Välismaa autod
Postitatud: P Jaan 17, 2016 11:23
Sai avastatud tänu sõbrale, et on olemas selline raamat:
Juri Kotijev "Välismaa autod". Enda tutvustamiseks kasutab härrasmees käibefraasidena midagi taolist - "olen töötanud mitu aastat välismaal autoremonditöökojas ja kõikvõimalikke autosid parandanud, võtan kokku erinevate välismaal levinud autode head ja vead". Natukene veel lugedes saab aru, et härra on töötanud Inglismaal ning kuna raamatu väljalaskeaasta on 1993, siis tõepoolest - nimi Välismaa Autod on raamatule igati kohane kuna enamus raamatus kirjeldatud liikuritest polnud ühe keskmise idaeurooplase silm veel mitte näinud.
Eks ta jagab erinevad autod klassidesse ja kiites ühte laidab teist. Ja vastuolulisusi leiab sellest raamatust hulgaliselt juba peale poolt tundi lugemist. Kui ühe auto all ta laidab seda autot sest tal on peal MacPhersson tüüpi vedrustus ja see tähendab, et see kõik on odav ja sitt, siis teise auto puhul kiidab mugavust ja juhitavust just MacPherson tüüpi vedrustuse tõttu!
Aga see selleks. Eks ma jõuangi nüüd selle jutu pointini, mis on väljavõte klassikutesõpradele. Eks lugege ja hoidke peast kinni, tulemas on midagi meeliülendavat. Ma ei hakka omapoolsete kommentaaridega seda rikastama hetkel.
Juri Kotijev "Välismaa autod". Enda tutvustamiseks kasutab härrasmees käibefraasidena midagi taolist - "olen töötanud mitu aastat välismaal autoremonditöökojas ja kõikvõimalikke autosid parandanud, võtan kokku erinevate välismaal levinud autode head ja vead". Natukene veel lugedes saab aru, et härra on töötanud Inglismaal ning kuna raamatu väljalaskeaasta on 1993, siis tõepoolest - nimi Välismaa Autod on raamatule igati kohane kuna enamus raamatus kirjeldatud liikuritest polnud ühe keskmise idaeurooplase silm veel mitte näinud.
Eks ta jagab erinevad autod klassidesse ja kiites ühte laidab teist. Ja vastuolulisusi leiab sellest raamatust hulgaliselt juba peale poolt tundi lugemist. Kui ühe auto all ta laidab seda autot sest tal on peal MacPhersson tüüpi vedrustus ja see tähendab, et see kõik on odav ja sitt, siis teise auto puhul kiidab mugavust ja juhitavust just MacPherson tüüpi vedrustuse tõttu!
Aga see selleks. Eks ma jõuangi nüüd selle jutu pointini, mis on väljavõte klassikutesõpradele. Eks lugege ja hoidke peast kinni, tulemas on midagi meeliülendavat. Ma ei hakka omapoolsete kommentaaridega seda rikastama hetkel.