Saab 900 klassik. Keretööd, tehnilised küsimused.

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kaspark
Postitusi: 13
Liitunud: N Mai 21, 2015 21:47
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 25, 2015 10:42

Tervist kõigile!

Soetasin endale paar kuud tagasi kena Classicu ja olen üldises pildis väga, väga rahul selle autoga. Keda huvitab, mis sellega enne tehtud on, siis kuulus see eelnevalt kasutajale Andreas 187.
Ikkagi on tekkinud mul mõtteid, et tahaks auto veel paremaks ja kenamaks saada ning ka mõned tehnilised küsimused.
Minu põhiline soov oleks see, et saaks teha kere laitmatult korda. Hetkel esinevad seal mõned värviparandused (ukse all äärtes) ja minu enda lolluse tõttu on kapoti pealt poolringi jagu lakikihti maha tulnud. Olen otsinud küll erinevaid võimalusi, et kus saaks kere teha, kuid nii mõnedki inimesed ei taha seda teha eriti ja suurtes esindustes on päris hea hind sellel. Mõistan, et keretööd on kallid ning tuleb korralikult teha neid asju. Seepärast pöördungi siia, et kas kellelgi on mõnda head inimest soovitada või mõnda head kohta, kus tehakse hästi keretöid, või kus võetakse selline töö vastu. Lisasin pildid ka erinevate kohtade üle, mis vajaks tegemist.

Lisaks on mul tekkinud mure autosignaali osas. Ostes oli sellel sportrool ning mõnda aega tagasi vahetasin rooli originaali vastu. Signaali töötamiseks peab see alumine pulkklemm olema minuteada koguseg roolisamba küljes olevate klemmide vastu, et koguaeg töötaks. Üritasin välja nuputada, et mis viga on, aga see pulk ei jää püsima sinna vastu, kui käsitsi lükkan seda allapoole, siis töötab pasun, aga muidu ei. Kas mul on mingi jublakas, või lukustussüsteem puudu? Piltidel on näha täpemalt.

Viimane mure on salongipuhurite osas. Viimasel ajal tekkis probleem selles, et nad ei puhu eriti. Võinohh, väga vähesel määral, olenemata sellest, millise astme peale keeran. Üritasin kõik kaitsmed üle käia ja filtri tegin ka puhtaks, kuid midagi ei ole muutunud. On see mingi tüüpviga, või on kellelgi kogemusi sellega?

Pildid: http://fotoalbum.ee/photos/lynxike/sets/1445873


Kõike paremat teile kõigile ja ootan asjalikke vastuseid!


PS! Teen autole enda alla teema, kui midagi tal tehtud saand ja on väärt eputamist :).
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

T Aug 25, 2015 13:13

see signaalijublakas.. kas seal mitte üht vedru ei peaks olema? Pühast vaimust see pulk ilmselt end vastu teist klemmi ei suru ju?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

T Aug 25, 2015 22:13

Seal pulga taga peaks sul olema sarnane vedru nagu pastapliiatsites.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#4

K Aug 26, 2015 21:58

Salongipuhur - käi üle ja võta lahti salongiradiaatori ümbrus. Sealt võid igast lahedat kraami leida, mis ei lase õhul vabalt voolata. Mina leidsin mõnisada grammi männiokkaid, herilasepesa, peoga puulehti jne. Salongiradikas asetseb esimese tuuleklaasi allservas olevate õhu sissevõturibide alt. Pead plastikkaane maha saama sellelt mustalt suurelt karbilt lihtsalt.

Üks variant, ei tea, kas sul aitab aga paha ei tee igaljuhul. Minu oma peale puhastamist puhub hirmsa hooga seda va hapnikku.
Kaspark
Postitusi: 13
Liitunud: N Mai 21, 2015 21:47
Asukoht:
Auto:

#5

T Sept 01, 2015 11:31

See filter seal oli puhas ning eelnevalt juba minu poolt üle käidud. Samas proovisin eile sellist asja, et võtsin selle karbi sealt maha ning ettevaatlikult panin käe sealt sissevõtuaugust sisse. Seal on üks tiivik, mis peaks minu eelduste kohaselt ringi käima, kui auto käib ja puhur on sisse lülitatud, aga see ei käinud. See seletab ka seda, miks maanteel suurematel kiirustel puhub sealt rohkem, sest ongi hetkel lihtsalt vabavooluga see :). Aga selline mõte, et kas kaitsmetes ei saa asi olla? On mõtet neid proovida vahetada?

Signaali kohapealt.. kust sellist vedru hankida? Lihtsalt tavaline pastaka oma mõõtu lõigata on ehk liiga habras sellise asja jaoks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

T Sept 01, 2015 11:36

Kaitsmetega on lihtne, kui on katki, siis tuleb uus panna. Kui ei ole katki, siis ei pea panema.
Eks sa pead testri kätte võtma ja uurima kuhu see elekter kinni jääb, et mootorini ei jõua. Või on mootor ise kutu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabimart
Postitusi: 33
Liitunud: T Sept 23, 2014 21:04
Asukoht:
Auto:

#7

T Sept 01, 2015 22:00

parem kõlari võre ära võtta ja kontrollida, kas pistik ikka on mootori küljes.
Mootoreid on mul ka pakkuda.
Teine variant: ega raadioga ei ole midagi tehtud-seal vent regulaatorite küljest äkki juhtmed lahti?
Kaitsemete kontroll on ju tõesti lihtne-kättevõtmise asi;)
Kaspark
Postitusi: 13
Liitunud: N Mai 21, 2015 21:47
Asukoht:
Auto:

#8

K Sept 09, 2015 13:44

Puhuri puhul oligi viga selles, et sealt armatuuri all oleva mootori küljest oli juhe lahti tulnud.. Signa kohta üritan mingit sobivat vedru otsida, seal mulle endale tundub ka, et sellel klemmil oleks nagu mingi osa ära murdunud, mis seda vedru nö. survestatud kujul hoiaks.
Kaspark
Postitusi: 13
Liitunud: N Mai 21, 2015 21:47
Asukoht:
Auto:

#9

K Sept 09, 2015 13:45

Puhuri puhul oligi viga selles, et sealt armatuuri all oleva mootori küljest oli juhe lahti tulnud.. Signa kohta üritan mingit sobivat vedru otsida, seal mulle endale tundub ka, et sellel klemmil oleks nagu mingi osa ära murdunud, mis seda vedru nö. survestatud kujul hoiaks.
Vasta