Et siis kuidas täpselt ??
1) DOT4 paaki
2) Silindri juurest nippel lahti
3) Kerge surve paagist peale, niikaua kui niplist enam õhku ei tule ?
4) nippel kinni ?
5)..
Sellinne süsteem ei taha toimida mul eriti :wall:
On veel midagi, mida peaks teadma ?
Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?
proovi1-3-2.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väike surve paaki, mitte suur; siis õhutaks nagu tavaliselt, et pumpad pedaali , hoiad all ja samalajal kegi laseb niplist õli/õhu välja.
kui palju õhku sees, siis õhk võib olla kuskil keskel ja seepärast tuleks palju õli alt välja lasta.
kui palju õhku sees, siis õhk võib olla kuskil keskel ja seepärast tuleks palju õli alt välja lasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma tegin ükskord nii - nippel pool lahti, et natuke tuleb kui pressida (jälgisin aknast kas on juga näha) ja siis pressisin pedaali ja jooksin panin nipli kinni. Pärast seda polnud vaja enam näppida :)
Dot4 muidugi paneb rooste tööle nii, et vaadake ette :P
Dot4 muidugi paneb rooste tööle nii, et vaadake ette :P
Huvitav, just tegin klassikule piduri remondi ja polnud vaja mingeid vigureid, lihtsalt valasin õli paaki ja pedaaliga pumbates jõudis õli ilma suurema kärata silindritesse.
Kas süsteem on ikka korras? Pumba mansetid terved ja puhtad ? Sadulate niplid avatavad jne? Kas kolvid pressisid lõpuni silindrisse?
Jäin hiljaks aga tore,et korda said.
Kas süsteem on ikka korras? Pumba mansetid terved ja puhtad ? Sadulate niplid avatavad jne? Kas kolvid pressisid lõpuni silindrisse?
Jäin hiljaks aga tore,et korda said.
Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.
Oluline on,et õlipaak oleks "silmini" täis,et õli oleks surve all (kuni 1bar.).Pedaali pumpamine enne nipli avamist pole oluline siduri puhul.Küll aga tuleb seda pärast õhutamist pumbata tihtipeale päris paljukordselt,et sidur toimimist alustaks.Kasulik oleks peale mõningat sõitmist õhutamiprotsessi korrata.
Oluline on,et õlipaak oleks "silmini" täis,et õli oleks surve all (kuni 1bar.).Pedaali pumpamine enne nipli avamist pole oluline siduri puhul.Küll aga tuleb seda pärast õhutamist pumbata tihtipeale päris paljukordselt,et sidur toimimist alustaks.Kasulik oleks peale mõningat sõitmist õhutamiprotsessi korrata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.
Jah,tõesti. Tuleb nentida,et vanus ei lähe ka minust mööda, vahel teiste puhul vaatad ja mõtled,et miks nad korralikult teemat ei loe , aga näe ise ei pane samuti asju tähele ja ei teagi kohe kuidas nii!
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
kui mingi aja möödudes siiski satub õhk uueste sidurisüsteemi, võiks tshekata siduri töösilindri mansetti või silindri seinade korrasolekut (kulumist)
See on ju elementarne:love: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
mu GLSil kiilus ükskord survelaagri korraks kinni, mistõttu teatud vidinad, mis ei peaks pöörlema, tegid mõned tiirud, tulemusena ... muutus " ebaühtlaseks" kõik see, mis muidu tundub olevat igavene ... trammidepoos tehti uus ja osa juppe sai masinalt nimega MAZ ja kokku maksis 20x vähem kui vikingmotorsis kuid siis oli krooni aeg ... kas survekas ikka jooseb kogu aeg või vahest siiski mitte, ei ole alati teada ...