saab 900 termoandur

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#1

E Juul 08, 2013 12:37

Tere

Kas on kellegil seismas saab 900 termoandurit?
Ehk siis seda juppi, mis mõõdab mootori temperatuuri kütusesegu jaoks.
Poest tellida seda enam ei saa, nii vana mudel :S

või teab keegi, et sellele on võimalik mingi asendus?




aitäh





masin on Saab 900i (87.a. katalüsaator, sissepritse)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

E Juul 08, 2013 12:47

Kui sa mõtled sisselaske peal olevat sinise korpusega andurit, siis see peaks olema tonnistel sama,
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#3

E Juul 08, 2013 14:35

Sinu tehtud teemadest ei selgu, mis on auto aastakäik ja milline mootor/sissepritsesüteem.
Pane kasvõi mõni foto mootorist on asi kohe selgem.

Vanema K-jet pritse ja tonnise termoandurid on kardinaalselt erinevad vidinad. Üks on põhim. termokontakt mis on kas kinni või lahti sõltuvalt mootori temperatuurist ja kasutatakse vaid käivitamisel. Tonnisel on andur, mille takistus muutub sõltuvalt temperatuurist ja annab mootori ajule kogu aeg infot.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#4

E Juul 08, 2013 15:48

auto on Saab 900i, 87. aastast, sissepritsega

Sissepritset ei oska täpsemalt kommenteerida.
Minu teada peaks olema mootor ja pritsesüsteem originaalosad ja -lahendused, aga ei tea eriti teemat, pean tunnistama.

lisasin ka foto mootorist






Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

E Juul 08, 2013 20:21

tuhna siin foorumis klassiku teemades ja otsi üles klassiku sissepritse kohta käiv boschi raamat, sealt saad lugeda ja saad targemaks , et mida ja kuidas kontrollida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#6

E Juul 08, 2013 20:52

http://www.saabiklubi.ee/~cyber/boschtech-12d.pdf
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#7

K Juul 10, 2013 15:01

aitäh
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Juul 11, 2013 8:42

Mida pead "termoanduriks"? Sellel sissepritsel (K-Jetronic) päris sellenimelist detaili pole. Lambdakontrolliga versioonidel on küll temperatuuriandur, kuid arvan et seda sa silmas ei pea.

Sinu pildil termostaadi korpuse küljes olev vidin- juhtrõhuregulaator (warm-up valve), 2 musta toru(üks kollase teibiga)ja pistik käivad külge. Kõige kriitilisem detail antud pritse puhul. Lampi ära ostma/vahetama asu. Rõhud tuleb üle mõõta. Kasutatuna on tavaliselt need regulaatorid kõik "surmaeelsed", samas saab neid tavaliselt "järele aidata". Regulaatorid toodeti mitmeikümneid erinevaid selliseid ja paljudele eri markidele-mudelitele (Saab, Volvo, BMW, MB, Jaguar, Audi, VW, etc.), seega võimalus sobimatud asja leida on olemas.



Tere

Kas on kellegil seismas saab 900 termoandurit?
Ehk siis seda juppi, mis mõõdab mootori temperatuuri kütusesegu jaoks.
Poest tellida seda enam ei saa, nii vana mudel :S

või teab keegi, et sellele on võimalik mingi asendus?




aitäh





masin on Saab 900i (87.a. katalüsaator, sissepritse)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

N Juul 11, 2013 8:54

oh, seda warm-up andurit sai vaadaud-- visuaalselt--- ja kontaktid olid nii mustad ja oksüdeerunud, et muukviiliga puhastades oli hirm, et üks lausa murdub küljest.

igaljuhul terveks klemm veel jäi ja ehk ka kontakti annab :freak:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kalle
Postitusi: 13
Liitunud: R Jaan 08, 2016 16:59
Asukoht:
Auto:

#10

N Juul 11, 2013 11:35

Eile sai Ivo juures käidud ja asja uuritud.

Selgus jah, et hoopis ühes silindris on poole väiksem rõhk kui teistes :P



eks ma vaatan siit nüüd edasi
Vasta