OG900 summuti

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

P Aug 19, 2012 21:32

Küsiks asjatundjate käest, kas tükk nr 19 on vajalik või mitte. Miskipärast on summutit vahetades ära võetud ja tagasi pole pandud.

Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

P Aug 19, 2012 21:53

mina paneks tagasi; kuna klassiku sumpal sukka ei ole, siis see kinnitus hoiab esimest otsa turbo küljes tugevamalt kinni ja ei lase niipalju mängida/sikutada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#3

E Aug 20, 2012 10:38

Kuna ostu teemasse ei saa vastata,siis osta 63-65mm sumpa klamber,millel on see U-vits olemas.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#4

T Aug 21, 2012 10:13

Ma saan aru, et mitte ainult U-polt pole puudu vaid kogu kronsa, mis käigukasti külge käib.

Eks ta parem oleks, kui see tuletoru ka sealt punktist toetatud oleks, muidu ripub kogu summuti raskus turbo otsas.

Ja sarnase kronsa saab sinna ka aretada, kui originaaljuppi ei leia.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vasta