Hüva nõu nüüd kallis!
Klassiku (2,1 103 kW) CHECK ENGINE tuli süttib viimastel päevadel aeg-ajalt. Mootor töötab laitmatult ka siis, kui tuli põleb, mingit riket otseselt ei paista. Enamasti süttib tuli u 10-15 sekundiks, aga korra on põlenud ka kauem, nii et kustus alles järgmisel päeval. Lugenud läbi otsinguga leitud teemad, esitan mõne võhikliku küsimuse:
1. Millest tuli võib märku anda?
2. Kas asi võib olla mootorile ohtlik?
3. Kuidas viga tuvastada? Kas vilgukoodidega saab probleemile jälile ka siis, kui tuli parasjagu ei põle?
Tänan juba ette!
CHECK ENGINE põleb aeg-ajalt
Mul täpselt sama mootor ja ka teeb nii nagu sul. Vilgutab segu viga ja pole otseselt viga leidnud aga vahetasin hapniku anduri ja tihendasin sisselaske kollektorit. Pärast seda pole vaakum leket kontrollinud aga juhtmed on uued. Kui koode loed siis osa vigu mis ta vilgutab ühe juhendi järgi polegi õieti vead. Ise kahtlustan, et äkki ikka vaakum lekib sest gaasi vajutades ei reageeri päris pädevalt. Aga sa peaks ikka enne neid koode lugema.
Tänan! Sain targemaks ja õppisin ära uue sõna 'vilgukood'. Täna oli Tallinnasse asja ning Troostis pandi diagnostikapistikule juhe külge. Vilgukood näitas, et küttesegu on vale tühikäigul. Samas viimastel päevadel CE tuli enam ei vilkunud. Koodid sai mälust kustutatud ja auto veidi troosti. Lisaks meeldiv kogemus sõbralikust teenindusest ja asjatundlikust tööst.
SAAB on tegusõna!