K: 900 cabrio kere

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#1

K Dets 28, 2005 15:50

Tekkis küsimus: milline on tavalise 3d klassiku ja cabrioclassicu kere erinevus ( peale katuse ja akende ). Kas cabrio on ehitatud tavalise kere baasil või on tegemist eraldi keretüübiga?
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#2

K Dets 28, 2005 16:10

Niipalju kui mina tean, on ikka kaks täiesti eri keret. Pealtnäha hakkavad kabriol kohe silma tugevdatud küljekarbid, 2-kohta taga (katus võtab oma ruumi), lisa stabilisaatorivarras esisillas. Rauda on kabrios kindlasti rohkem, kaalub teine mul 5D klassikust 200 kg enam.

Algselt postitas: ALI
Tekkis küsimus: milline on tavalise 3d klassiku ja cabrioclassicu kere erinevus ( peale katuse ja akende ). Kas cabrio on ehitatud tavalise kere baasil või on tegemist eraldi keretüübiga?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Dets 28, 2005 16:43

esistabikavarras on mingist aastast alates võimsamate mootorite puhul: mul selline arusaam
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

K Dets 28, 2005 17:25

millest selline küsimus tekkis?

Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww

Olen käinud Uusikaupunki autotehases ekskursioonil ja seal oli tehases üks kere, millel olid need tugevdused teist värvi ja et paremini näha oleks, siis osa veel ära lõigatud.
No see oli siis, kui seal veel Saabi kabriosid tehti-9-3 oli siis päevakorral-see esimese generatsiooni 9-3.

A-piilar on tugevam, tagaistmete all ja külgedel ja kõike ei mäleta, aga ikka miskit oli veel...
Muide Soomes on kerevahetus keelatud, nii et ise päris ei saa vahetada.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#5

K Dets 28, 2005 23:55

Algselt postitas: mart96
millest selline küsimus tekkis?

Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww



:P ei plaaninud cabriot ehitama hakata. Küsimus tekkis rohkem selllest, et miks cabriod alati kõvasti rohkem maksavad, kui tavalised. Et kui limiteeritud keretüüp, et siis vist ka sellepärast kallim....

Ma olen kuulnud/näinud küll nendest "ümberlõigatud" autodest ning tulemused on tavaliselt üsna kaheldavad.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#6

L Jaan 07, 2006 15:54

siin teile nüüd ka joonised.

kaugel see suvigi nüüd enam-nii et marss marss ehitama;)
http://koti.mbnet.fi/~skote/saab.htm
Vasta