1. leht 1-st

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 18:23
Postitas priitpalk
Tere

Olen kuulnud, et see on tavaline probleem klassikute hulgas. Tahaks teada kas on lahendusi sellisele probleemile. Kas saab paigaldada ka muu aastakäigu käigukasti?
Autoks 1987, 81kw, manuaal

Tänud

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 20:20
Postitas KT100
Omalaadne ulumine on neil kõigil tõesti. Pigem väiksemal hool. Mul ulub näiteks just suuremal kiirusel - difri paigaldusel valed võtted.
Tuleb aru saada, kas tegu on difrist tulenev hääl või käigust/käikudest. Esimese asjana tasuks õli värskendada.
Muidu need kastid on kõik sama korpusega küll. Sisus muutused aastate jooksul.

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 20:30
Postitas ivomets
OT:

Kle kt100. kas sa tead, kas need suured koonusrulllaagrid ennem difrit on kõigil samad??
mis asuvad võllil, mille otsas on difri väike hammakas.

numbrit, koodi tead?
üks saabimees on hädas, tahaks vahetada aga ei tea koode jne....

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 20:44
Postitas KT100
OT:

Kle kt100. kas sa tead, kas need suured koonusrulllaagrid ennem difrit on kõigil samad??
mis asuvad võllil, mille otsas on difri väike hammakas.

numbrit, koodi tead?
üks saabimees on hädas, tahaks vahetada aga ei tea koode jne....


Jään vastuse võlgu, kas kõigil sama. Äkki on? Pead ei anna ja hetkel ei oska kuskilt kontrollida ka. Endal tehtud märge: M88048-99406 (M 88010) Timken

Tegin väikse otsingu ja tundub, et 91+ pandi suuremad laagrid sinna. Pinion bearing siis inglise keeles. Seda otsides võiks tõeni ehk jõuda.
Minu kood peaks olema enne 91 kasti omad, kuna ehitasin vist 89a kasti.
Aga see pole mingi eriline laager sain aru ja selgub tõde kui lahti võetud.

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 21:58
Postitas priitpalk
See ulgumine tekkis järsku, enne seda vaikne. Undamine kiiremal sõidul. Kuidas olukorda parandada? Vahetan õli, vaatab mis juhtub. Kui õlivahetus ei aita, mis siis? Ise mingi remondimees ei ole.

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 23:12
Postitas KT100
Nii palju kui kirjandust lugenud olen, võibki see pinion bearing see kurjajuur olla. Suur koormus tal.


Pilt

Kunagi ehitasin oma kasti ja sellises olukorras leidsin selle olevat. Et seda laagrit vahetada, tuleb mootor maha võtta, kast kätte saada ja kast viimsepulgani lahti võtta.
Suur töö ja et õigesti teha, on üksjagu nuputamist. Mõnele kastimehel ilmselt lihtne, aga kui õigeid tööriistu pole, keeruline.
Ei pruugi muidugi selle viga täpselt olla. Alusta vast õlist.

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 03, 2016 23:17
Postitas priitpalk
Tänud KT100!

klassiku käigukast undab

Postitatud: E Jaan 04, 2016 0:09
Postitas saabu14jr
Pmst kastide sisu erinevus, mis tähtsust omab, on kas kangi tsentreerimis mehhanism on salongis või kastisisene. sinu masinal peaks kastisisene olema.

klassiku käigukast undab

Postitatud: E Jaan 04, 2016 7:17
Postitas ivomets
Kas mitte difri undamist ei saa reguleerida sisemiste pooltelg ede vahele käivate peilidega? Ühelt poolt ära ja teisele poole juurde. Aga paksust tuleb mõõta!

klassiku käigukast undab

Postitatud: E Jaan 04, 2016 7:51
Postitas KT100
Kas mitte difri undamist ei saa reguleerida sisemiste pooltelg ede vahele käivate peilidega? Ühelt poolt ära ja teisele poole juurde. Aga paksust tuleb mõõta!


Jah, kuid need ei saa iseenesest paigast ära minna. Selle mõõdu häälestamiseks on remondijuhendis protseduur kirjeldatud, kuid kõige õigem oleks juba sõitnu kasti puhul võtta 2 mõõtu enne kasti avamist: see sama külglõtk (backlash) ja käbi sügavus (pinion depth).

klassiku käigukast undab

Postitatud: P Jaan 10, 2016 22:17
Postitas Tundrahunt
minu klassikul (1980) undab differ , kuid mitte hambumine vaid käigukasti väljundvõlli difripoolne koonus-rulllaager. Seal on kaks tk. kõrvuti. üks käigukasti poolses kojas, teine difrikojas. Minu auto difrikojas asuval koonuslagril lendasid separaatorid minema aga kuna tegu on koonusrulllaagriga, siis kokku see niipea ei jookse, lihtsalt rullid jooksevad erisuguste vahedega või kõrvuti koos edasi ...kui aga teine kõrvalolev peaks samuit koolema, läheb käigukast suht ruttu õhtale. Need laagrid uluvad paljudel.