klassik 900i kooles ega võta enam toru

Kõige klassikalisemad Saabid
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#26

R Mai 12, 2006 22:37

Sai siis täna õhtul jagaja õlist puhtaks nühitud (päris laiali ei lammutanud) ja kontaktid seal sees vahetatud. Aga ei midagi targemat - ainult aku sai tühjaks - eks ta olnd pooltühi ennegi :wall:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

R Mai 12, 2006 23:11

kuidas sädemega lood??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#28

L Mai 13, 2006 17:45

Niipea kui aku laetud saame, hakkame vaatama, kus seda sädet on ja kus mitte...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#29

E Mai 29, 2006 7:05

Aku osutus surnuks :( - ühes purgis elektrolüüdi tihedus tunduvalt väiksem kui ülejäänutes - tuleb uus osta. Nüüd on lemmikloomapäev, mille ettevalmistamine kogu energia endale võttis, õnnelikult ühel pool, saab ehk jälle Tupsule aega pühendada.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
ferri
Postitusi: 9
Liitunud: T Mär 28, 2006 11:56
Asukoht:
Auto:

#30

E Mai 29, 2006 22:44

vb on süütevõimendi läbi?
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#31

K Mai 31, 2006 14:30

Uus aku peal, jagajas kontaktid vahetet, aga süütepooli kõrgepingejuhtme ja mootori vahele miskit sädet ei tekkinud (nii võib viimaks endalgi säde silmist kaduda) :(
Õhtul katsun uurida, kas on asi süütepoolis või madalpingeahelas.

Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada :freak:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#32

K Mai 31, 2006 19:21

Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada :freak:


Alati on nii et enne kui asi p.... läks ta ju töötas. See oleks võinud juhtuda ka siis kui tagumist ratast vahetad( Näiteks);)
:drive:
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#33

R Juun 02, 2006 21:29

Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima :), pärast süütepooli vahetust sai ka korra jagaja maha kakutud ja selgus, et kontakte vahetades polnd seal üks juhe päris korralikult pistikusse läid :red:
Nüüd vaja veel Trionicu juurde üle kontrollima minna

Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid :notworthy:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#34

R Juun 02, 2006 21:38

äääääääääääähhhhhhhhhh!
no jumal sinuga, et lõpuks ISE hakkam said!
taas väärtuslik kogemus!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#35

R Juun 02, 2006 21:40

Algselt postitas: Ryhkija
Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima :)

Mäletan, et natuke rohkem kui aasta tagasi, kui sinu ja minu postituste arv oli veel alla saja, polnud sa autoremondi asjus veel eriti "kodus". Küsimused olid suhteliselt rohelised. Nüüd aga tood oma saabi peaaegu igast hädast välja (ei karda kätt külge panna). Tubli töö! Hea on näha, et foorumist on palju abi. Mõnus:thumb:

EDIT: kui kirjutama hakkasin, siis Ivometsa postitust polnud veel. Mõte liigub samas suunas:D
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#36

L Juun 03, 2006 9:33

Aga üks küsimus tekkis mul veel.
Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks :freak:?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

L Juun 03, 2006 10:03

Algselt postitas: Ryhkija
Aga üks küsimus tekkis mul veel.
Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks :freak:?


Täpselt nii see oligi ja seda ka mainisin sulle.Kasutati 3 erinevat pooli-kontakt-,Halli- ja induktiivanduriga jagajale.Vale takistusega pool kärssab pikapeale sisse.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#38

L Juun 03, 2006 22:00

kontaktjagajal peab jah õige pool olema, muidu kõrvatab kontaktid ka kiiresti läbi!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#39

E Juun 05, 2006 7:19

Aga kuidas teha kindlaks, kas on õige pool, kui pooli peal miskit numbrit pole? Millised on klassiku erinevate jagajate juurde kuuluvate poolide mähiste takistused, ma sellest venekeelsest raamatust ei leidnud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#40

T Juun 06, 2006 14:08

Tänu Trionicule :notworthy: sai ka sädevahe õigeks, nüüd saab jälle :drive: :)

Aga korras mittekontaktjagajat koos sobiva süütepooliga otsin jätkuvalt ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta