laadimine

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

R Dets 27, 2013 13:26

Jube häiriv asi, aku sai sõidu pealt tühjaks. Ühe korra juba enne juhtus siis oli geneka kaabel ära ussitanud aga nüüd jälle. Laadisin aku täis ja mõõtsin laadimispinget - oli tühikäigul 14,7 ja pööretel 14,4. On see normaalne? Aku on vist juba kahjustada saanud nende tühjaks laadimistega? Igatahes täis ta väga kergesti ei lähegi, võtab mitu päeva väikse laadijaga.
saabu
Postitusi: 723
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

R Dets 27, 2013 13:38

Väikese automaatlaadijaga lähebki mitu päeva.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

R Dets 27, 2013 14:06

Aga kui ta on nüüd poollaetud, kas autoga sõites 200 km saab täis sellise pingega laadides?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

R Dets 27, 2013 14:14

No pinge võiks olla 14,2 V, siis kui pöörded 2000 peal. ja kui tuled põlema paned, siis võiks ka sama olla.
14.7 on juba jama.

klassiku häda on generaatori kehva maandus. seda tuleks parandada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

R Dets 27, 2013 14:31

On ka seda tehtud.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

R Dets 27, 2013 15:49

Kas võib olla, et pingeregulaator on praak? See aasta vahetasin muidu. Aga geneka mass on vinks-vonks. Kogu see värk paneb mind uskuma et genekas piinab hoopis aku tühjaks, kui pinge nii suur on. Tuled ka, tundub, et ei põle mitte ühtlaselt vaid värelevad.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1714
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#7

R Dets 27, 2013 16:31

Pöörete suurenemisel peaks akupinge kasvama, mitte vastupidi.


Bentley manuaali järgi:

Võti süütelukust väljas - aku pinge u 12,6 V
Mootor käib - aku pinge u 14,0 V
Koormustest - pöörded u 1900 rpm, kõikvõimalikud el. tarbijad sisse lülitatud - aku pinge peaks olema 12 V või kõrgem.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

R Dets 27, 2013 16:59

Mõõda siis kui süüde väljas, kas akult voolu kuskile kaob. ampermeetriga. raadiomälu näiteks või mõni pagassipirn?
mul ka ühel klassikul aku tühjeneb kuskile , läbi millegi aga pole mahti olnd uurida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mardikas
Postitusi: 239
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#9

R Dets 27, 2013 22:50

Ivomets: jutt oli ju sõidu ajal tühjenemisest, mitte öösel seistes.
Aga teema juurde ma kostaks, et kontrolliks kõik maandused ja "+" ühendused geneka juures üle ja siis topiks ajutiselt mingi ampermeetri vahele (nagu vene autodel oli) ja siis sõidu ajal vahest hea pilku peale visata kas laeb või ei.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#10

R Dets 27, 2013 23:51

Mul on tähelepanek akude suhtes (mitte autoaku), et kui aku kuumeneb üle, siis ta tühjeneb, isegi kui laadija on küljes. Mis teda kuumutab... ? Liiga suur laadimispinge võib seda teha küll. Tundub, et mul see värk on vaikselt juba ammu aga aku tühjeneb umbes pooleteist kuuga. Just niipalju on möödas viimasest episoodist, mis tolkorral oli tingitud katkisest geneka kaablist. Ehk peale seda laeti aku täis ja nüüd siis sai uuesti tühjaks. Kui siis kaabel katki läks ja genekas tühja tööd tegi, võis ta ju ise ka äkki natuke tuksi minna? Ei tundu loogilisena, koormust ju ei olnud.
mardikas
Postitusi: 239
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#11

L Dets 28, 2013 0:38

Kui ma õigesti mäletan siis võib genekas ilma koormuseta tuksi minna küll. Aga kui sa väidad , et annab välja 14,...V siis peaks olema ta korras. Kui aga genekas laeb ja aku ikka tühjeneb siis ei jätku tal ikkagi niipalju tootlikkust, et kogu originaalseadmete tarbimine ära katta. Ega sul seal mingit woofreid ja muid lisavidinaid palju peal ole? Ikkagi soovitaks vana veneaegset ampermeetrit huvi pärast kasutada. Kui osuti miinuses siis tühjeneb ja kui osuti plussis siis laeb. Kui laadimisega aku ikka tühjaks saab siis mine akupoodi vutt vutt vutt.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#12

L Dets 28, 2013 11:08

Mul pole õrna aimugi kuskohast sellise ampermeetri saaks.
mardikas
Postitusi: 239
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#13

L Dets 28, 2013 11:58

isegi tavalistes autopoodides, kus veel vene autode juppe müüakse on need müügil. Tallinnas peaks selliseid kila-kola poode olema.
farmacoma
Saabiklubi liige
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#14

T Dets 31, 2013 15:54

Sõitsin siis oma 200 kilti ära ja ei olnud mingeid selliseid sümptomeid enam. Sõidu lõpedes oli akus 12,5 V. Tuled kergelt tunduvad värelevat ainult.
Vasta