saab 900i üks silinder jätab tühikäigul vahele

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#1

E Juul 01, 2013 13:44

Tere



Kas oskab keegi nõu anda..

Probleem on siis, et üks silinder jätab madalatel pööretel vahele. Mootor enamvähem käib, aga puterdab ja jõudu ka eriti ei ole. Suurematel pööretel kaob probleem ära. Küünaldes/juhtmetes ei tundu asi olevat.

Heitgaasinäitajad on ka kõik sassis. Ei ole ise kahjuks asjatundja, aga midagi mainiti mulle, et tundub nagu liiga lahja segu segatakse kokku. (või siis lekib kusagilt õhku sisse?)

On pakutud ka varianti, et mootori termoregulaator võib läbi olla. Ainuke tellitav asendus, mis mulle leiti, maksis mingit ulmelist raha.


Tahtsin uurida, ehk on kellegil sellist probleemi olnud, enne kui hakkan mingeid juppe "igaksjuhuks" kokku ostma ja ära vahetama.




Masin on saab 900i (sissepritse)



aitäh
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Juul 01, 2013 21:55

esiteks kontrolli küünlaid ja sädevahesid.
kõige kindlamad kyynlad kannavad tähistust NGK.
teiseks süütemoment.

siis võiks veel pihustid pesast välja võtta ja vaadata kas järeltilkumist on ja kuidas pihustub. selleks tuleb kergitada 2...3 mm natukene seda suurt klappi sööturi juures ja starterit anda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

T Juul 02, 2013 8:14

Mina starterit ei anna,vaid käivitan vägisi pumba ja siis kergitan õhumõõturi "taldrikut". Samal viisil testin ka juhtrõhuregulaatorit ja lisaõhuklappi.
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#4

N Juul 04, 2013 12:36

aitäh


ma uurin asja


Samas küsiks, et ega kellegil ei ole seismas seda esimeses postituses mainitud termoregulaatorit? Tundub ka siiski reaalne variant, et probleem seal ikkagi..
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#5

E Juul 08, 2013 12:58

aitäh veelkord


Küünlad said vahetatud ja hakkas paremini tiksuma küll.

Kuid mingi jamps on ikka endiselt sees.
Heitgaasid on sassis ja ülevaatuselt teatavasti nii läbi ei lähe :S

Praegune lootus on selle termoanduri peal (mis tundub paraku mingi rariteetne jupp)
Kui selles ei ole probleem, siis on järgmine peatus sissepritse.
Andsin teie nõuanded töökojas tüüpidele lugeda, kuid nad ei osanud silma järgi midagi arvata.
Ilmselt siis midagi väga arusaadavalt valesti ei olnud ka..
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

K Juul 10, 2013 23:53

auto jõudis pärnusse ja peale kõiksu selliste asjade järele vaatamise, mida näppida annab jõudsin sinnamaale, et silindrites rõhud kontrollida. siis oli viga käes: 3 silindris puudus surve. ehk näitas teiste 12 asemel 5.

aga see selleks, kõige lahedam oli kaks lühikese aja järel tehtud gaasianalyysi tähtsat paberit , milles ühes oli co sisaldus 0,007 ja teises 1,8...
paneb muigama....:freak:
igaljul on lahe, et klassikutega sõidetakse ja nende omapära hinnata osatakse!!!:beer:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Juul 11, 2013 8:49

Kaks varianti- klapid, või kolvirõngad. Ühel mu kunagisel klassikul olid mõlemad surverõngad puruks ühel kolvil. Tükk aega ei saanud pihta, milles probleem. Ühel järgmistest oli jällegi väljalaskeklapp sulanud:head: .
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

N Juul 11, 2013 8:51

jah, prooovisin ka silindrisse õli lisada aga kuna õige prits oli kadunud, siis tea, palju teada sinna sisse läks, igaljuhul rõhu muutus oli vaid 0,5 ehk 5 lt 5,5 le.
.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#9

N Juul 11, 2013 15:55

Ma arvan, et mul kuskil on see termoregulaator, lammutasin kunagi ühe sellise motoga auto ja kõik pudinad said maha võetud. Millist sul täpselt vaja on.
Vasta