Klassikul õlisurve kadunud
Klassikul (2,1, 1992) lõi õlitule põlema. Õnneks kodu lähedal ja doonorautol, ja hea, et naine märkas ja asjast rääkis. Õlirõhu andur töötab. Esimese asjana sai vahetatud õlifilter, lootuses et viga on selle klapis. Ei aidanud. Nüüd kuluks ära hüva nõu: kus võiks viga olla. Õlipump, õlivõtusõel, mis veel? Millised on klassikuomanike kogemused? Tänan juba ette, kui keegi võtab vaevaks midagi arvata.
SAAB on tegusõna!
Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.
Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.
Äkki ongi sama probleem. Ostsin auto mõni aeg tagasi doonoriks, õli oli jumal teab mis ajast vahetamata, must kui tökat. Viga ilmutas end paarsada kilomeetrit pärast õlivahetust.
SAAB on tegusõna!
Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.
Seal asub õlitermostaat, neil versioonidel, mil õliradikas küljes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989