1. leht 1-st

Klassiku karterituulutus

Postitatud: P Mai 31, 2015 22:50
Postitas arvo92
Tervitus,

Kas kellelgi on ideid, kuidas lahendada klassiku B201 mootori karterituulutuse probleemi - nimelt karterituulutuse voolik ühendub klapikambrikaanel oleva kummipuksiga, mis nagu voolikujupp. Mul aga see on murenenud ning tuulutusvoolik kukub välja. See omakorda resulteerub sellega, et õli lahmab sõiduga, ajab sealt august välja ja mootor on õline. Kuna kõik mootoritihendid said just vahetatud, siis selline asi ei meeldi mulle.
Kui kellelgi on sellist juppi pakkuda, olen väga tänulik!

Kas lahtine tuulutus resulteerub mingi tehnilise paha nüansiga või on see pigem esteetika küsimus?

Panen ka ühe pildi. Kui eksisin terminites, siis vabandan juba ette.

Arvo



Lisatud failid

Klassiku karterituulutus

Postitatud: P Mai 31, 2015 23:02
Postitas yksheikki
Väidetavalt neid kummipunne ei toodeta enam, seega kuskilt suvalisest varuosapoest pole väga mõtet neid otsida. Sügisel, kui mul nendega probleem oli, sain uued Troost Autost.

Klassiku karterituulutus

Postitatud: P Mai 31, 2015 23:17
Postitas farmacoma
Sain ka Troost Autost neid terve hunniku. Mujalt ei hakanud otsima, kõik muudkui reklaamivad, et sealt saab ja saab kah.

Klassiku karterituulutus

Postitatud: E Juun 01, 2015 19:29
Postitas arvo92
Tänud vastajatele! Nüüd on mul juhtnöör käes ja mis muud, kui tuleb tellida väikene peotäis neid.

Klassiku karterituulutus

Postitatud: E Juun 01, 2015 21:27
Postitas KT100
B202 mootoritel on igaljuhul 9-5 ja teiste uuematega sama julla seal. paar euri tükk. skandixist tellisin. usun et sul sama seal.