Antud teemal siin midagi õpetlikku ei leidnud, on mainitud, et vahetatud puksid, aga kuidas?
Varda otsapuksidega ilmselt saan hakkama, need on mul ka maha keeratud, kuid arusaamatuks jäävad ülejäänud kaks.
Ei saa aru, või õigem oleks öelda, ei näe piisavalt hästi sinna mastiksiga möksitud urkasse, mis kinnitusviisi seal kasutatud on.
Põhja alt leidsin poldi, millel tundub olema seos, aga see on ka kõik.
Need teadmised on siin foorumis kindlasti olemas, viitsib ehk keegi rääkida sellest?
Klassiku esisilla stabilisaatorivarda pukside vahetus.
Kas see võiks sind aidata:
Ehk peaks olema klamber/vits ja kuskilt altpoolt lähenetavad mutrid. Ei ole ise vahetanud, aga leidsin mingi klassiku stabilisaatorvarda paigaldamise juhendi kogemata tunnike tagasi ja salvestasin ära, ehk läheb vaja.
Ehk peaks olema klamber/vits ja kuskilt altpoolt lähenetavad mutrid. Ei ole ise vahetanud, aga leidsin mingi klassiku stabilisaatorvarda paigaldamise juhendi kogemata tunnike tagasi ja salvestasin ära, ehk läheb vaja.
Puksid tellisin Auto maailmast.
Sellega oli nii, et palusin stabilisaatorivarda pukse ja müüja küsis, et kas kaks või?
Mõtlen, et ega ometi mitte üks ja ütlesin, et kaks jah.
Nii saingi järgmisel päeval oma puksikesed kätte, aga vahepeal olin juba auto all ära käinud ja avastanud ka otsapukside olemasolu. Need jõuavad minuni homme, on ilusti metallkorpuses, niiet kruvi ainult külge.
Ma lõpuks ikkagi avastasin need kinnituspoldid paksu mastiksikihi alt.
Kokku kruvin, teen pildi ja näitan need ära seal, olen ise ka siit foorumist palju abi saanud.
Sellega oli nii, et palusin stabilisaatorivarda pukse ja müüja küsis, et kas kaks või?
Mõtlen, et ega ometi mitte üks ja ütlesin, et kaks jah.
Nii saingi järgmisel päeval oma puksikesed kätte, aga vahepeal olin juba auto all ära käinud ja avastanud ka otsapukside olemasolu. Need jõuavad minuni homme, on ilusti metallkorpuses, niiet kruvi ainult külge.
Ma lõpuks ikkagi avastasin need kinnituspoldid paksu mastiksikihi alt.
Kokku kruvin, teen pildi ja näitan need ära seal, olen ise ka siit foorumist palju abi saanud.
Kas neid kõiki pukse on üldse saada? Ma võtsin alt ära, kuna puksid olid läbi.
Õnneks on kõike klassikule saada, v.a. amortide ülemised puksid,mida ei pakuta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
[
Õnneks on kõike klassikule saada, v.a. amortide ülemised puksid,mida ei pakuta.
jah, neid oleks kyll kohe palju vaja. ei ole ka mul õnnestunud neid kuskilt lihtsalt tellida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma olen Lada omadest teinud. Saab sobitada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nooltega näidatud klambripoltide mutrid põhja alt vaadatuna.
Sobib toruvõti 13mm.
Loodetavasti teema tulevikus täieneb kasutatavate töövõtete kirjelduse osas. Eii hakka oma läbielamistega inimesi eksitama, oli üksjagu pusimist, kuid ilmselt saab ka lihtsamalt.
Monteerisin kõigepealt otsad kinni ja seejärel pingutasin keskmiste kinnitused lõpuni.
Tulemus sai hea.
Sobib toruvõti 13mm.
Loodetavasti teema tulevikus täieneb kasutatavate töövõtete kirjelduse osas. Eii hakka oma läbielamistega inimesi eksitama, oli üksjagu pusimist, kuid ilmselt saab ka lihtsamalt.
Monteerisin kõigepealt otsad kinni ja seejärel pingutasin keskmiste kinnitused lõpuni.
Tulemus sai hea.
Otsad jäetakse alati vabaks, kui keskmisi pukse vahetatakse. Seda siis töö hõlbustamiseks. Eelpingestatud vardale on suht tülikam keskmisi pukse korrektselt paigaldada. Nühid määrde puksist minema ja tihti ei saa polte vabalt aukudesse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Otsad olidki vabad keskmiste paigaldamisel, kuid jätsin väikese liikumisruumi varda tsentreerimiseks otste paigaldamisel.
Keskmiste lõpliku pingutamise teostasin viimse operatsioonina, olles auto raskuse lasknud eelnevalt ratastele.
Mingit määret puksidele ei teadnud lisada, läksid alla nagu olid.
Elastne puks peaks väänduma koos vardaga, mitte sees ringlema, arvasin mina.
Keskmiste lõpliku pingutamise teostasin viimse operatsioonina, olles auto raskuse lasknud eelnevalt ratastele.
Mingit määret puksidele ei teadnud lisada, läksid alla nagu olid.
Elastne puks peaks väänduma koos vardaga, mitte sees ringlema, arvasin mina.
Ei väändu seal midagi. Spets määre on võimaliku tekkiva "krägina" ja kulumise vastu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Molycote 33 on määre.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989