Bleeder vs APC
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Olen siin mõneltki poolt kuulnud soovitusi, et APC võiks klassikul üldse maha võtta ja kasutada selle asemel bleederit. Minu meelest saab viimasega ainult mootori kokku lasta. Kui ma eksin, palun parandage mind.
Sa ei eksi. Bleederitega isegi aastaid sõidetud ja kui mõistus peas saab hakkama, aga alati on oht "üle punnitada" ja tohutult häiriv on suur sõltuvus välitemperatuurist.
Bleederi puhul parim (ka kalleim) lahendus on Greddy tüüpi salongist elektrooniliselt juhitav komplekt. Endalgi vedeleb selline korra kasutet komplekt kasutult.
Bleederi puhul parim (ka kalleim) lahendus on Greddy tüüpi salongist elektrooniliselt juhitav komplekt. Endalgi vedeleb selline korra kasutet komplekt kasutult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sa ei eksi. Bleederitega isegi aastaid sõidetud ja kui mõistus peas saab hakkama, aga alati on oht "üle punnitada" ja tohutult häiriv on suur sõltuvus välitemperatuurist.
Lisaks temperatuurile on väga oluline osa ka koormusel.
Seadistad temperatuuril +15C bleederi ära üksi autos olles, on kõik tip-top. Samas seades temperatuuril +15C teed möödasõitu autos veel 3 inimest ja pagassis nädalavahetuse kraam lükkad jala sirgu ning cut-off ongi kohal... pikast tõusust vms ei tasu rääkidagi.
Isiklikud kogemused. Reaalselt midagi peale APC kasutada ei kannata...
Iga ratas veab and then some!