

R Jaan 06, 2006 15:52

See peaks olema kütuse viga. Tavaliselt kipub asi nii olema ja kui veel vana auto ka, siis põlemiskambrid ära tahmand ja tekibki hõõgsüüde.

Nende vahele ei käi võrdusmärki. Tsiteerin A.Palu raamatust.

Töösegu detonatsioonilist põlemist ei tohi ära vahetada segu enneaegse süttimisega selle kokkupuutest hõõguva tahmakihi või mootori mõne kuuma detailiga. Hõõgsüüte korral põleb segu normaalse kiirusega, ainult selle enneaegse süttimise tõttu töötab mootor madalatoonilise kloppimisena. Töösegu detonatsiooniline põlemine aga tekib alati pärast seda kui segu on juba süüteküünla poolt juba süüdatud. Detonatsiooni ajal põleb segu ülikiirelt, kuni 2000m/s.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#63

R Jaan 06, 2006 15:57

Süütenurk vale v vale bensiin, proovi 98't näiteks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#64

R Jaan 06, 2006 15:59

+ lahja segu,õhulekked olematu hõrendus tänu olematule kompressioonile jne.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#65

R Jaan 06, 2006 16:00

Peale Hr. Triponicu pisikest lühiülevaadet ja EPC-st asja uurides sain mina eeldatavasti asjale pihta, mis kolvi töö stabiliseerimiseks see õli seal käib!:P

Minu EPC kataloog näitab kahte tüüpi karpat, "SOLEX" ja "PIERBURG".
Pistan siis siia ka Pierburg karburaatori pildi, ehk aitab nii mõnelgi aru saada:poke:

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#66

R Jaan 06, 2006 16:05

Tähendab hõõgsüüde, mitte detoneerib. Kas olete näiteks autot käivitades kuulnud kui käib ikka väga kõva pauk. Vot see on detonatsioon.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#67

R Jaan 06, 2006 16:07

Algselt postitas: Trionic
+ lahja segu,õhulekked olematu hõrendus tänu olematule kompressioonile jne.


siit küsimus, kust võib lekkida õhk ja millest kompressioon oleneb?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#68

R Jaan 06, 2006 16:10

Kui mootor on vana siis sisu kulunud ja silindri surve pole enam see mis ta peaks. AGA siin on selline asi veel: mu teisel autol silindri surve aint 5-6 bar ja sõitis väga ilusti, lihtsalt ei olnud niipalju jõudu.

Silindri survet saab väga lihtsalt mõõta seadmega milleks on kompressomeeter (põhimõtteliselt on tegemist manomeetriga). Küünlad keerad välja ja ühte silindrisse keerad k.meetri asemele. Siis tuleb gaasipedaal põhja vajutada ja anda starterit niikaua kui seier enam ei tõuse. Niimoodi käid kõik silindrid läbi. Surve ei tohiks erineda üle 1 Bar-i.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#69

R Jaan 06, 2006 18:10

tavaliselt väheneb kompressioon põlenud klapifaaside tõttu
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#70

R Jaan 06, 2006 19:37

Seda kindlasti, aga mõningatel juhtudel esineb ka liigset kulumist. Klapid saab ilma suurema vaevata ära soveldada. Ma enda Saabikul soveldasin ja ilma vedrudeta bensiin põlemiskambrist igatahes kuskile in või out leti küll ei jooksnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#71

R Jaan 06, 2006 21:50

Naftaga oleks parem testida.
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#72

L Jaan 07, 2006 19:01

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tähendab hõõgsüüde, mitte detoneerib. Kas olete näiteks autot käivitades kuulnud kui käib ikka väga kõva pauk. Vot see on detonatsioon.
See ka ei ole detonatsioon.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#73

L Jaan 07, 2006 19:16

Selgita siis mis on detonatsioon:notworthy:. Ära ütle ainult, et see ei ole.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#74

L Jaan 07, 2006 21:46

iseenesestlik plahvatus põlemiskambris,või veelgi täpsemalt:
"Ebaühtlane,liiga kiire,plahvatuslik(1500-9000 m/s) ja lööklaineid
tekitav põlemine silindris,mis viib mootori ülekuumenemise,enneaegse kulumise ja mehaanilise purunemiseni".

det.soodustab ka hõõgsüüte tekkimist ja vastupidi
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#75

L Jaan 07, 2006 21:48

Kuidas saab midagi iseenesest plahvatada:poke:. See on hõõgsüüde.
Vasta