vesi jalge all / 900 classic
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
probleem siis järgmine: juhijalgade alla põranda ja mattide vahele koguneb vesi ja mida rohkem vihmasemaks ilmad muutuvad, seda tõsisemaks läheb probleem. siiani olen suutnud kindlaks teha, et tegu ei ole salongiradikast tuleneva vedelikuga (jahutusvedeliku tase püsib stabiilne ja põrandal olev vedelik on veelaadne, mitte mingi keemiline möga). samuti olen elimineerinud kõikvõimalikud lekkekohad põrandal (juhiistme välja visanud, vaibad-matid ära ning roostet paiganud). läbi on käidud-katsetatud ka uksetihendid. viimasel ajal olen täheldanud, et vesi immitseks justkui hoopis kuskilt vasakult poolt seina armatuuri all (juhiukse ja mootoriruumi vaheline sein, umbes seal, kus on kapotiavamise kang).
sestap küsimus kõikidele 900-klassiku kerega kokkupuutunuile - kas kuskil selles piirkonnas on miskid veeäravoolu kanalid vm võimalikud lekkekohad, mida võiks kahtlustada minu auto uputamises? on kellelgi sarnane probleem esinenud?
sestap küsimus kõikidele 900-klassiku kerega kokkupuutunuile - kas kuskil selles piirkonnas on miskid veeäravoolu kanalid vm võimalikud lekkekohad, mida võiks kahtlustada minu auto uputamises? on kellelgi sarnane probleem esinenud?
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Vasakus kirjeldatud nurgas peaks olema üks kummimansett kustkaudu juhtmed kaitsmeplokist tuppa pääsevad.
Mööda piilarit jookseb alla katuseluugi drenaazhi toru.
Kas need kaks tegurit ei või moodustada vesist olukorda?
Mööda piilarit jookseb alla katuseluugi drenaazhi toru.
Kas need kaks tegurit ei või moodustada vesist olukorda?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
mnjah, ise olen ka neid mõlemit kahtlustanud, kuid... juhtmete sissetuleku koht kaitsmeplokist salongi tundub vähekahtlane, kuna a) hiljuti käsitsi katsudes sealt niiske/märg ei tundunud b) minu teada vesi naljalt selle kohani ei jõua, kuna seda katab kapott.
katuseluugi drenaazhitoru tundubki kõiga kahtlasem - korraldasin isegi ühe katse ja kallasin pisut vett sealt sisse. seejärel hakkas kuskilt auto alt seda välja tilkuma, salongi imbumist otseselt ei täheldanud. tegelt huvitakski, kas on teada, kust see toru jookseb, milline ta välja näeb ning kuivõrd tõenäoline selle lekkimine on?
katuseluugi drenaazhitoru tundubki kõiga kahtlasem - korraldasin isegi ühe katse ja kallasin pisut vett sealt sisse. seejärel hakkas kuskilt auto alt seda välja tilkuma, salongi imbumist otseselt ei täheldanud. tegelt huvitakski, kas on teada, kust see toru jookseb, milline ta välja näeb ning kuivõrd tõenäoline selle lekkimine on?
Algselt postitas: duesenberg
Vasakus kirjeldatud nurgas peaks olema üks kummimansett kustkaudu juhtmed kaitsmeplokist tuppa pääsevad.
Mööda piilarit jookseb alla katuseluugi drenaazhi toru.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Kapott katab mansetti tõepoolest, kuid teemaks oligi pigem drenaazhitoru, mis võib on sisu saata selle manseti peale näituseks.
drenaazhitoru jookseb alla kõigist neljast nurgast (piilaritest)
Tee lahti kapott ja piilu tiiva, aknaraami ja ukse vahelt all, paremal juhul peaks drenaazhitoru ots piilari allosast välja ulatuma
drenaazhitoru jookseb alla kõigist neljast nurgast (piilaritest)
Tee lahti kapott ja piilu tiiva, aknaraami ja ukse vahelt all, paremal juhul peaks drenaazhitoru ots piilari allosast välja ulatuma
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hei!
pakun sulle välja oma idee:
vihmavesi sajab ukseklaasi vahelt ukse sisse ja seal all ehk ukse põhjas pole auke ja seega uksed vett täis ja eks ta siis yle uksetihendi kuskilt sisse tuleb?
sul ju keevitati ka uksi??
ja miks siis ei võidud augud põhja tegemata jätta?
ise 95 yhele poole jätsin augud tegemata ja oligi vesi toas.
pakun sulle välja oma idee:
vihmavesi sajab ukseklaasi vahelt ukse sisse ja seal all ehk ukse põhjas pole auke ja seega uksed vett täis ja eks ta siis yle uksetihendi kuskilt sisse tuleb?
sul ju keevitati ka uksi??
ja miks siis ei võidud augud põhja tegemata jätta?
ise 95 yhele poole jätsin augud tegemata ja oligi vesi toas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
niisiis, vahepeal on selgunud, et duesenberg`i pakutud variant oli 100% õige, kahjuks mitte piisav. mitmete erinevate katsete ja vaatluste tulemusel suutsin tuvastada, et oluline hulk minu jalgu uputavast veest tuli tõepoolest kaitsmeteplokist salongi tuleva juhtmeteaugu kaudu. tavaliselt on seal mingi vihane kummimansett, mis 99,9% juhtudel vett salongi ei lase. kuna mu masin on aga svenssonite poolt tjuunitud, on selle augu kaudu toodud salongi voolik lisa-turborõhu-manoka jaoks. kummimansett oli seetõttu välja visatud ja selle asemele mingi keemia ("kiti" taoline aine) pandud. mööda katuserenni ja luugi drenaazi voolaski vesi sinna juhtmete peale, sealt omakorda imbus läbi augu salongi.
peale selle lekkekoha avastamist ja tihendamist enam sealtkaudu vett ei tule mitte-üks-tilk. probleem pole aga sellega veel kadunud, kuna tundub, et klassik-900 on lausa disainitud vett endasse koguma ja niiviisi on põhjendatud ka selle roostelembus. niipalju enam vett jalge all ei ole kui varem, aga vihmaste ilmadega läheb niiskeks ikkagi - tundub, et vett pressib sisse nii juhipõrandal oleva alu-korgi vahelt kui ka uksetihendite vahelt (mitte küll olulisel hulgal). neid kohti leidub kindlasti veel.
võitlus jätkub@aljoga
peale selle lekkekoha avastamist ja tihendamist enam sealtkaudu vett ei tule mitte-üks-tilk. probleem pole aga sellega veel kadunud, kuna tundub, et klassik-900 on lausa disainitud vett endasse koguma ja niiviisi on põhjendatud ka selle roostelembus. niipalju enam vett jalge all ei ole kui varem, aga vihmaste ilmadega läheb niiskeks ikkagi - tundub, et vett pressib sisse nii juhipõrandal oleva alu-korgi vahelt kui ka uksetihendite vahelt (mitte küll olulisel hulgal). neid kohti leidub kindlasti veel.
võitlus jätkub@aljoga
arendan siit õrnalt edasi - milleks on need imelikud korgid põhja sees esimeste istujate jalge all - paistab olema teras, tsingitud, kinnitatud mingite imelike 4 käpakesega, ilgelt võitlusvalmi mastiksiga üle valatud, umbes ehk 45-millised kui õieti mäletan peast, minu 900 oli isegi 2 tk juhi pool? robotipoistele? et nad koostamisel torxima pääseks?
Sarnasel teemal - mul kipub vesi kõrvalistuja poole tulema, kuskohas sel juhul võib olla lekkekoht?
Teine häda - vesi ründab ka tagatulede skeeme ja kusagilt tuleb seda ka pagasiruumi, mida saab ette võtta?
Teine häda - vesi ründab ka tagatulede skeeme ja kusagilt tuleb seda ka pagasiruumi, mida saab ette võtta?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kõrvalistuja alune - kõige tõenäolisem, et kaasreisija ei viitsi enne masinasse ronimist jalgu lumest ära raputada. mul mingi kuu tagasi ronis masinasse sarnase mõtteviisiga 3-ne seltskond, paksud lund täis roomikud jalas. pärast ma jälle mõtlesin, et kust krt see vesi nüüd seekord autosse sai, terve auto uputas noh. panin iga mati alla vanad ajalehed ja mõne nädalaga tõmbas kuivaks ja enam ei lirtsu kah...
tagatuled ja pagass - mis kere sul on, luukpära või sedaan? vanadel klassikutel kipub pagass ikka "nõrk koht" olema, võta pagass täiesti lahti (vajadusel varuratas ka välja) ja uuri, kas näed kuskil auke. mu vanal oli neid lausa mitu ja talviti ka uputas. tagatulede koha pealt ei oska öelda, kuna selline kogemus õnneks veel puudub, ptüi-ptüi-ptüi.
tagatuled ja pagass - mis kere sul on, luukpära või sedaan? vanadel klassikutel kipub pagass ikka "nõrk koht" olema, võta pagass täiesti lahti (vajadusel varuratas ka välja) ja uuri, kas näed kuskil auke. mu vanal oli neid lausa mitu ja talviti ka uputas. tagatulede koha pealt ei oska öelda, kuna selline kogemus õnneks veel puudub, ptüi-ptüi-ptüi.
OK! Tänane päike tegelikult kuivatab juba päris hästi.
Aga kui ma olen matialuse paastu ja palvetega (loe ajalehtede ja päikese abil) kuivaks saanud. piisab korralikumast vihmasahmakast et seisva masina põrandal jälle lirtsuks. Seega probleem mujal.:(
Aga kui ma olen matialuse paastu ja palvetega (loe ajalehtede ja päikese abil) kuivaks saanud. piisab korralikumast vihmasahmakast et seisva masina põrandal jälle lirtsuks. Seega probleem mujal.:(
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
ajalehe ja päikese variant võtab praeguste ilmadega ikka rohkem aega kui paar päeva. mul andis tulemust alles paari nädala pärast.
pagassi koha pealt läks mul ennist meelest öelda, et pagassis on mõlemas servas ka äravoolu augud/drenaažid, mis kipuvad ummistuma ja ei lase enam vett välja. pööra nendele ka tähelepanu.
pagassi koha pealt läks mul ennist meelest öelda, et pagassis on mõlemas servas ka äravoolu augud/drenaažid, mis kipuvad ummistuma ja ei lase enam vett välja. pööra nendele ka tähelepanu.
Algselt postitas: Cyber
saab ikka, eelmisest korrast..:) Ma pean ka pidevalt inimestele meelde tuletama, et jalad paluks sisseronimisel puhtaks teha. Vähehaaval koguneb ja praeguse ilmaga ei kuiva ju ära ka niisama.
Kas sul siis kummimatte ei ole põrandal?
Kui Cyberi 900 -del on originaaalmatid (nagu minu omalgi), siis nende mustritriipudesse jääb vaid üsna väheke vett pidama, ülejäänu valgub üle mati servade põrandapolstrisse, samas takistab matt vee aurumist polstrist. Kui mul masin vähe kauemaks seisma jääb, olen katsunud matid ära tõsta, et põrand saaks kuivemaks hingata. (Oi pagan, nüüd seisab ta juba teist nädalat ja matid on sedakorda maas!) :o
Talvel oleks vist suht kaval katsuda masinasse sobitada mingid nn kaussmatid - saab sõidu lõppedes jalanõude küljest lahti sulanud läga ära valada.
Talvel oleks vist suht kaval katsuda masinasse sobitada mingid nn kaussmatid - saab sõidu lõppedes jalanõude küljest lahti sulanud läga ära valada.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2279
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Olles samasuguse probleemi ees eelmistel talvedel, kus auto "ujus" lumeveest ja niiskus tahtis seespool akende peal närvid seest ära süüa, kuna talvel oli eriti mõnus, kui väljas oli juba -1, siis klaasid olid seestpoolt jääga kaetud, oli lahendus see, et ostes ühe vana auto, milles olid originaal kaussmatid sees ja tõstes need enda autosse ümber, on mul hetkel see probleem lahendatud.
(Vada, mida kõik võib ühe lausega öelda...:freak:
(Vada, mida kõik võib ühe lausega öelda...:freak:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas sul siis kummimatte ei ole põrandal?
Kui sa kaussmatte mõtled, siis neid mul tõesti pole. Need tavalised, ruudulised, SAABi kirjadega. Tegelikult peaks vist tõesti ajalehti installima natuke