Klassiku sisemine rooliots
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Jah, ikka.
selleks tuleb eemaldada roolilatt. äkki saab ka ilma aga kindel ei ole, sest seal mingid tihvtid,aga mis asendis, kes seda teab?!, mis tuleks läbi puurida ja siis annab isegi peale keerata ehk pingutada , kui kauss ja ots ise veel loperguseks kulunud ei ole. ja siis uuesti tihvt sisse panna.
tegelikult mulle tundus, et sel latil, mida vahetasin oli üks ots vahetatud ja tihvti ei oldud pandud, seega äkki sai see nii tehtud, et maha võtma latti ei pidanud.
sellisel juhul peaks mingid pingutusmutrid uued olema, et vanad kuidagi seal peal tükkideks lõigata-purustada
mõni aeg tagasi just ühe lati vahetasin ja pingutasin ja sai hea!
selleks tuleb eemaldada roolilatt. äkki saab ka ilma aga kindel ei ole, sest seal mingid tihvtid,aga mis asendis, kes seda teab?!, mis tuleks läbi puurida ja siis annab isegi peale keerata ehk pingutada , kui kauss ja ots ise veel loperguseks kulunud ei ole. ja siis uuesti tihvt sisse panna.
tegelikult mulle tundus, et sel latil, mida vahetasin oli üks ots vahetatud ja tihvti ei oldud pandud, seega äkki sai see nii tehtud, et maha võtma latti ei pidanud.
sellisel juhul peaks mingid pingutusmutrid uued olema, et vanad kuidagi seal peal tükkideks lõigata-purustada
mõni aeg tagasi just ühe lati vahetasin ja pingutasin ja sai hea!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.