Klassiku karterituulutus

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#1

P Mai 31, 2015 22:50

Tervitus,

Kas kellelgi on ideid, kuidas lahendada klassiku B201 mootori karterituulutuse probleemi - nimelt karterituulutuse voolik ühendub klapikambrikaanel oleva kummipuksiga, mis nagu voolikujupp. Mul aga see on murenenud ning tuulutusvoolik kukub välja. See omakorda resulteerub sellega, et õli lahmab sõiduga, ajab sealt august välja ja mootor on õline. Kuna kõik mootoritihendid said just vahetatud, siis selline asi ei meeldi mulle.
Kui kellelgi on sellist juppi pakkuda, olen väga tänulik!

Kas lahtine tuulutus resulteerub mingi tehnilise paha nüansiga või on see pigem esteetika küsimus?

Panen ka ühe pildi. Kui eksisin terminites, siis vabandan juba ette.

Arvo



Lisatud failid
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#2

P Mai 31, 2015 23:02

Väidetavalt neid kummipunne ei toodeta enam, seega kuskilt suvalisest varuosapoest pole väga mõtet neid otsida. Sügisel, kui mul nendega probleem oli, sain uued Troost Autost.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

P Mai 31, 2015 23:17

Sain ka Troost Autost neid terve hunniku. Mujalt ei hakanud otsima, kõik muudkui reklaamivad, et sealt saab ja saab kah.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#4

E Juun 01, 2015 19:29

Tänud vastajatele! Nüüd on mul juhtnöör käes ja mis muud, kui tuleb tellida väikene peotäis neid.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#5

E Juun 01, 2015 21:27

B202 mootoritel on igaljuhul 9-5 ja teiste uuematega sama julla seal. paar euri tükk. skandixist tellisin. usun et sul sama seal.
Vasta