Juhtus selline lugu, et läks esimene parempoolne rehv katki sõitmise pealt. Mis seal ikka, pagassist see kompaktne varurehv alla ja veeresin vaikselt sündmuskohalt minema. Paraku tabas siiski ebaõnn 25 meetrit enne sihtkohta: vasak tagumine ratas kolksatas koopasse. Selgus, et tõenäoliselt tänu diagonaalis mõjunud kere kiikumisele ja/või painetele oli tagatelje kinnitus lahti tulnud.
Mis võiks olla kõige mõistlikum edasine tegevus? Pmst on kaks varianti: kas kuidagi kodusel viisil kinni keevitada või otsida originaaljupid ja nendest kinnitus uuesti koostada.
Kuidas seal üldse originaalis on, kas on klambritega kinni või keevitatud? Silmaga vaadates ausaltöeldes hästi aru ei saanud, roostesodi oli niivõrd peal.
Tagasild lahti
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see on täenäoliselt tagumise amordika ülemine kinnitus, mis saba andis. täitsa tehtav keevitustöö.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ainult pikivarraste kinnituste purunemine saab põhjustada sillatala ette/tahapoole liikumist. Viga on suht lihtsalt likvideeritav(keevitus). Paremal küljel on "piduriks" kütusepaak. Et korralikult keevitada,tuleks paak eemaldada, või varjestada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989