Saab 90 roolist (ja ostuabist ka)
Lugu selline, et ka mu tütar on saanud Saabipisiku. Saab 90 võlus ära. Väike kartus on seoses rooliga, millel puudub võimendus. Ise ma 90 roolis pole istunud, aga tean, et siin foorumis on Vulkanus rääkinud 90-le roolivõimu aretamisest. Kas see rool on nii raske, et õbluke naisterahvas ei saa hakkama?
SAAB on tegusõna!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui rehvid on õiged ja rooli kasutatakse liikuva auto pööramiseks, siis ei ole sellest võimendi puudumisest mitte kui midagi, saab väga hästi hakkama! ja sa ei saagi aru, et võimendi kas on või ei ole teda üldse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kohapeal manööverdamine on pisut jõudu nõudev, liikudes ei saa miskit aru, nagu ka ivomets mainis. Aga tähtis on ka see, et oleks originaalne või siis originaaliga sama läbimõõduga rool.
Kui autole on pandud mingi väiksem "sportrool", siis on ilma võimuta muidugi eriti raske.
Kui autole on pandud mingi väiksem "sportrool", siis on ilma võimuta muidugi eriti raske.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Aitäh! See on just seesama jutt, mida ma oma väikese mõistuse toel noorele Saabihuvilisele rääkisin. Aga hea on ikka vanadelt kaladelt kinnitust saada.
Küsin siis juba veel, et kas on midagi spetsiifilist, mida Saab 90 ostmisel tuleks silmas pidada ja tähele panna.
Küsin siis juba veel, et kas on midagi spetsiifilist, mida Saab 90 ostmisel tuleks silmas pidada ja tähele panna.
SAAB on tegusõna!
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui väga roostes pole, osta ära, muu on ikka lihtsalt tehtav.
Rooste koha pealt, kka need esimesed alumised õõtsakinnitused ja uksed loomulikult.
Rooli raskus oleneb ikka suuresti lati olukorrast mul oli rool ikka väga raske.
Aga võimendi sai pandud tolle pärast ,et sõidan enamiku aja treilerite ja kärudega seega kohapeal manööverdust palju roolivõim on sell juhul igati abiks (muide 90 ga on väga mõnus käruga sõita väljavaade on ju suurepärane ja manööverdamine on temaga lausa lust kui jõudu jagub:freak:)
Võimendi paigaldamine on tülikas ja väga aega nõudev tegevus ja võib ka üsna kalliks kokkuvõttes osutuda.
Rooste koha pealt, kka need esimesed alumised õõtsakinnitused ja uksed loomulikult.
Rooli raskus oleneb ikka suuresti lati olukorrast mul oli rool ikka väga raske.
Aga võimendi sai pandud tolle pärast ,et sõidan enamiku aja treilerite ja kärudega seega kohapeal manööverdust palju roolivõim on sell juhul igati abiks (muide 90 ga on väga mõnus käruga sõita väljavaade on ju suurepärane ja manööverdamine on temaga lausa lust kui jõudu jagub:freak:)
Võimendi paigaldamine on tülikas ja väga aega nõudev tegevus ja võib ka üsna kalliks kokkuvõttes osutuda.
Minu kaasa sõitis esimesed üks-kaks aastat peale lubade saamist samuti peamiselt 90 nega ja kui täna talt küsisin siis ta ei saanud üldse aru millest jutt käis, mingit vahet ta teiste autotega ei märganud, tava kasutuses pole kindlasti võimu puudumine probleem.
Üldiselt on võimendita latt klassikul kergemini keeratav, kui võimendiga selline, va. tutikas võimendiga latt. Vahe on ainult kohapeal keerates võimendi kasuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tervitus,
Kui kallis on vanema saabi, 90 ja sarnase kerega 900 pidamine? Kas varuosad odavad või pigem kallid?
http://www.blocket.se/alvsborg/SaaB_900_i___88_53803798.htm?ca=6&w=3
vaadates seda masinat, tundub, et päris korralikult roostetanud. ja tehtud kuidagi moodi, ehk ukseliistudki värvitud.
muidu , kui klassiku kere on hea, ja muud asjad kah pole päris käest lastud siis hoolduskulud võiks jääda vaid õlide ja pid. klotside vahetamisse. õlid kord aastas, klotsid harvemini.
aga alati võib teha midagi, et saada paremaks, et säiliks kauem jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jah, ennekõike otsingi head kere ja rahuldavat tehnoseisundit, mida saaks korras hoida. Aga tead Sa ka varuosade hindadest, näiteks tuled, sidurikettad, amordid - sellised asjad. Siiani olen sõitnud vw ventoga, millel head odavad varuosad. Kas 90/900del sama suurusjärk?
Ma just lõin kokku oma autole tehtud kulusid, ostsin ta siis oli sõidetud 360 tkm nüüd on 435 tkm, ja olen selle aja sees remontöödele kulutanud keskmiselt 500 € 10000 km kohta. Kulud tehtud audaceris saabiantis ja troostautos, natuke ka mujal. Ma ei ütle, et ei saaks odavamalt aga kui ise tehnikat ei tunne (nagu mina) ja tahad et auto oleks vaikne ja mõnus ja kõik toimiv siis seda raha ikka kulub. Mootorit ja käigukasti pole remontinud, aga veerme osad ja piduriosad, rooli kardaan, mõlemad siduri silindrid, summuti täies ulatuses ja nii see raha koguneb. Võiks veel vahetada roolilati ja värvida ja lae vahetada jne Autoks saab 900 2.1 1992