Ega ei leidu sellist tööriista kellelgi?
99-l tahaks esivedrusid vahetada ja nende tavaliste väikeste "kompressoritega" ei saa piisavalt sümmeetriliseltt vedru haarata, ligipääsetavus on suht kehv.
Või on muid häid soovitusi?
Vedrude kokkusurumise abivahendit kellelgi?
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
panin enda klassikule taha volga esivedrud, tõsi, tuli 1 pööre jagu lühemaks võtta. Et allapanekuks kokku pressida, kasutasin külili õlitungi, puuklotsi ja uksepiita. kokku pressitud olekus fikseerimiseks plekist ehituslinti 4 küljest, millised pärast vedru allapanekut ja auto selle kukile laskmist, lihtsalt läbi lõikasin ja siis välja sikutasin ...
vana vedru mahavõtmiseks fikseerisin vedru auto all sama moodi , kuid kasutasin raudtraati mitu jooksu. siis lasin amordi vabaks, tõstsin auto tungiga üles, morts eemale ja vedru kukkus pesast ilusti välja .. nii lihtne oligi ..
vedru kokkusurumisel uksepiida vahel peab olema ettevaatlik, vedru võib putku panna ja siis ta hüppab suht kaugele ja etteteadmata suunas, näkku näiteks...selle ennetamiseks fikseerisin õlitungi korpuse plekiribast klambriga uksepaku külge kinni sobival kõrgusel ja pakuga paralleelselt, et pressiks vedru keskelt, st sümmeetriliselt, milleks panin tungi alla samuti puuklotsi (oleneb õlitungi jämedusest) ...
vana vedru mahavõtmiseks fikseerisin vedru auto all sama moodi , kuid kasutasin raudtraati mitu jooksu. siis lasin amordi vabaks, tõstsin auto tungiga üles, morts eemale ja vedru kukkus pesast ilusti välja .. nii lihtne oligi ..
vedru kokkusurumisel uksepiida vahel peab olema ettevaatlik, vedru võib putku panna ja siis ta hüppab suht kaugele ja etteteadmata suunas, näkku näiteks...selle ennetamiseks fikseerisin õlitungi korpuse plekiribast klambriga uksepaku külge kinni sobival kõrgusel ja pakuga paralleelselt, et pressiks vedru keskelt, st sümmeetriliselt, milleks panin tungi alla samuti puuklotsi (oleneb õlitungi jämedusest) ...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 119
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero
Vahetasin enda klassikul alles hiljuti kõik vedrud ja amordid. Esimeste kokkusurumisega sain tavaliste vedrukammitsatega hakkama, natuke pidi paigutust vaatama, aga ei midagi keerulist. Tõmbasin kokku esimesest ja kuuendast keerust (alt lugedes), alumised kammitsa kihvad mahtusid vedrutaldriku ja vedru vahele. Vedrult pinge mahavõtmiseks kasutasin teist paari kammitsaid.
Tagumiste vedrude kokkusurumisega ei hakanud vaeva nägema, läksid ju amordid ka uued. Väga lihtne oli tagasild tervenisti rippu lasta ja peoga vedrud välja võtta ja uued asemele panna (poldid tulid kenasti lahti). Abiks oli väike õlitung ja paar puuklotsi silla tõstmisel ja fikseerimisel.
Tagumiste vedrude kokkusurumisega ei hakanud vaeva nägema, läksid ju amordid ka uued. Väga lihtne oli tagasild tervenisti rippu lasta ja peoga vedrud välja võtta ja uued asemele panna (poldid tulid kenasti lahti). Abiks oli väike õlitung ja paar puuklotsi silla tõstmisel ja fikseerimisel.