K: 90 mootor 900i-le ?
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kasutasin otsingut, kuid pähetulevate märksönadega ei leidnud kindlat kinnitust oma küsimusele, seega kirjutan siia kindluse saamiseks. Ise saabiga alles algaja ja ei tea nendest palju.
Mul 1987 aasta 900i sedaan 4 uksega
Tal aga läks miskipärast 1. silindril öliröngas katki ja nüüd ta küll söidab, aga suitseb pidevalt ja vötab öli. Aega ajalt peab 1. sil.-i küünla möne korras silindri omaga vahetama.
Tekkis vöimalus saada vanaraua hinna eest saab 99 (see on ahtri poolt avariiline nati ja pabereid ei ole, täpsemat infot selle auto kohta ketkel rohkem ei tia). Küsimus siis selline, et kas selle
99-e mootor sobib 900i -le? Kas nende veermik on ühine? Kas saab nii, et 900 käigukast jääb, vahetan aint mootori?
Arvatavasti on 99 karburaatoriga, et kui sissepritset tahan tagasi, siis töstan seadmed ümber.
Mul 1987 aasta 900i sedaan 4 uksega
Tal aga läks miskipärast 1. silindril öliröngas katki ja nüüd ta küll söidab, aga suitseb pidevalt ja vötab öli. Aega ajalt peab 1. sil.-i küünla möne korras silindri omaga vahetama.
Tekkis vöimalus saada vanaraua hinna eest saab 99 (see on ahtri poolt avariiline nati ja pabereid ei ole, täpsemat infot selle auto kohta ketkel rohkem ei tia). Küsimus siis selline, et kas selle
99-e mootor sobib 900i -le? Kas nende veermik on ühine? Kas saab nii, et 900 käigukast jääb, vahetan aint mootori?
Arvatavasti on 99 karburaatoriga, et kui sissepritset tahan tagasi, siis töstan seadmed ümber.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Uuri kas on 99 puhul on tegu B või H mootoriga. Seda esimest sa ei taha... Ta küll istub sinna aga ...
Lõpuotsa 99-d olid ka vist H mootoriga?? Seda võib võtta.
Vaata ka wikipediast http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=saab+engine&go=Go
Lõpuotsa 99-d olid ka vist H mootoriga?? Seda võib võtta.
Vaata ka wikipediast http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=saab+engine&go=Go
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Algselt postitas: Cyber
Uuri kas on 99 puhul on tegu B või H mootoriga. Seda esimest sa ei taha... Ta küll istub sinna aga ...
Miks seda B-d mitte tahta (puht uudishimu). Kirjelda, kui aega saad.
Arrogance diminishes wisdom !
Väga tagurlik ja probleemiderohke kahe abivõlliga käitatav veepump on suurimaks miinuseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
pole see vana tüübi mootor midagi nii tagurlik. Kui ise loll pole siis ei juhtu sellega midagi välja arvatud veepumbatihendi kulumisest tulenev leke. Mootor on tiba raskem kui uuem mootor ( ligi paarkümmend kilo vist kui mu mälu ei peta)just selle lisa võlli arvelt suuremalt jaolt. Kuid üldiselt ei ole mingit probleemi sellega. Uuemast mootorist on ta tiba lühem aga sellest pole probleemi. Käigukast istub otsa ilma probleemideta ja sisselaske kollektorid on ka omavahel vahetatavad . Nii et saad ilma probleemideta panna tal pritsungi peale.
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kuidas 99-l ja 900 veermiku erinevused on?
Kas 99-lt saab käsipidurimehhanismi ratta küljest 900-le panna, vöi on need erinevad. Kataloogist vaadatuna tagarattalaager küll ei klapi kokku.
Kas 99-lt saab käsipidurimehhanismi ratta küljest 900-le panna, vöi on need erinevad. Kataloogist vaadatuna tagarattalaager küll ei klapi kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Algselt postitas: overspeed
Kuidas 99-l ja 900 veermiku erinevused on?
Kas 99-lt saab käsipidurimehhanismi ratta küljest 900-le panna, vöi on need erinevad. Kataloogist vaadatuna tagarattalaager küll ei klapi kokku.
Ootoot. kas neil kässar üldse ees pole? 900 sai kässari taha alles peale facelifti (aasta siis oli 88?).
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
OI OI OI :wall:
Olen suuresti eksinud. See doonoriks möeldud auto on hoopis 1985 aasta Saab 90 mitte Saab 99 !
Kas eelnev tekst siin postituses kehtib nüüd ka selle 90-e kohta???
Visuaalselt vaadates talle köhu alla, siis esipidurid tundusid samad, väljapoolt. Kapoti alla ei saand vaadata, kuna ta oli treileri pääl ning uksi lahti ei saand teha.
Tähtis oleks siis ikkagi teada selle mootori kohta, ja pidurite, kui keegi teab.
Olen suuresti eksinud. See doonoriks möeldud auto on hoopis 1985 aasta Saab 90 mitte Saab 99 !
Kas eelnev tekst siin postituses kehtib nüüd ka selle 90-e kohta???
Visuaalselt vaadates talle köhu alla, siis esipidurid tundusid samad, väljapoolt. Kapoti alla ei saand vaadata, kuna ta oli treileri pääl ning uksi lahti ei saand teha.
Tähtis oleks siis ikkagi teada selle mootori kohta, ja pidurite, kui keegi teab.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kõik värk on sama vahetama pead vaid mootorikinnitused kui tahad roolivõimu tuleb lisarihma panemiseks ka rihmarattad uued panna ja termostaadi kopsiku peab ka 900 oma panema muidu on sitt ühendada
suportid on samad samuti kõik sillaosad
suportid on samad samuti kõik sillaosad