Tagasild lahti

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
sang
Postitusi: 17
Liitunud: N Mär 29, 2012 16:25
Asukoht:
Auto:

#1

E Veebr 04, 2013 16:49

Juhtus selline lugu, et läks esimene parempoolne rehv katki sõitmise pealt. Mis seal ikka, pagassist see kompaktne varurehv alla ja veeresin vaikselt sündmuskohalt minema. Paraku tabas siiski ebaõnn 25 meetrit enne sihtkohta: vasak tagumine ratas kolksatas koopasse. Selgus, et tõenäoliselt tänu diagonaalis mõjunud kere kiikumisele ja/või painetele oli tagatelje kinnitus lahti tulnud.

Mis võiks olla kõige mõistlikum edasine tegevus? Pmst on kaks varianti: kas kuidagi kodusel viisil kinni keevitada või otsida originaaljupid ja nendest kinnitus uuesti koostada.

Kuidas seal üldse originaalis on, kas on klambritega kinni või keevitatud? Silmaga vaadates ausaltöeldes hästi aru ei saanud, roostesodi oli niivõrd peal.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Veebr 04, 2013 20:59

see on täenäoliselt tagumise amordika ülemine kinnitus, mis saba andis. täitsa tehtav keevitustöö.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

E Veebr 04, 2013 21:47

See, et amordi kinnitus katki on (mis on väga tavaline), ei sega ju sõitmist :) Kui sõitmist segab siis on mingi muu asi katki.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

T Veebr 05, 2013 8:15

Ainult pikivarraste kinnituste purunemine saab põhjustada sillatala ette/tahapoole liikumist. Viga on suht lihtsalt likvideeritav(keevitus). Paremal küljel on "piduriks" kütusepaak. Et korralikult keevitada,tuleks paak eemaldada, või varjestada.
Vasta