Roolivõimu õli
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas klassikul kopsikus filter ka on? Vanal tonnisel igatahes oli. Tagasivool lahti võtta, mootor käima, üks valab peale, teine keerab rooli, vana jookseb kuhugi kankusse??? Ise ilmselt teeks nii.
Paljud on vahetanud oma roolivõimu õli ATF õli vastu. Päris õige see pole, tehas lubab ajutiselt asendada ATF-iga kuid püsikasutuses peaks olema midagi muud. Lõplikku vastust ei oska anda - netis on variante mitmeid. Ise võtsin viimati Yacco spetsõli, mis pidavat täpselt sobima. Värvuselt läbipaistev.
Netist tuleb midagi sellist:
GM/DELCO 9985010
TEXACO TL4634
Eks igal brändil oma vastav toode olemas.
Netist tuleb midagi sellist:
GM/DELCO 9985010
TEXACO TL4634
Eks igal brändil oma vastav toode olemas.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Original oleks ikka kõige õigem.
Tonnisel tõstsin nina üles, tagasivool lahti ja keerasin lõpust lõpuni, kuni ei tulnud enam midagi, siis tagasivool tagasi ja õli sisse ja jälle rooli keeramine kuni mullid lõppesid. Mootorit käima ei pannud selle protseduuril.
Tonnisel tõstsin nina üles, tagasivool lahti ja keerasin lõpust lõpuni, kuni ei tulnud enam midagi, siis tagasivool tagasi ja õli sisse ja jälle rooli keeramine kuni mullid lõppesid. Mootorit käima ei pannud selle protseduuril.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Original oleks ikka kõige õigem.
Tonnisel tõstsin nina üles, tagasivool lahti ja keerasin lõpust lõpuni, kuni ei tulnud enam midagi, siis tagasivool tagasi ja õli sisse ja jälle rooli keeramine kuni mullid lõppesid. Mootorit käima ei pannud selle protseduuril.
:wise:Kunagi tegin täpselt samomoodi ja enam pump ei undanud, juba paar aastat möödas ja kõik on tiptop.:drink:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™