Klassikul õlisurve kadunud

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#1

E Sept 09, 2013 19:22

Klassikul (2,1, 1992) lõi õlitule põlema. Õnneks kodu lähedal ja doonorautol, ja hea, et naine märkas ja asjast rääkis. Õlirõhu andur töötab. Esimese asjana sai vahetatud õlifilter, lootuses et viga on selle klapis. Ei aidanud. Nüüd kuluks ära hüva nõu: kus võiks viga olla. Õlipump, õlivõtusõel, mis veel? Millised on klassikuomanike kogemused? Tänan juba ette, kui keegi võtab vaevaks midagi arvata.
SAAB on tegusõna!
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

E Sept 09, 2013 20:13

Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#3

E Sept 09, 2013 20:22

Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.


Äkki ongi sama probleem. Ostsin auto mõni aeg tagasi doonoriks, õli oli jumal teab mis ajast vahetamata, must kui tökat. Viga ilmutas end paarsada kilomeetrit pärast õlivahetust.
SAAB on tegusõna!
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

E Sept 09, 2013 20:52

Klapp asub otsakaanes õlipumba kõrval siiski, minu viga. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

T Sept 10, 2013 8:19

Mul oli kunagi sama jama, kui reduktsiooniklapp jäi avatud asendisse kinni. Klapp asub õlifiltri hoidja korpuses, väikse haamriga koputasin, läks jälle kinni ja sõit sai jätkuda. Mul ilmnes asi igapäevaselt, probleem oli eelnevalt vahetamata õli, mis selle siis kinni kiiluma pani. Pärast mõnda õlivahetust enam probleeme ei tekkinud.

Seal asub õlitermostaat, neil versioonidel, mil õliradikas küljes.
Vasta