Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 24, 2012 18:04

Et siis kuidas täpselt ??

1) DOT4 paaki
2) Silindri juurest nippel lahti
3) Kerge surve paagist peale, niikaua kui niplist enam õhku ei tule ?
4) nippel kinni ?
5)..

Sellinne süsteem ei taha toimida mul eriti :wall:
On veel midagi, mida peaks teadma ?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

T Jaan 24, 2012 18:18

proovi1-3-2.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

T Jaan 24, 2012 18:51

väike surve paaki, mitte suur; siis õhutaks nagu tavaliselt, et pumpad pedaali , hoiad all ja samalajal kegi laseb niplist õli/õhu välja.
kui palju õhku sees, siis õhk võib olla kuskil keskel ja seepärast tuleks palju õli alt välja lasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#4

T Jaan 24, 2012 19:13

Ma tegin ükskord nii - nippel pool lahti, et natuke tuleb kui pressida (jälgisin aknast kas on juga näha) ja siis pressisin pedaali ja jooksin panin nipli kinni. Pärast seda polnud vaja enam näppida :)
Dot4 muidugi paneb rooste tööle nii, et vaadake ette :P
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#5

T Jaan 24, 2012 19:26

No tundub, et 1.3.2. variant töötab. Mul oli süsteem täitsa tühi, pesin mingi 300ml- ga torud läbi ka.
See kahemehe variant kindlasti lihtsam, aga ma hetkel üksik õlinäpp :)
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#6

T Jaan 24, 2012 19:26

Huvitav, just tegin klassikule piduri remondi ja polnud vaja mingeid vigureid, lihtsalt valasin õli paaki ja pedaaliga pumbates jõudis õli ilma suurema kärata silindritesse.
Kas süsteem on ikka korras? Pumba mansetid terved ja puhtad ? Sadulate niplid avatavad jne? Kas kolvid pressisid lõpuni silindrisse?

Jäin hiljaks aga tore,et korda said.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Jaan 25, 2012 5:48

Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.

Oluline on,et õlipaak oleks "silmini" täis,et õli oleks surve all (kuni 1bar.).Pedaali pumpamine enne nipli avamist pole oluline siduri puhul.Küll aga tuleb seda pärast õhutamist pumbata tihtipeale päris paljukordselt,et sidur toimimist alustaks.Kasulik oleks peale mõningat sõitmist õhutamiprotsessi korrata.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#8

K Jaan 25, 2012 9:29

Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.


Jah,tõesti. Tuleb nentida,et vanus ei lähe ka minust mööda, vahel teiste puhul vaatad ja mõtled,et miks nad korralikult teemat ei loe , aga näe ise ei pane samuti asju tähele ja ei teagi kohe kuidas nii!
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 15, 2012 17:48

kui mingi aja möödudes siiski satub õhk uueste sidurisüsteemi, võiks tshekata siduri töösilindri mansetti või silindri seinade korrasolekut (kulumist)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 15, 2012 20:16

See on ju elementarne:love: .
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#11

R Mär 16, 2012 9:42

mu GLSil kiilus ükskord survelaagri korraks kinni, mistõttu teatud vidinad, mis ei peaks pöörlema, tegid mõned tiirud, tulemusena ... muutus " ebaühtlaseks" kõik see, mis muidu tundub olevat igavene ... trammidepoos tehti uus ja osa juppe sai masinalt nimega MAZ ja kokku maksis 20x vähem kui vikingmotorsis :P kuid siis oli krooni aeg ... kas survekas ikka jooseb kogu aeg või vahest siiski mitte, ei ole alati teada ...
Vasta