Klassiku aknatõstukimootorid

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

L Juul 25, 2015 12:22

Huvitav, kas neid mootoreid remontida ka annab? Mul kabriol juba paar aastat kõrvalistuja poolne mootor ei tööta, varem paar korda lahti võtnud, puhastanud, aga pikalt ikka vastu ei pea.
saabimart
Postitusi: 33
Liitunud: T Sept 23, 2014 21:04
Asukoht:
Auto:

#2

P Juul 26, 2015 11:52

Annab ikka remontida. Kui aknad ei liigu, võib põhjusi olla mitu: lüliti kontaktid mustad, ukse sees need käärid ei liigu piisavalt kergelt või siis on viga mootoris.
Mismoodi sa neid puhastasid? Kas võtsid mootori täiesti lahti? Üldiselt ei ole neil mootoritel midagi viga, niipalju, kui ma neid avasin ja vaatasin-kollektorid korras, harjad ok jne. Viga on selles puksis, mis on selle pildidl oleva hammasrattaga võlli ümber. Mul oli see võll ühel klassikul nii kinni jäänud, et suurte tangidega keerates ei liikunud ka üldse. Ühesõnaga mitmed mootorid nii läbi käinud, et tagakaas lahti(needid välja puurida ja hiljem keere sisse lõigata, et saaks poltidega kaane tagasi panna. Ja siis kõik tükkideks, see pronkspuks kipub ära võttes katki minema või on ta juba katki, nii et leidsin tuttava treiali, kes tegi uued. Määret vahele ja kokku: see plaat, mis selle hammasrattaga võlli teises otsas on, see tuleb ilmselt paari keevituspunktiga kinni lasta. Algselt on ta pressitud võlli otsa, seda enam kinni ei saanud samal viisil ja varsti tuleb ta sealt lahti, kui keev.punkti peal ei ole. See kogemus ka olemas;-)



Lisatud failid
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#3

P Juul 26, 2015 20:03

Ma, jah, olen varem ainult kollektori osa lahti võtnud ja ära puhastanud. Harjad olid igati ok pikkusega.
Vasta