kuidas kõige lihtsamini saab mootori maha? oleks vaja maha võtta , kuid kuna varem pole antud isendiga tegelenud, siis mõistlikum küsida.
Mootor maha see tõttu, et kere vajab tegemist ja üleni üle värvimist.
99 mootor maha?
mis sääl keerulist. Jahutusvedelik välja,radiaator eemaldada(radiaatori all on esimene käigukasti kinnitus) poolteljed käigukasti poolsetest otstest välja (lased s`arniirid lahti), käigukangi hoovastiku lased lahti tifti eemaldamisega( tiftil on mutter ja tift ise kooniline), jahutusvedeliku lõdvikud salongi radika küljest lahti, massijuhtmed lahti, gaasitross lahti, gen. juhtmed lahti ja siis mootori padja mutrid lahti. tross kahe konksuga külge ja mootor üles. simpel Loodan et miskit elutähtsat kahe silma vahele ei jäänud.
Huvitav et kõik soovitavad käigukasti hoova tihvti eemaldada. See pole üldse kõige kergem, parem on sealt vitsast lahti võtta. Mul pole kunagi õnnestunud seda tihvti välja toksida või kui on, siis olen keerme ära rikkunud. Pärast ongi hea käigud jälle reguleerida :)
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
õnneks tuli kõik ilusti lahti,
mardikas : poolteljed käigukasti poolsetest otstest välja (lased s`arniirid lahti).
pusisin lihtsalt sisemised otsad välja ilma šarniire puutumata.
mardikas : poolteljed käigukasti poolsetest otstest välja (lased s`arniirid lahti).
pusisin lihtsalt sisemised otsad välja ilma šarniire puutumata.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pusisin lihtsalt sisemised otsad välja ilma šarniire puutumata.
klassikul maha saab punnitada lahti võtmata aga kokku ei saa; siiis tuleb ühelt poolt sharniir ikka lahti võtta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Saab ka peale aga aega kulub ja siis kirumist vandumist, et küll on ikka Saab jube keeruline aparaat. Lihtsam on need paar sharniiri poldikest lahti keerata(pole vaja kuvaldaga koonusest lahti peksta) ja istutada mootor ilusti kenasti oma kohale.