K: 900 cabrio kere
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Niipalju kui mina tean, on ikka kaks täiesti eri keret. Pealtnäha hakkavad kabriol kohe silma tugevdatud küljekarbid, 2-kohta taga (katus võtab oma ruumi), lisa stabilisaatorivarras esisillas. Rauda on kabrios kindlasti rohkem, kaalub teine mul 5D klassikust 200 kg enam.
Algselt postitas: ALI
Tekkis küsimus: milline on tavalise 3d klassiku ja cabrioclassicu kere erinevus ( peale katuse ja akende ). Kas cabrio on ehitatud tavalise kere baasil või on tegemist eraldi keretüübiga?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
esistabikavarras on mingist aastast alates võimsamate mootorite puhul: mul selline arusaam
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
millest selline küsimus tekkis?
Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww
Olen käinud Uusikaupunki autotehases ekskursioonil ja seal oli tehases üks kere, millel olid need tugevdused teist värvi ja et paremini näha oleks, siis osa veel ära lõigatud.
No see oli siis, kui seal veel Saabi kabriosid tehti-9-3 oli siis päevakorral-see esimese generatsiooni 9-3.
A-piilar on tugevam, tagaistmete all ja külgedel ja kõike ei mäleta, aga ikka miskit oli veel...
Muide Soomes on kerevahetus keelatud, nii et ise päris ei saa vahetada.
Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww
Olen käinud Uusikaupunki autotehases ekskursioonil ja seal oli tehases üks kere, millel olid need tugevdused teist värvi ja et paremini näha oleks, siis osa veel ära lõigatud.
No see oli siis, kui seal veel Saabi kabriosid tehti-9-3 oli siis päevakorral-see esimese generatsiooni 9-3.
A-piilar on tugevam, tagaistmete all ja külgedel ja kõike ei mäleta, aga ikka miskit oli veel...
Muide Soomes on kerevahetus keelatud, nii et ise päris ei saa vahetada.
Algselt postitas: mart96
millest selline küsimus tekkis?
Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww
:P ei plaaninud cabriot ehitama hakata. Küsimus tekkis rohkem selllest, et miks cabriod alati kõvasti rohkem maksavad, kui tavalised. Et kui limiteeritud keretüüp, et siis vist ka sellepärast kallim....
Ma olen kuulnud/näinud küll nendest "ümberlõigatud" autodest ning tulemused on tavaliselt üsna kaheldavad.