1. leht 1-st

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Apr 13, 2015 20:07
Postitas roomlane
Rool käib sisse-välja 4-5 mm. Sedasi, et signaali kontakt ei ulatu vahest kontaktrõngani ja suunatuld ei lülita pöörde lõpus automaatselt välja.

Ise olen sellega harjunud, Lihtsalt ei tõmba seda rooli välja. Alugest peale sedasi käitunud. Aga miskipärast ülevaatusel otsustati ka rooli tõmmata ja OV-na kirja panna.

Kuidas parandada? Ühes remondikojas, kus Tarus käin, lahendada ei osatud...

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Apr 13, 2015 20:48
Postitas Andreas187
Selle jutu põhjal tundub minule, et rool on lihtsalt lahti :)
Võta embleem või turvapadi ära ja kontrolli kas mutter on ikka korralikult kinni

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Apr 13, 2015 23:01
Postitas Mart900
Minu klassikul käib samamoodi, anna teada kas oli mutrist lahti, aga minumeelest ta nagu liiguks kusagilt sügavamalt. Kardaan on mul hiljuti päris uue vastu vahetatud.

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Apr 13, 2015 23:23
Postitas roomlane
Ikka see varras liigub ka, mille külge rool mutriga kinnitatud on. Kardaan ei liigu, st ei ole tulemüüri kinnituse probleem vms.

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: T Apr 14, 2015 7:26
Postitas ivomets
See liikumine on tavaline sest liikuma hakkab vardast ja sellest kohast kus avarii avarii ajal varda üks osa peab teise osa sisse minema. Seal selline kokku pressitud koht. Aitab kehtivusega vaikse punkti panemine

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Apr 20, 2015 10:09
Postitas roomlane


Kokkuvõtteks siis leidsin selliseid soovitusi:
1. Ivomets soovitas keevitusega täpikese panna teleskoobi liitekohale. Eeldab armatuurlaua alumise osa lahtiharutamist;
2. välismaa foorumites soovitati kogu sammas uue kasutatud vastu vahetada;
3. välismaa foorumites soovitati aiavooliku jupike ülemise laagri taha panna. Mul sellist voolikut polnud ja ei süvenenud ka, kui palju selleks lahti peaks harutama. Aga andis idee järgnevaks;

4. panin 4-5 kaablivitsa ülemise laagri taha. Tulemus on rahuldav. Nüüd saab ennast näiteks roolist kinni hoides tooliga ette poole sõidutada ilma et signaal või suunatulede automaatne väljalülitamine töö lõpetaks...



Lisatud failid

klassik 900 roolisamba probleem

Postitatud: E Dets 07, 2015 12:50
Postitas Tundrahunt
Mul küsiti kah ülevaatusel, et mis nipp see veel on, ma ütlesin, et see on rooli kauguse parajaks reguleerimiseks aga lihtsalt fiksaator on kulunud... uutel autodel ju saab reguleerida kaugust :P