900- rihmaratta kummileevendi?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#1

E Mai 07, 2012 10:52

Kas kellelgi on mingeid ideid, kuidas mootor niimoodi kinni panna, et saaks mootori tagant võlli otsast ratta (mis veab vee ja roolivõimupumpa) lahti keerata. Jooksis maha see pealmine ratas, mis kummileevendiga seal peal on. Auto on 8 klapine 900 89.
jorma39
Postitusi: 48
Liitunud: E Apr 23, 2012 20:31
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 07, 2012 11:38

käik sees, pidur all?
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#3

E Mai 07, 2012 12:47

Kui keerata suure õlaga, siis sellest käigust jääb väheks. Kuskile tuleb mingi pulk pista, mis teeks asja täiesti liikumatuks. Pidur hoiab rattaid paigal, kuigi tagasiulatavalt võib sel mingi mõju olla. Proovin.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

E Mai 07, 2012 12:55

suure õlaga võti mutri otsa panna ja õlg õigele poole ilusti ära toetada; siis anda starterit. ja mutter imeväel kerib ennast lahti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#5

E Mai 07, 2012 13:18

Või kinni. Kumbapidi vint seal on.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#6

E Mai 07, 2012 18:34

Minu omal starteris abi ei olnud. See asi on seal ikka väga kinni. Proovida tasub blokeerida hooratast, sinna hammaste vahele heebel vms ajada.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 08, 2012 11:33

Ja kui käik sees piduriga tõkestate, siis ikka kõige kõrgema käiguga, mitte 1.-sega...
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#8

T Mai 08, 2012 14:19

Lihtsam on mootor maha võtta ja siis see töö ära teha, saab mootoriruumi puhtaks ja lekkivad simmerid ka vahetatud jne.
Mõtlen seda soovitust päris tõsiselt ja oma kogemusi arvestades. Pärast hea rahulik sõita,et kõik ikka korralikult nähtud tehtud.
Sinna vahele ei mahtunud suruõhu keeraja ja pähe talle lüüa ka ei saa. Hammasvööle saab näiteks vinklist sobiva piduri teha, aga kogu see üritus on selline vaevaline ja must töö...
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#9

T Mai 08, 2012 18:13

Kui oleks kohta, kus seda teha, teeks küll. Aga kahjuks olen garaaživaene. Ühesõnaga, nüüd see mutter maas ja starter jäi kah ellu. Järgmine küsimus see, et mis kumm sinna kahe ratta vahele käib?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#10

T Mai 08, 2012 18:32

Ei saagi, uut rihmaratast on vaja.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#11

T Mai 08, 2012 18:48

Ei saagi, uut rihmaratast on vaja.


Saab uue kummi valada ikka, aga mina ei tea mis marki toorkummi tuleks sinna osta.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#12

T Mai 08, 2012 19:49

Janek on sul mingit aimu, kus toorkummi müüakse?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#13

T Mai 08, 2012 21:27

Mina ei tea, vaata siin üks mees alles tegi oma autole vajalikud jupid, ehk saad temalt küsida. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39116

Mis puutub Klassiku rihmaratasse, siis selles mõttes on Saabu jutt õige,et seda pole vist mõtet valada ,lihtsam ja kindlam on teine osta. Pean vaatama, minulgi võib mõni olemas olla.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#14

T Mai 08, 2012 23:42

Kui leiad anna siia teada, siis kaupleme.
Vasta