klassik 900 roolisamba probleem

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#1

E Apr 13, 2015 20:07

Rool käib sisse-välja 4-5 mm. Sedasi, et signaali kontakt ei ulatu vahest kontaktrõngani ja suunatuld ei lülita pöörde lõpus automaatselt välja.

Ise olen sellega harjunud, Lihtsalt ei tõmba seda rooli välja. Alugest peale sedasi käitunud. Aga miskipärast ülevaatusel otsustati ka rooli tõmmata ja OV-na kirja panna.

Kuidas parandada? Ühes remondikojas, kus Tarus käin, lahendada ei osatud...
55581286
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 388
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#2

E Apr 13, 2015 20:48

Selle jutu põhjal tundub minule, et rool on lihtsalt lahti :)
Võta embleem või turvapadi ära ja kontrolli kas mutter on ikka korralikult kinni
Mart900
Postitusi: 666
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 13, 2015 23:01

Minu klassikul käib samamoodi, anna teada kas oli mutrist lahti, aga minumeelest ta nagu liiguks kusagilt sügavamalt. Kardaan on mul hiljuti päris uue vastu vahetatud.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#4

E Apr 13, 2015 23:23

Ikka see varras liigub ka, mille külge rool mutriga kinnitatud on. Kardaan ei liigu, st ei ole tulemüüri kinnituse probleem vms.
55581286
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7190
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

T Apr 14, 2015 7:26

See liikumine on tavaline sest liikuma hakkab vardast ja sellest kohast kus avarii avarii ajal varda üks osa peab teise osa sisse minema. Seal selline kokku pressitud koht. Aitab kehtivusega vaikse punkti panemine
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 20, 2015 10:09



Kokkuvõtteks siis leidsin selliseid soovitusi:
1. Ivomets soovitas keevitusega täpikese panna teleskoobi liitekohale. Eeldab armatuurlaua alumise osa lahtiharutamist;
2. välismaa foorumites soovitati kogu sammas uue kasutatud vastu vahetada;
3. välismaa foorumites soovitati aiavooliku jupike ülemise laagri taha panna. Mul sellist voolikut polnud ja ei süvenenud ka, kui palju selleks lahti peaks harutama. Aga andis idee järgnevaks;

4. panin 4-5 kaablivitsa ülemise laagri taha. Tulemus on rahuldav. Nüüd saab ennast näiteks roolist kinni hoides tooliga ette poole sõidutada ilma et signaal või suunatulede automaatne väljalülitamine töö lõpetaks...



Lisatud failid
55581286
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#7

E Dets 07, 2015 12:50

Mul küsiti kah ülevaatusel, et mis nipp see veel on, ma ütlesin, et see on rooli kauguse parajaks reguleerimiseks aga lihtsalt fiksaator on kulunud... uutel autodel ju saab reguleerida kaugust :P
Vasta