laepolstri vahetamine
selle teemaga on vanemate saabide omanikud kindlasti kokku puutunud. mina vahetasin enda omal aastal 2000 ja sel suvel kukkus see jälle täiega kaela. tegin tookord kattematerjali valikul ilmse vea, panin sobimatult raske kunstnaha, ilus oli vaadata küll, aga juba aasta hiljem hakkas lahti tulema. olulise töö lahtitulemisel tegid kuumad/niisked ilmad, kasutasin ka esimest ettejuhtuvat sprayliimi.
nüüd siis see tänamatu töö jälle plaanis ja tahaks seekord paremini teha. seega kutsun üles antud teemal kogemusi vahetama.
milline matejal oleks parim, kust saada jne.
3M-i sprayliimid pidid head olema, aga millist neist valida, kas oleks ka mõni odavam option?
ja millega sellesse fiiber-bla-bla-bla-materjalist põhimikku tekkinud auke täita?
tänud juba ette :)
nüüd siis see tänamatu töö jälle plaanis ja tahaks seekord paremini teha. seega kutsun üles antud teemal kogemusi vahetama.
milline matejal oleks parim, kust saada jne.
3M-i sprayliimid pidid head olema, aga millist neist valida, kas oleks ka mõni odavam option?
ja millega sellesse fiiber-bla-bla-bla-materjalist põhimikku tekkinud auke täita?
tänud juba ette :)
seal on oluline see lagunev-tilbendav kakavaht maha saada polstri "kehalt" riide alt, ja siis millegagi immutada (akki isegi 1. kihi liimiga, nn "krundiks"), pind kinnistada. Uus riie peab olema monnalt elastne ja kerge, et temast annaks kerge vaevaga valja venitada ruumilise reljeefi (sorri siin pole tappidega tahti klaveritel ), aga samas ka piisavalt tiheda tekstuuriga mitte lakmaks liimil sellet labi alla poole imbuda ja hakata riidele tooni andma. peale kandmiseks sobiks minu meelest hasti mingi kontaktliim, nagu "moment"vms. Laepolstrite lagunemise intensiivsus peaks klassikutel muide isegi soltuma mingil maaral tootmisaastast, moni sats oili parem, keskel olid pahad, hilisemad vist kah hoiavad paremini alles ennast. sommid vaidavad et suitsetamise toss lagundab seda kah.Mul sama asi ees, kes leiab head riiet , oleksin isegi tahtja
to elviz:
see naha kasutamine võib riskantseks osutuda, kuna on liialt raske, venib vähe ja ei ventileeri hästi, so kogub enda alla niiskust. ja nii ta jälle alla kukubki.
to part:
ma ei kujuta ette, palju seda momenti sinna alla möksima peaks, vist megakogustes. see on küll hea mõte, et mingi siduv krunt võiks olla, aga milline? mis täidaks ka puhastamisel tekkivad augukesed jms.
Minu polstrivahetus praeguseks niikaugel, et septembris katkusin seest välja ja nüüd sõidan rõõmsalt ilma polstrita, pole õiget katteriiet leidnud. Kunagi nägin abakhanis üsna originaalilähedst helehalli õhukest polstririiet, aga siis vajadust pold ja nüüd enam pole riiet... :(
see naha kasutamine võib riskantseks osutuda, kuna on liialt raske, venib vähe ja ei ventileeri hästi, so kogub enda alla niiskust. ja nii ta jälle alla kukubki.
to part:
ma ei kujuta ette, palju seda momenti sinna alla möksima peaks, vist megakogustes. see on küll hea mõte, et mingi siduv krunt võiks olla, aga milline? mis täidaks ka puhastamisel tekkivad augukesed jms.
Minu polstrivahetus praeguseks niikaugel, et septembris katkusin seest välja ja nüüd sõidan rõõmsalt ilma polstrita, pole õiget katteriiet leidnud. Kunagi nägin abakhanis üsna originaalilähedst helehalli õhukest polstririiet, aga siis vajadust pold ja nüüd enam pole riiet... :(
Vana porolooni jäägid eraldatakse aviobensuga,kruntida pole vaja,kasutage kontaktliimi (kontakt 68,või 66 oli vist),ülitõhus,kui tuleb
läbi kanga,siis kuivades kaob jälg.
läbi kanga,siis kuivades kaob jälg.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
miks palju peab moksima? kontaktliimi pohimote on midagi muud paksust moksimisest , vastupidi ikka, ohuke kiht, ja 66 ja 68 peaksid olema minu teada selle "momendi" (viimast muidugi mitmes variatsioonis) analoogid, see nimetus MOMENT vist tekkiski mingi konkreetse fritsudel kopitud versiooni hyydnimest juba rutsiajal
hehh, iga kontakt tahab peale molemale pinnale ohukese kihi kandmist minu teada vinduda saada, moni 15 min, moni 5 min, vindumise aeg ja tegelt ka peale kantava kihi paksus (vahel isegi kihtide arv-kordsus) soltub ju nii pinna absorbeerimise voimest kui ka tempist (see viib tegelt mottele leiutada aerosool-kontaktkliim ja votta patent saabneti nimele, muidugi juhul kui jalle keegi tambovi talupoeg paralleelselt pole juba sama asjaga hakkama saanud). Novot ja siis paigaldadki, aga jama on selles et paigaldada saad aind 1 kord, peab katt ja natuke ka onne olema. Ja ikkagi pohiline jama on selles, kust saada piisavalt head kangast
Liim tuleb eelnevalt vedeldada,kanda mõlemale pinnale ja lasta ära kuivada
,siis kokku pannes läbi kanga ei tule.
,siis kokku pannes läbi kanga ei tule.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: andu
Siuke tagasihoidlik küsimus,et kuidas ma 9000el selle polstri kupatuse laest alla saan?Saadanas on vist mingite heade tüüblitega lakke löödud.
igatahes pead sa lahti võtma kõik käepidemed, päikesesirmid, peegli juures oleva katte ja samuti uksetihendi ülemise osa. Samuti tagumise luugi juures olevad tüübli ja kandesiini (see nagu kinnitub luugi tihendi vahel)
ja muud kunsti ei olegi.
kas see süsteem aga ka sinu aasta omal sama on, seda ma nüüs sto pross kindel ei ole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna sai ka see töö ette võetud:kokku kulus 2 tundi koos liimi ja riide ostmisega.
liim ise selline:
liim ise selline:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja tulemus selline:
kusjuures liimi riidest läbi ei õnnestunud ajada. aga riide pealepeanemisel jäi tänu kätepaaride vähesusele puidevalt riie omavahel kokku ja kõikjale kylge. äkki peab ka kaua vastu!?
kusjuures liimi riidest läbi ei õnnestunud ajada. aga riide pealepeanemisel jäi tänu kätepaaride vähesusele puidevalt riie omavahel kokku ja kõikjale kylge. äkki peab ka kaua vastu!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul 2 ukseline, järelikult 4 ukselisel 2 korda kauem.
ei tea mis riie on, lihtsalt suvelise tunde järgi ostsin. ja pahupidi liimisin.
ei tea mis riie on, lihtsalt suvelise tunde järgi ostsin. ja pahupidi liimisin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
liimi tuleb ikka kasutada vastavalt juhendile....
selle liimi puhul mõlemale pinnale.
selle liimi puhul mõlemale pinnale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ma ei saa ikkagi päris aru.. lagi mahub uksest välja?
sul on 2 ukseline see tähendab ilma luugita ja 2 ukselisel on suuremad uksed, sellepärast mahub välja uksest? 4 ukselisel vist ei mahu, peab akna eemaldama.
sul on 2 ukseline see tähendab ilma luugita ja 2 ukselisel on suuremad uksed, sellepärast mahub välja uksest? 4 ukselisel vist ei mahu, peab akna eemaldama.
Mahub küll,aga tagasi on viletsam panna.Kasulikum oleks tagaklaas eemaldada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no mu 2 ukselisel sedaanil ei olnud mingit probleemi ja moigestamist, et ta esiuksest välja /sisse käis.
algul lasin lae madalamale, siis yks ots rooli alla ja siis ja keerasin lae pysti pidi, et esimene ots ees kõrvalistuja uksest välja tuli
algul lasin lae madalamale, siis yks ots rooli alla ja siis ja keerasin lae pysti pidi, et esimene ots ees kõrvalistuja uksest välja tuli
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.