klassik 900i kooles ega võta enam toru
Sai siis täna õhtul jagaja õlist puhtaks nühitud (päris laiali ei lammutanud) ja kontaktid seal sees vahetatud. Aga ei midagi targemat - ainult aku sai tühjaks - eks ta olnd pooltühi ennegi :wall:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Aku osutus surnuks - ühes purgis elektrolüüdi tihedus tunduvalt väiksem kui ülejäänutes - tuleb uus osta. Nüüd on lemmikloomapäev, mille ettevalmistamine kogu energia endale võttis, õnnelikult ühel pool, saab ehk jälle Tupsule aega pühendada.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Uus aku peal, jagajas kontaktid vahetet, aga süütepooli kõrgepingejuhtme ja mootori vahele miskit sädet ei tekkinud (nii võib viimaks endalgi säde silmist kaduda) :(
Õhtul katsun uurida, kas on asi süütepoolis või madalpingeahelas.
Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada :freak:
Õhtul katsun uurida, kas on asi süütepoolis või madalpingeahelas.
Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada :freak:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada :freak:
Alati on nii et enne kui asi p.... läks ta ju töötas. See oleks võinud juhtuda ka siis kui tagumist ratast vahetad( Näiteks);)
Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima :), pärast süütepooli vahetust sai ka korra jagaja maha kakutud ja selgus, et kontakte vahetades polnd seal üks juhe päris korralikult pistikusse läid :red:
Nüüd vaja veel Trionicu juurde üle kontrollima minna
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid :notworthy:
Nüüd vaja veel Trionicu juurde üle kontrollima minna
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid :notworthy:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äääääääääääähhhhhhhhhh!
no jumal sinuga, et lõpuks ISE hakkam said!
taas väärtuslik kogemus!
no jumal sinuga, et lõpuks ISE hakkam said!
taas väärtuslik kogemus!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Ryhkija
Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima :)
Mäletan, et natuke rohkem kui aasta tagasi, kui sinu ja minu postituste arv oli veel alla saja, polnud sa autoremondi asjus veel eriti "kodus". Küsimused olid suhteliselt rohelised. Nüüd aga tood oma saabi peaaegu igast hädast välja (ei karda kätt külge panna). Tubli töö! Hea on näha, et foorumist on palju abi. Mõnus:thumb:
EDIT: kui kirjutama hakkasin, siis Ivometsa postitust polnud veel. Mõte liigub samas suunas:D
Aga üks küsimus tekkis mul veel.
Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks :freak:?
Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks :freak:?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: Ryhkija
Aga üks küsimus tekkis mul veel.
Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks :freak:?
Täpselt nii see oligi ja seda ka mainisin sulle.Kasutati 3 erinevat pooli-kontakt-,Halli- ja induktiivanduriga jagajale.Vale takistusega pool kärssab pikapeale sisse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kontaktjagajal peab jah õige pool olema, muidu kõrvatab kontaktid ka kiiresti läbi!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Aga kuidas teha kindlaks, kas on õige pool, kui pooli peal miskit numbrit pole? Millised on klassiku erinevate jagajate juurde kuuluvate poolide mähiste takistused, ma sellest venekeelsest raamatust ei leidnud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Tänu Trionicule :notworthy: sai ka sädevahe õigeks, nüüd saab jälle :drive: :)
Aga korras mittekontaktjagajat koos sobiva süütepooliga otsin jätkuvalt ...
Aga korras mittekontaktjagajat koos sobiva süütepooliga otsin jätkuvalt ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P