Tere.
Mis ime võtmega see käigukangi mehhanism lahti tuleb kus süütelukk on? 3 mutrit on seal. Kust sellist tööriista saada võiks?
Ja kas selle süsteemi vahetamisel peaks mingeid nippe ka teadma?
Klassiku käigukangi mehhanism
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
11nesest padrunist sai mäletamist mööda seda tööriista teha, õige suurusega nagad pead lihtsalt tegema. Kuidagi jebides peaks saama lapiku löökkruvikaga ka, kui tõesti õiget asja ei leia.
Uuemal klassikul pidin võtma hoovastiku lahti mootori küljest, sest süüteluku mehhanismi all asuvat plastik katet ei saanud lihtsalt muud moodi lahti.
Uuemal klassikul pidin võtma hoovastiku lahti mootori küljest, sest süüteluku mehhanismi all asuvat plastik katet ei saanud lihtsalt muud moodi lahti.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Tänud, proovin kõigepealt oma vahenditega lahti saada.
Cyber, sinu käest saadud halli klassiku pealt läheb vahetusse see. :)
Cyber, sinu käest saadud halli klassiku pealt läheb vahetusse see. :)