laadimine
Jube häiriv asi, aku sai sõidu pealt tühjaks. Ühe korra juba enne juhtus siis oli geneka kaabel ära ussitanud aga nüüd jälle. Laadisin aku täis ja mõõtsin laadimispinget - oli tühikäigul 14,7 ja pööretel 14,4. On see normaalne? Aku on vist juba kahjustada saanud nende tühjaks laadimistega? Igatahes täis ta väga kergesti ei lähegi, võtab mitu päeva väikse laadijaga.
Väikese automaatlaadijaga lähebki mitu päeva.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No pinge võiks olla 14,2 V, siis kui pöörded 2000 peal. ja kui tuled põlema paned, siis võiks ka sama olla.
14.7 on juba jama.
klassiku häda on generaatori kehva maandus. seda tuleks parandada.
14.7 on juba jama.
klassiku häda on generaatori kehva maandus. seda tuleks parandada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas võib olla, et pingeregulaator on praak? See aasta vahetasin muidu. Aga geneka mass on vinks-vonks. Kogu see värk paneb mind uskuma et genekas piinab hoopis aku tühjaks, kui pinge nii suur on. Tuled ka, tundub, et ei põle mitte ühtlaselt vaid värelevad.
Pöörete suurenemisel peaks akupinge kasvama, mitte vastupidi.
Bentley manuaali järgi:
Võti süütelukust väljas - aku pinge u 12,6 V
Mootor käib - aku pinge u 14,0 V
Koormustest - pöörded u 1900 rpm, kõikvõimalikud el. tarbijad sisse lülitatud - aku pinge peaks olema 12 V või kõrgem.
Bentley manuaali järgi:
Võti süütelukust väljas - aku pinge u 12,6 V
Mootor käib - aku pinge u 14,0 V
Koormustest - pöörded u 1900 rpm, kõikvõimalikud el. tarbijad sisse lülitatud - aku pinge peaks olema 12 V või kõrgem.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mõõda siis kui süüde väljas, kas akult voolu kuskile kaob. ampermeetriga. raadiomälu näiteks või mõni pagassipirn?
mul ka ühel klassikul aku tühjeneb kuskile , läbi millegi aga pole mahti olnd uurida.
mul ka ühel klassikul aku tühjeneb kuskile , läbi millegi aga pole mahti olnd uurida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivomets: jutt oli ju sõidu ajal tühjenemisest, mitte öösel seistes.
Aga teema juurde ma kostaks, et kontrolliks kõik maandused ja "+" ühendused geneka juures üle ja siis topiks ajutiselt mingi ampermeetri vahele (nagu vene autodel oli) ja siis sõidu ajal vahest hea pilku peale visata kas laeb või ei.
Aga teema juurde ma kostaks, et kontrolliks kõik maandused ja "+" ühendused geneka juures üle ja siis topiks ajutiselt mingi ampermeetri vahele (nagu vene autodel oli) ja siis sõidu ajal vahest hea pilku peale visata kas laeb või ei.
Mul on tähelepanek akude suhtes (mitte autoaku), et kui aku kuumeneb üle, siis ta tühjeneb, isegi kui laadija on küljes. Mis teda kuumutab... ? Liiga suur laadimispinge võib seda teha küll. Tundub, et mul see värk on vaikselt juba ammu aga aku tühjeneb umbes pooleteist kuuga. Just niipalju on möödas viimasest episoodist, mis tolkorral oli tingitud katkisest geneka kaablist. Ehk peale seda laeti aku täis ja nüüd siis sai uuesti tühjaks. Kui siis kaabel katki läks ja genekas tühja tööd tegi, võis ta ju ise ka äkki natuke tuksi minna? Ei tundu loogilisena, koormust ju ei olnud.
Kui ma õigesti mäletan siis võib genekas ilma koormuseta tuksi minna küll. Aga kui sa väidad , et annab välja 14,...V siis peaks olema ta korras. Kui aga genekas laeb ja aku ikka tühjeneb siis ei jätku tal ikkagi niipalju tootlikkust, et kogu originaalseadmete tarbimine ära katta. Ega sul seal mingit woofreid ja muid lisavidinaid palju peal ole? Ikkagi soovitaks vana veneaegset ampermeetrit huvi pärast kasutada. Kui osuti miinuses siis tühjeneb ja kui osuti plussis siis laeb. Kui laadimisega aku ikka tühjaks saab siis mine akupoodi vutt vutt vutt.