Roolivõimu õli

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

N Veebr 04, 2016 17:19

Hei! Tekkis küsimus, kas klassiku roolivõimu õli ei peaks vahetama. See ilmselt 100 a vana. Ja kuidas seda teha?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

N Veebr 04, 2016 17:57

Kuidas ise arvad :D
Ikka peaks.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

N Veebr 04, 2016 19:32

Kas klassikul kopsikus filter ka on? Vanal tonnisel igatahes oli. Tagasivool lahti võtta, mootor käima, üks valab peale, teine keerab rooli, vana jookseb kuhugi kankusse??? Ise ilmselt teeks nii.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

N Veebr 04, 2016 20:02

Paljud on vahetanud oma roolivõimu õli ATF õli vastu. Päris õige see pole, tehas lubab ajutiselt asendada ATF-iga kuid püsikasutuses peaks olema midagi muud. Lõplikku vastust ei oska anda - netis on variante mitmeid. Ise võtsin viimati Yacco spetsõli, mis pidavat täpselt sobima. Värvuselt läbipaistev.
Netist tuleb midagi sellist:
GM/DELCO 9985010
TEXACO TL4634
Eks igal brändil oma vastav toode olemas.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

N Veebr 04, 2016 20:40

Mõned kasutavad seda rohelist lhm'i või kollast lds'i sidruniõli. Üks klubiliige soovitas. Ma ei tea kas sellepärast aga mul küll roolivõimul imelikud hääled sees ja lekib.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

N Veebr 04, 2016 22:24

Original oleks ikka kõige õigem.
Tonnisel tõstsin nina üles, tagasivool lahti ja keerasin lõpust lõpuni, kuni ei tulnud enam midagi, siis tagasivool tagasi ja õli sisse ja jälle rooli keeramine kuni mullid lõppesid. Mootorit käima ei pannud selle protseduuril.
__In Boost We Trust__
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 05, 2016 6:50

Original oleks ikka kõige õigem.
Tonnisel tõstsin nina üles, tagasivool lahti ja keerasin lõpust lõpuni, kuni ei tulnud enam midagi, siis tagasivool tagasi ja õli sisse ja jälle rooli keeramine kuni mullid lõppesid. Mootorit käima ei pannud selle protseduuril.

:wise:Kunagi tegin täpselt samomoodi ja enam pump ei undanud, juba paar aastat möödas ja kõik on tiptop.:drink:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#8

P Veebr 07, 2016 19:44

Seda olen kasutanud. Kui õige või vale see on, ei oska öelda. Neil aastail, kui klassikut toodeti, võis ilmselt tegu olla mineraalsete õlidega.

Lisatud failid
Vasta