K. Kuumaks kisub

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Nukister
Postitusi: 7
Liitunud: K Mär 18, 2015 12:42
Asukoht:
Auto:

#1

E Juun 15, 2015 19:29

Tervist saabi omanikud, mul on oma klassikuga mure. Sai hiljuti ostetud ja nüüd tahaks seal haavu lappida. Olen ausalt öeldes üsna võhik autode poole pealt, kuid üritan seda viga parandada. :) Igatahes asja juurde, klassikul on selline probleem, et koha peal seistes pärast sõitu hakkab õrnalt kapoti alt suitsu tulema ja mootori temperatuur tõuseb üle normi. Kui taas sõitma hakkan, langeb näidik taas normi ja asi vinks-vonks. Lisaks sellele võtab ebanormaalselt palju jahutusvedelikku. Võib seal plokikaanega ehk midagi olla? Või mingi muu huvitav isend ehk umbes? Ehk keegi tark oskaks vastata...:)
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#2

E Juun 15, 2015 20:01

Plokikaanetihend võib kohe kindlapeale vigane olla. Kontrolli lekkeid. Lisaks ventilaator ja termostaat.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

E Juun 15, 2015 21:05

alustada võiks radika küljes olevast termolülitist. sealt otsade kokku pannes peab vent tööle minema, kui ei lähe, siis kaitsmetest ja releleedest otsida, et kust voolu termoreleesse peale ei tule. lisaks võib vaadata/kontrollida, kas "-" tuleb venti korralikult. Pahatihti juhtmed ussitanud alt kereküljes olevas kohas, kus paljud massi juhtmed kokku saavad. asub paremal pool radika alumise nurga juures.
kui vendi käima saad sooja mootoriga, siis võib asju edasi hakata vaatama

Vanade klassikute hädaks veel vanad radikad kus ribidevahelised kärjed maha pudisenud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nukister
Postitusi: 7
Liitunud: K Mär 18, 2015 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

N Juun 18, 2015 20:03

Radikas läheb vahetusse, see omadega väga õhtal. Loodan, et jahutusvedelik ja ja ebanormaalne kuumus tolle pärast. Igatahes mismoodi ma jahutussüsteemi õhutan klassikul, kui tahan uut radikat panna? :)
E: Mootor ise 2.1 16valve, kui aitab.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 19, 2015 0:21

Termostaadi korpuse küljes on nippel, keerad töötava mootoriga lahti ja ootad kuni jahutust hakkab välja ajama.
Nukister
Postitusi: 7
Liitunud: K Mär 18, 2015 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

P Juul 05, 2015 20:57

Tänud abi eest! Klassik liigub nüüd. Vaja veel pidurid üle vaadata, aeg-ajalt teeb pidurdamisel ebameeldivat häält, äkki klotsid vahetusse? Pärast seda peab ette võtma 600km sõidu, et temaga Soomest Eesti sõita. :D Varsti teen lugejate autode alla ka vast teema.
Pilt
Vasta