Tere
Kas oskab keegi nõu anda..
Probleem on siis, et üks silinder jätab madalatel pööretel vahele. Mootor enamvähem käib, aga puterdab ja jõudu ka eriti ei ole. Suurematel pööretel kaob probleem ära. Küünaldes/juhtmetes ei tundu asi olevat.
Heitgaasinäitajad on ka kõik sassis. Ei ole ise kahjuks asjatundja, aga midagi mainiti mulle, et tundub nagu liiga lahja segu segatakse kokku. (või siis lekib kusagilt õhku sisse?)
On pakutud ka varianti, et mootori termoregulaator võib läbi olla. Ainuke tellitav asendus, mis mulle leiti, maksis mingit ulmelist raha.
Tahtsin uurida, ehk on kellegil sellist probleemi olnud, enne kui hakkan mingeid juppe "igaksjuhuks" kokku ostma ja ära vahetama.
Masin on saab 900i (sissepritse)
aitäh
saab 900i üks silinder jätab tühikäigul vahele
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
esiteks kontrolli küünlaid ja sädevahesid.
kõige kindlamad kyynlad kannavad tähistust NGK.
teiseks süütemoment.
siis võiks veel pihustid pesast välja võtta ja vaadata kas järeltilkumist on ja kuidas pihustub. selleks tuleb kergitada 2...3 mm natukene seda suurt klappi sööturi juures ja starterit anda.
kõige kindlamad kyynlad kannavad tähistust NGK.
teiseks süütemoment.
siis võiks veel pihustid pesast välja võtta ja vaadata kas järeltilkumist on ja kuidas pihustub. selleks tuleb kergitada 2...3 mm natukene seda suurt klappi sööturi juures ja starterit anda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mina starterit ei anna,vaid käivitan vägisi pumba ja siis kergitan õhumõõturi "taldrikut". Samal viisil testin ka juhtrõhuregulaatorit ja lisaõhuklappi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
aitäh veelkord
Küünlad said vahetatud ja hakkas paremini tiksuma küll.
Kuid mingi jamps on ikka endiselt sees.
Heitgaasid on sassis ja ülevaatuselt teatavasti nii läbi ei lähe :S
Praegune lootus on selle termoanduri peal (mis tundub paraku mingi rariteetne jupp)
Kui selles ei ole probleem, siis on järgmine peatus sissepritse.
Andsin teie nõuanded töökojas tüüpidele lugeda, kuid nad ei osanud silma järgi midagi arvata.
Ilmselt siis midagi väga arusaadavalt valesti ei olnud ka..
Küünlad said vahetatud ja hakkas paremini tiksuma küll.
Kuid mingi jamps on ikka endiselt sees.
Heitgaasid on sassis ja ülevaatuselt teatavasti nii läbi ei lähe :S
Praegune lootus on selle termoanduri peal (mis tundub paraku mingi rariteetne jupp)
Kui selles ei ole probleem, siis on järgmine peatus sissepritse.
Andsin teie nõuanded töökojas tüüpidele lugeda, kuid nad ei osanud silma järgi midagi arvata.
Ilmselt siis midagi väga arusaadavalt valesti ei olnud ka..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
auto jõudis pärnusse ja peale kõiksu selliste asjade järele vaatamise, mida näppida annab jõudsin sinnamaale, et silindrites rõhud kontrollida. siis oli viga käes: 3 silindris puudus surve. ehk näitas teiste 12 asemel 5.
aga see selleks, kõige lahedam oli kaks lühikese aja järel tehtud gaasianalyysi tähtsat paberit , milles ühes oli co sisaldus 0,007 ja teises 1,8...
paneb muigama....:freak:
igaljul on lahe, et klassikutega sõidetakse ja nende omapära hinnata osatakse!!!:beer:
aga see selleks, kõige lahedam oli kaks lühikese aja järel tehtud gaasianalyysi tähtsat paberit , milles ühes oli co sisaldus 0,007 ja teises 1,8...
paneb muigama....:freak:
igaljul on lahe, et klassikutega sõidetakse ja nende omapära hinnata osatakse!!!:beer:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kaks varianti- klapid, või kolvirõngad. Ühel mu kunagisel klassikul olid mõlemad surverõngad puruks ühel kolvil. Tükk aega ei saanud pihta, milles probleem. Ühel järgmistest oli jällegi väljalaskeklapp sulanud:head: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah, prooovisin ka silindrisse õli lisada aga kuna õige prits oli kadunud, siis tea, palju teada sinna sisse läks, igaljuhul rõhu muutus oli vaid 0,5 ehk 5 lt 5,5 le.
.
.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.