Saab 90 spidomeetri probleem

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#1

K Apr 29, 2015 10:21

Tervist,

Ma pole siia foorumisse veel midagi kunagi kirjutanud. Jälgin küll liiklust aga ise pole panustanud.
Oman Saab 90-t, mida alates detsembrist olen oma mõistuse ja sõprade abiga remontinud. Sadu töötunde on juba all, kajastanud olen seda automoto foorumis: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50728&page=1

Olen nüüd maadlemas ühe probleemi otsas ja vb mõni Saabimees on sarnast kogenud.
Nimelt Spidomeeter teeb trikke. Mul on kasutada kaks erinevat spidokat ja kaks erinevat trossi aga mõlemaga on sama teema - spidokatross pöörleb, kui mootoril on käik sees. Spidomeeter ise aga näitab kiirust kuid ei lange enam allapoole tagasi, kui kiirus väheneb. Eelmine kell jäi 120 peale pidama, arvasin et on katki ja panin doonorauto kella peale. Sellele panin nüüd 50 kellale ja sinna ta ka hangus. Milles võiks olla probleem? Kas pean seda viga otsima käigukastist või kella ennast lahti võtma hakkama?

Panen ka ühe pildi



Lisatud failid
saabimart
Postitusi: 33
Liitunud: T Sept 23, 2014 21:04
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 29, 2015 11:46

ikka kellas on viga. Tõmba mootoriruumi poole pealt trossi natuke spidost eemale ja siis vahest hakkab tööle. Korralikum parandusviis oleks kella lahtivõtmine ja kuhugi raami vahele osuti juurde distantsseibide vahelepanek.
Nii umbes üks mu soomlasest sõber seletas asja. Ise pole viitsinud lahti võtta oma 99-l, kuigi ka vahel osuti ei kuku alla tagasi.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#3

K Apr 29, 2015 13:40

No siis tuleb mul vist kell lahti kakkuda ja üritada asja seestpoolt vaadata. Tross ise on lukustiga kella taga kinni, ei tea, kas saan sikutada väljapoole. Üks tross on muidugi selline, millel mingit lukustit ei ole ja lihtsalt torkad sisse aga see resulteerus sellega, et tross oli lihtsalt välja kukkunud.

Esimesel võimalusel tõmban laiali ja vaatan karule kõhtu.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#4

R Mai 01, 2015 17:47

Kell parandatud. Võibolla on infost teistelegi kunagi kasu.

Nimelt minu puhul oli imelik see, et kui kella tõmbasin korpusest välja, siis käis kenasti. Panin korpusesse tagasi ja ei töötanud. Siis sain aru, et miski avaldab sellisel juhul survet, et ei tööta.

Nimelt kell on lahtiselt korpuse sees, kella taha kinnitub kahe kruviga plaat, millega fikseeritakse see kell korpuse külge. Aga plaadi 3 kruvi on sellise pingega, et kella sihverplaadi servad surutakse vastu korpuse äärt, et tolm vahele ei läheks. Ja see surve oli liiga suur. Panin igale kruvile ühe seibi vahele, et ta nii tugeva survega ei suruks vastu äärt ja hakkas tööle.


Lisatud failid
Vasta