tere
kas kellelgi on tarka mõtet, miks voib pikemal soidul kuumeneda üle kogu keskkonsool (st süütelukk ja selle ümbrus)? soiduk: 89 a 900. väiksematel sutsudel midagi ei ole, probleem kui pikemalt maanteel soita.
tänud!
saab 900 (89): käigukast/ süüteluku ümbruse kuumenemine
Tänud!aga vanal 900l ei paista küll ühtegi tulukest ja kogu see keskkonsool kuumeneb sellise temperatuurini, et isegi võtit on raskie peos hoida (st kogu keskkonsool ja käigukasti pealen on nii kuum). samas õlileket vms ei ole ka tuvastanud, kastis peak oli olema :)
äkki kellelgi veel kogemust/motteid?
tänud!
äkki kellelgi veel kogemust/motteid?
tänud!
Tuluke peab seal olema.Võta plastkate maha ja hakka järge mööda proovima, kuni leiad kuumeneja üles.Hullema varjandi puhul läheb mõni juhe kuumaks.
Sul on seal keskkonsooli all ainult käiguhoovastik, kast ise asub mootoriruumis ;)
Vb seal süütelukus halvad ühendused tekkinud. Aga nagu eelpool mainitud - võta see plastik maha, näed lähemalt. Elektrivärk peab masinal korras olema, muidu võtab ühel päeval tuld.
Vb seal süütelukus halvad ühendused tekkinud. Aga nagu eelpool mainitud - võta see plastik maha, näed lähemalt. Elektrivärk peab masinal korras olema, muidu võtab ühel päeval tuld.
Kindlasti tasuks süüteluku sisse vaadata. Seal liikuvad kontaktid kipuvad tahmama. Et siis mitte lukusilinder ise, aga sellest eemalolev ümar plastkarbike.
Kuna läbib neid kontakte üsna tugev vool, hakkab kontaktivahe "süüde sees" -olukorras sädelema (tänu just tahmast tingitud viletsale kontaktile) ja kuumenebki kogu süsteem kaasaarvatud lukusüdamik.
Ka enda klassikul oli sama viga. Kontaktid puhtaks ja korras.
Samas tasub kohe üle vaadata ka süütelukku minevate juhtmete pistikud/kontaktid. Tänu kuumale on ilmselt needki viletsas ühenduses.
Kuna läbib neid kontakte üsna tugev vool, hakkab kontaktivahe "süüde sees" -olukorras sädelema (tänu just tahmast tingitud viletsale kontaktile) ja kuumenebki kogu süsteem kaasaarvatud lukusüdamik.
Ka enda klassikul oli sama viga. Kontaktid puhtaks ja korras.
Samas tasub kohe üle vaadata ka süütelukku minevate juhtmete pistikud/kontaktid. Tänu kuumale on ilmselt needki viletsas ühenduses.
update`ks nii palju, et uurisin asja ja panin ka auto tostukile. paistab, et sedapuhku pole juhtmete probleem, vaid nö soojuskaitse (on vist oige sona?), mis asub sumpa ja kere vahel just seal keskkonsooli kandis, on puruks. lasen uue panna ja siis vaatan, mis saab.
aga tänud veelkord kaasamotlejaile!!
aga tänud veelkord kaasamotlejaile!!